Indien ze het niet gebruiken gaat het al een paar tours achter elkaar redelijk gelijkmatig qua kansverdeling bij 3 mogelijkhedenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:47 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, maar of ze dat ook echt gebruiken...
Straks krijgen we Save Me en USoE ipv Sunburn en Liquid Statequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Indien ze het niet gebruiken gaat het al een paar tours achter elkaar redelijk gelijkmatig qua kansverdeling bij 3 mogelijkhedenGeeft hoop dat Citizen Erased een mogelijkheid is
Save Me is tof, maar USoE mogen ze van mij weglaten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:01 schreef JochemP het volgende:
[..]
Straks krijgen we Save Me en USoE ipv Sunburn en Liquid State
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef JochemP het volgende:
Gisteren speelden ze inderdaad USoE op de plek waar ze normaal Sunburn/Falling Down (en een heel enkel keertje Ruled by Secrecy) spelen. In 'ruil' daarvoor werd wel Bliss gespeeld ipv Resistance.Oh nou in dat geval hoop ik zéker op USoE, die andere nummers vind ik echt allemaal saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Sunburn is geniaal! Beste nummer van Showbiz imo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval hoop ik zéker op USoE, die andere nummers vind ik echt allemaal saai
Ik heb nooit echt wat gehad met dat nummerquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sunburn is geniaal! Beste nummer van Showbiz imo.
True, true. Showbiz zelf is inderdaad ook nice. En Muscle Museum. Maar die verwacht ik allebei niet in de setlist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt wat gehad met dat nummerNaja smaken verschillen
Ik vind Showbiz het beste van Showbiz.
Nee, dat zou ik wel heel erg op prijs stellenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True, true. Showbiz zelf is inderdaad ook nice. En Muscle Museum. Maar die verwacht ik allebei niet in de setlist.
Ja! Of Citizen Erased, of Micro Cuts. Of eigenlijk heel OoS.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou echt zo graag Space Dementia nog eens live willen horen, maar die kans is echt 0.
Die spelen ze geloof ik alleen als er een orgel aanwezig is in de venue, omdat matt er dan op wil spelenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zet zelf ook nooit nummers op als Plug in Baby, New Born of Time is Running Out, omdat je die al zoveel hebt gehoord. Maar als ze dan live weer te voorschijn komen zijn het wel echt helemaal uit je dak nummers.
Ik zou echt zo graag Space Dementia nog eens live willen horen, maar die kans is echt 0.
Heb nog een kaartje overquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:53 schreef Paul99 het volgende:
Ik wil ook!!!! Maar moet nog een half jaar wachten
Vorig jaar nog live gezien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zet zelf ook nooit nummers op als Plug in Baby, New Born of Time is Running Out, omdat je die al zoveel hebt gehoord. Maar als ze dan live weer te voorschijn komen zijn het wel echt helemaal uit je dak nummers.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |