Aan zijn taalgebruik is dat niet te horen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef pullup het volgende:
Ja god, het is kerst dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé
Zout hebben we allemaal nodig Scrut.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lacht weer alsof hij ons allemaal te slim af is want hij gaat wat salmiakjes nemen
Je bent onze eigen heldinquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Voor t eerst op de chat en ik heb t overleefd!Wat wil je nog meer...!?
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.quote:
En wee degene die het voor de rest verpest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.
De regels zijn duidelijk en iedereen heeft ze toegemaild gekregen, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En wee degene die het voor de rest verpest.
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chatquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.
Dat zou ik dan nog maar even controleren als ik jou wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chat
En jij dacht dat daarom de toegang tot de chat van die ouwe niet te realiseren wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chat
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En jij dacht dat daarom de toegang tot de chat van die ouwe niet te realiseren was
Dat wordt ook gecontroleerd hoor. Elk niet herkend ip-nummer, alsmede proxy's en verbindingen via VPN worden geweerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog maar even controleren als ik jou was
Fort Knox is er niks bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wordt ook gecontroleerd hoor. Elk niet herkend ip-nummer, alsmede proxy's en verbindingen via VPN worden geweerd
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argelozequote:
Toegang krijgen tot Kate Middleton is makkelijker dan tot de chat van Oop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |