Open dan gewoon geen topic.quote:Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Tis wat, wereld vergaat enzulks
Snap dat nooit echt. Hunten en dan dezelfde TT. Wat bereik je daarmee?quote:Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Tis wat, wereld vergaat enzulks
Blijkbaar is dat heel stoer.quote:Op maandag 10 december 2012 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap dat nooit echt. Hunten en dan dezelfde TT. Wat bereik je daarmee?
quote:Op maandag 10 december 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net zoals die flippo's die dat ook doen en dan stoer doen dat ze hem kunnen veranderen
Gilette speler van het jaar klassementquote:
Gelukkig hechten we daar veel waarde aanquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Gilette speler van het jaar klassement
Immers > Strootmanquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Strootman gescoord?
3 gele kaarten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie is Strootman?quote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
5 of 6 kolsquote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik hem kan veranderen en doe dat direct. Verder zie ik niet in waarom jij dit dan moet doen eigenlijk, maar voor jou zal dit ongetwijfeld heel logisch klinken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een bruggetje naar jou, jij doet dat ook en veranderd hem daarna. Dus hou je mondje maar
Dus Brama en Sno zijn de beste van de Eredivisie?quote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Gilette speler van het jaar klassement
Nee. Die waren het.quote:Op maandag 10 december 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus Brama en Sno zijn de beste van de Eredivisie?
Op het veld staat hij inderdaad net zo stilquote:
Goed, ontopic weerquote:Op maandag 10 december 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik hem kan veranderen en doe dat direct. Verder zie ik niet in waarom jij dit dan moet doen eigenlijk, maar voor jou zal dit ongetwijfeld heel logisch klinken.
Ze hebben iig wat gepresteerd, misschien heb jij dat niet gezienquote:Op maandag 10 december 2012 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus Brama en Sno zijn de beste van de Eredivisie?
Ja en het ook nog een keer herhalen omdat niemand reageerde... Geneequote:
Ja, anders was het een 9.quote:Op maandag 10 december 2012 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
De Stroot![]()
![]()
Hebben ze dat foutje op Fer niet gezien?
Ja, maar zijn klasse overklast het, ga nu maar weer in een hoekje huilenquote:Op maandag 10 december 2012 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
De Stroot![]()
![]()
Hebben ze dat foutje op Fer niet gezien?
quote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar zijn klasse overklast het, ga nu maar weer in een hoekje huilen
Zijn klassequote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar zijn klasse overklast het, ga nu maar weer in een hoekje huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |