Nog steeds supertof van je, dankquote:Op zondag 7 januari 2018 14:00 schreef Dactylus het volgende:
Heer Alberts, mocht je nog weer een keer een chauffeur nodig hebben voor wat videobanden, trek even aan de bel. Als ik kan rij ik voor je(woon in het middendes lands).
Graag, zolang je het me kosteloos wil toezenden hou ik me daar zeker aanbevolen voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:42 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik digitaliseer regelmatig VHS voor mijn klanten en naast persoonlijk materiaal staan daar ook gewoon opgenomen TV-programma's op.. De banden krijg je natuurlijk niet, maar wel de gedigitaliseerde TV-programma's in H.264 in de best mogelijke kwaliteit. Interesse?
Ik digitaliseer het naar een gangbaar formaat, maar hou als vangnet wel de tapes achter, zodat ik daar altijd op kan terugvallen, mocht ik het ooit beter kunnen overzettenquote:Op zaterdag 22 september 2018 23:03 schreef 111210 het volgende:
Laat je al het materiaal trouwens op tape staan of maak je er ook een digitaal archief van?
Leuk dat je het vraagt! Karina hielp me in 2013 aan een uitermate prettige VHS-recorder (oorspronkelijk een dvd-vhs combi, maar de dvd-kant was defect of heb ik in ieder geval nooit gebruikt). Basemanbaker en digiFred hielpen me aan nieuw materiaal of materiaal wat ik al wel had maar nog lang niet in zo'n goede kwaliteit als waar zij me aan hielpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel extra materiaal dit topic je nou heeft opgeleverd. Loopt toch alweer 6 jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |