Ze nemen Annie een beetje in de maling door te doen alsof ze er op magquote:Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef beequeen het volgende:
Annie, ben je al welkom op zijn chat?
Warme thee, geen ijsthee?quote:Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Correctie: Oop drinkt elke dag wel een halve liter thee bij zijn eh... brunch.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen......oh wacht.
Hahaha! Het idee alleen al.quote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
PB, gaat hij als hij niet on stream is naar de sportschool?
Niet dat ik weet. Hij heeft vroeger wel gedartquote:Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Oop niet dichtgroeit? Zo veel eten en bier drinken en 0,0 beweging.
PB, gaat hij als hij niet on stream is naar de sportschool?
Oh , dat verklaart zijn goddelijke lichaamquote:Op maandag 10 december 2012 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hij heeft vroeger wel gedart
Gewone thee, zegt Oop.quote:Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Warme thee, geen ijsthee?
En heeft hij een favoriete smaak?
Losse Lady Grey van Simon Levelt is dat voor mij.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Gewone thee, zegt Oop.
"Thee is thee"
Ik heb al een bril. Maar meer als mode-item. Misschien toch maar eens een bezoek aan de opticienquote:Op maandag 10 december 2012 21:41 schreef Toverheks het volgende:
wordt nu hoog tijd dat Lavenderr een brilletje gaat aanschaffen, Opa en een goddelijk lichaam
Neuh, Oop nog niet eens op 2 benenquote:Op maandag 10 december 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op één been kun je niet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |