Hey x,quote:Op maandag 10 december 2012 21:29 schreef Justwondering90 het volgende:
Wat gaat het snel met de reacties hier ahaha
Even terug naar topic lieve mensen, want of ik jongen in kwestie vraag voor een ontmoeting of niet, ik moet hem wel een berichtje terug sturen. En ik zou het niet zo goed vinden als dit pas na een paar dagen pas gestuurd wordt aangezien hij me toch heeft geholpen(en we al twee dagen verder zijn. Wat zou ik het beste kunnen sturen om zijn interesse te peilen en in maak ik wel kans adhv de eerdergenoemde informatie over die twee dagen? Of zegt dat eigenlijk helemaal niet veel? Hoor graag jullie meningen en nogmaals dank
Ohja zon dekmantel is wel handig ja.. Word alles nog mysterieuzer en onduidelijkvan. Hebben we srraks nog 20 posts over wat dit en day beteksnd en wat hij nu aan het denken is enzquote:Op maandag 10 december 2012 23:42 schreef karton2 het volgende:
Heb het topic niet helemaal doorgelezen maar dit zou ik doen:
Stuur hem een berichtje en bedank hem voor de hulp tot dusverre maar dat je nog meerdere vragen hebt. Stel voor dat jullie afspreken omdat je een informatief gesprek fijner vindt dan een mail. De kerstvakantie komt eraan dus je kan dan voorstellen om in de stad af te spreken omdat de uni toch dicht is neem ik aan.
Dat gebruik je dan als dekmantel om hem weer te ontmoeten.
Bereid het gesprek voor maar zorg dat het 'ontspoort' naar een informeel persoonlijk gesprek wat over jullie gaat.
Zegt hij dat je beter na de vakantie op zijn kantoor langs kan komen ipv ontmoeten in de stad dan weet je zeker dat hij geen interesse heeft.
inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 23:46 schreef richkidoflidl het volgende:
[..]
Ohja zon dekmantel is wel handig ja.. Word alles nog mysterieuzer en onduidelijkvan. Hebben we srraks nog 20 posts over wat dit en day beteksnd en wat hij nu aan het denken is enz
Wilde mn OP weghalen maar bleek dat ik een nieuw reactie had aangeklikt. Net gewijzigd, hij wil ook wat drinkenquote:
Moeite met simpele vragen? Ik kom er ook niet uit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef Justwondering90 het volgende:
[..]
Iig niet uit Baghdad. En is een broodje aap lekker?
dat is helaas tegen de forum regels, sorryquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:39 schreef Justwondering90 het volgende:
Hoe kan ik trouwens OP editten? Niet? Wil deze namelijk verwijderen..
Dankje Rhubarbje, will do!
Oh, oke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is helaas tegen de forum regels, sorry
als je hem verwijderd word hij vanzelf weer terug gezet
Waarom verwijderen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:39 schreef Justwondering90 het volgende:
Hoe kan ik trouwens OP editten? Niet? Wil deze namelijk verwijderen..
Dankje Rhubarbje, will do!
Wauw, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Justwondering90 het volgende:
En we hebben een afspraak! Ik heb gisteravond na veel nadenken toch een bericht gestuurd en vanochtend n bericht terugHij zei het erg leuk en gezellig te vinden en stelde volgende week donderdag voor, omdat we dan allebei n beetje klaar zijn met tentamens e.d Haha had t niet verwacht en was superbang voor een iets ander antwoord maar gelukkig hahah
Bedankt voor alle reacties, de aardige en wat minder aardige![]()
Btkalamin Arabi? Of ben je te NLquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:47 schreef Justwondering90 het volgende:
[..]
Oh, oke.
Baghdaddy, none. Libanon.
Ja, spreek vloeiend Arabisch (en kan het schrijven en lezen) en wanneer is iemand 'te Nl's'?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Btkalamin Arabi? Of ben je te NL
22 en hoe bedoel je naief? Waar concludeer je dat uit?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef wickedmen het volgende:
Daarbij hoe oud ben je?
Ik wil niet bot doen maar je lijkt me iemand die erg aardig/lief is maar ook een tikkeltje te naief.
Als je je moedertaal niet spreektquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef Justwondering90 het volgende:
[..]
Ja, spreek vloeiend Arabisch (en kan het schrijven en lezen) en wanneer is iemand 'te Nl's'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |