13 vakken voor één straat is nog niks. Ik had laatst een wijk die bestond uit één straat met 25 vakjes ofzoquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben voorbereider, en als je dan een wijk heb met een vak of 13, 1 en dezelfde straat en postcode.. Ik kan veel onthouden maar niet alles..
Vandaag trouwens ontzettend veel foute postcodes, echt heel veel.. Qua drukte was het nog niks.. Maar gaat morgen weer anders zijn hehe..
Klopt, dat is mijn kleinste wijk.. Grootste is 29 vakjes.. En zo nu en dan spring ik achter een kast van in de 30..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
13 vakken voor één straat is nog niks. Ik had laatst een wijk die bestond uit één straat met 25 vakjes ofzo
Nee wij niet, ik ben benieuwd! Zou leuk zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef KatrienDuck het volgende:
Hebben jullie het prikbordnieuws over de uitkering voor de feestdagen al gehad?
[..]
let wel, het is niet voor postbezorgers. Die krijgen iets anders geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee wij niet, ik ben benieuwd! Zou leuk zijnAl wordt dat weer van mn uitkering afgetrokken.. Grr
Die zal nu wel weer ''in het kerstpakket'' opgenomen zijn..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef VixenFromHell het volgende:
Kregen bezorgers niet altijd een VVV bon? Kreeg eerder altijd een kerstpakket en een VVV bon namelijk, behalve dat ene jaar dat je een bon kreeg van die webshop van PostNL
Bon was volgens mij altijd iets van 25 euro
Vertel?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen gaat een leuke dag worden voor mij
Druk druk druk, en nog eens druk.quote:
Werken jullie niet met mandjes? Is toch veel makkelijker voor in de auto.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Druk druk druk, en nog eens druk.
Ik heb gezien wat er allemaal ligt voor morgen, nou, gaat spannend worden.
Moet 2 depots meenemen, dat is een half uur rijden van de mini-hub, plus eigen autobestelling. Ik gok dat ik morgen 18 tassen post heb voor de eigen autobestelling, plus HAH.
Gaat een latertje worden.
De badjas.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Thomas-sama het volgende:
Wat zal ik kiezen voor kerstcadeau?
niet het verrassingspakketquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Thomas-sama het volgende:
Wat zal ik kiezen voor kerstcadeau?
Ik probeer het te negeren echt waar....quote:Op woensdag 12 december 2012 18:37 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Werken jullie niet met mandjes? Is toch veel makkelijker voor in de auto.
Morgen wordt idd een drukke dag. Ze waren bij ons vanmiddag al post door de machine aan het gooien voor morgen. Ben ik even blij dat ik twee autobestellingen en een brengrit heb.
En ik was vandaag ook al laat klaar, aangezien ze de ziggo er al wel doorgegooid hadden, ieder lid van ziggo kreeg een brief over tariefwijzigingenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:37 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Morgen wordt idd een drukke dag. Ze waren bij ons vanmiddag al post door de machine aan het gooien voor morgen. Ben ik even blij dat ik twee autobestellingen en een brengrit heb.
het is zo erg dat we daar niet genoeg van hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:37 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Die krijgen wij morgen dus, die ziggo meukquote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef gridjuh het volgende:
[..]
En ik was vandaag ook al laat klaar, aangezien ze de ziggo er al wel doorgegooid hadden, ieder lid van ziggo kreeg een brief over tariefwijzigingen
Hmm, lijkt op een gewoon kerstpakket, alleen iets minder dingen erin.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:03 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Moet je in het vorige topic kijken, kijk wat er in zat was wel iets voor mij, maar goed....
Ik heb medelijden met je.....ik had ze vandaag, maar heb wel om meer uitbetaling van de tijd gevraagd, aangezien het bijna hah was.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die krijgen wij morgen dus, die ziggo meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |