Post hier Pussy'squote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
[*] Alleen gebruikmaken van Paint
[*] Deadline: Zondagavond - 0:00
[*] Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Uitslag volgt!
Heb je hem niet terug geklapt?quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die ene bot bij mijn kin doet echt pijn
quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die ene bot bij mijn kin doet echt pijn
Ze is geen chick, ze is een vetbult.quote:Op maandag 10 december 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij maakt het topic aan, dus kus van jou. Nee dank je, die geef je maar aan je chick.
Huile huile?quote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
had ik ff geen behoefte meer aan na die vuist in mijn gezicht
Hehehequote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
had ik ff geen behoefte meer aan na die vuist in mijn gezicht
doe eens niet zo gemeenquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is geen chick, ze is een vetbult.
Dan geef je die kus maar aan die vetbultquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is geen chick, ze is een vetbult.
Het is nog niet blauwquote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe. Pics van je blauwe face.
Ik ben gewoon gemeen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe eens niet zo gemeen
Nee, ik neuk haar alleen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan geef je die kus maar aan die vetbult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |