De regels zijn duidelijk en iedereen heeft ze toegemaild gekregen, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En wee degene die het voor de rest verpest.
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chatquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel leuk dat we nu een account hebben waar we allemaal om de beurt gebruik van kunnen maken om bij opa te chatten.
Dat zou ik dan nog maar even controleren als ik jou wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chat
En jij dacht dat daarom de toegang tot de chat van die ouwe niet te realiseren wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer joh, alleen goedgekeurde ip-adressen hebben toegang tot de chat
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En jij dacht dat daarom de toegang tot de chat van die ouwe niet te realiseren was
Dat wordt ook gecontroleerd hoor. Elk niet herkend ip-nummer, alsmede proxy's en verbindingen via VPN worden geweerdquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou ik dan nog maar even controleren als ik jou was
Fort Knox is er niks bijquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wordt ook gecontroleerd hoor. Elk niet herkend ip-nummer, alsmede proxy's en verbindingen via VPN worden geweerd
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argelozequote:
Toegang krijgen tot Kate Middleton is makkelijker dan tot de chat van Oop.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toegang krijgen tot Kate Middleton is makkelijker dan tot de chat van Oop.
Klopt, maar tot de chat van Vlemmix had in principe iedereen vrij toegang, zelfs anonieme ustreamers die zonder chatnaam ingelogd waren. Bij Oop is het andersom: daar heeft in principe niemand toegang, alleen als het ip-nummer herkend wordtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat dacht Vlem ook, tot ik voor de 11e keer voorbij kwam nadat Hans me 10 x had geband, gij argeloze
Wat ik zei, ik hoef alleen maar het ip-nummer van één van de users te wetenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar tot de chat van Vlemmix had in principe iedereen vrij toegang, zelfs anonieme ustreamers die zonder chatnaam ingelogd waren. Bij Oop is het andersom: daar heeft in principe niemand toegang, alleen als het ip-nummer herkend wordt
Dan zou je de besturing moeten overnemen van een computer van een goedgekeurde chatter. Hacken dus. Normaal zou dat wel een risicovolle en omslachtige methode zijn, maar ja.. om het voorrecht te mogen smaken om bij Oop op de chat te kunnen komen zijn sommigen tot alles in staat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef Jian het volgende:
Ik hoef alleen maar het ip-adres van bijvoorbeeld Annie te hebben
Hoe kan hij nu een ip herkennen als je daar voor het eerst komt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar tot de chat van Vlemmix had in principe iedereen vrij toegang, zelfs anonieme ustreamers die zonder chatnaam ingelogd waren. Bij Oop is het andersom: daar heeft in principe niemand toegang, alleen als het ip-nummer herkend wordt
Onnodig, wat ik zei, ik heb slechts één of meer ip-nummers nodig uit de IP stack, niks computer overnemen van een chatter, tart me niet, gij amateurquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zou je de besturing moeten overnemen van een computer van een goedgekeurde chatter. Hacken dus. Normaal zou dat wel een risicovolle en omslachtige methode zijn, maar ja.. om het voorrecht te mogen smaken om bij Oop op de chat te kunnen komen zijn sommigen tot alles in staat.
Hij herkent je IP niet, dat is het hem nu juist, je komt er alleen in als je een IP hebt wat in zijn stack zit, een voor hem bekend nummer dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kan hij nu een ip herkennen als je daar voor het eerst komt?
Of is dat een domme vraag?
Tja, dan ben ik dus niet welkom.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij herkent je IP niet, dat is het hem nu juist, je komt er alleen in als je een IP hebt wat in zijn stack zit, een voor hem bekend nummer dus.
Ik keek ook al met enige verwondering naar deze ontstane conversatie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Jian het volgende:
Aan de andere kant is Oop zijn chat natuurlijk zo veilig als wat, want wie wil daar nu echt graag op, een paar uitzonderingen daargelaten
Jij had daar allang gezeten als je konquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Onnodig, wat ik zei, ik heb slechts één of meer ip-nummers nodig uit de IP stack, niks computer overnemen van een chatter, tart me niet, gij amateur
Dat waren de laatste kruimelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Haha je was me net voor, Pullup
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |