abonnement Unibet Coolblue
pi_121444797
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ook niet de films?? _O-
Ik heb nooit Batman, Spiderman of Superman gezien, al die superheldenfilms (of strips) of Star Trek / Star Wars doet me heel weinig.
pi_121444928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik heb nooit Batman, Spiderman of Superman gezien, al die superheldenfilms (of strips) of Star Trek / Star Wars doet me heel weinig.
Waarom kijk jij dan naar TBBT?? 8)7
pi_121445142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Waarom kijk jij dan naar TBBT?? 8)7
Net alsof het alleen maar verwijzingen zijn die de show aantrekkelijk maken. Ik ben ermee begonnen met kijken omdat Kaley Cuoco er in zat, en nerdhumor kan ik zeker wel waarderen, bijv. hun interacties en hoe ze abnormaal op normale dingen kunnen reageren (zeker in de eerdere seizoenen). En het is niet dat ik alle verwijzingen niet snap, Lord of the Rings of harry potter verwijzingen vind ik wel leuk.
Verder ken ik op zich de personages uit superhelden verhalen wel, maar die films kijk ik gewoon niet. Toegegeven dat ik die karakters die ze vandaag immiteerden niet kende, maar aan de andere kant: dankzij BBT kan ik inmiddels Star Wars en Star Trek uit elkaar halen, en weet ik ongeveer wat Spock is.
pi_121445595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Net alsof het alleen maar verwijzingen zijn die de show aantrekkelijk maken. Ik ben ermee begonnen met kijken omdat Kaley Cuoco er in zat, en nerdhumor kan ik zeker wel waarderen, bijv. hun interacties en hoe ze abnormaal op normale dingen kunnen reageren (zeker in de eerdere seizoenen). En het is niet dat ik alle verwijzingen niet snap, Lord of the Rings of harry potter verwijzingen vind ik wel leuk.
Verder ken ik op zich de personages uit superhelden verhalen wel, maar die films kijk ik gewoon niet. Toegegeven dat ik die karakters die ze vandaag immiteerden niet kende, maar aan de andere kant: dankzij BBT kan ik inmiddels Star Wars en Star Trek uit elkaar halen, en weet ik ongeveer wie Spock is.
*facepalm *

Je ontdekt het nu pas?En je ken alleen de films? |:(

Dus nog nooit DC/Marvel/Euro comics,boeken en mangas gelezen(basis verhalen leren)?Of zelfs een simplele Sci-Fi/anime/cartoon serie gekeken in je jeugd?vanaf je 5e jaar (net als ik)?zelfs niet met problemen thuis? 8)7

Dan te bedenken dat ik als 10 jarige,bijna elke dag naar Discovery/Nat Geo en Animal Planet keek.Nu nog steeds af en toe(ben een ICT-er) _O-

*dubbele facepalm*
pi_121446245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*facepalm *

Je ontdekt het nu pas?En je ken alleen de films? |:(

Dus nog nooit DC/Marvel/Euro comics,boeken en mangas gelezen(basis verhalen leren)?Of zelfs een simplele Sci-Fi/anime/cartoon serie gekeken in je jeugd?vanaf je 5e jaar (net als ik)?zelfs niet met problemen thuis? 8)7

Dan te bedenken dat ik als 10 jarige,bijna elke dag naar Discovery/Nat Geo en Animal Planet keek.Nu nog steeds af en toe(ben een ICT-er) _O-

*dubbele facepalm*
Nee, ik weet het sinds die kerstaflevering dat Penny Sheldon een servet cadeau gaf met DNA van Leonard Nimoy, want toen heb ik het opgezocht. En nee, Star Wars heb ik nooit naar gekeken, sorry :)

Zoals ik al zei, ik weet wel ongeveer het verhaal van al die superhelden. Batman en Robin vechten samen tegen criminelen, Superman komt van een andere planeet en vecht tegen criminelen en Spiderman is gebeten door een gemuteerde spin en vecht tegen criminelen. Hoe spannend dit ook klinkt, al die films of comics zijn niets voor mij. Als kind las ik zeker strips, maar dan Donald Duck, Asterix en Obelix, Lucky Luke, Suske en Wiske, Calvin & Hobbes, etc.
Volgens mij kan ik als kind wel eens op cartoon network hebben gekeken naar een geanimeerde versie van Spiderman (als dit bestaat?), maar ik herinner me er weinig van. Ik keek als kind gewoon wat op Cartoon Network was en op FoxKids, en later wat op Nickelodeon en Jetix was.

En wat die alinea met Nat Geo / Discovery / Animal Planet met de rest van je post heeft te maken snap ik niet, dat heeft toch niks met Star Wars of van die comics te maken?
pi_121446507
Hele matige aflevering was dit.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:28:52 #132
300718 Kenju
Say It!!??
pi_121446954
johannes_vermeer Is waarschijnlijk dan ook iemand die de charme niet snapt van de nerd-humor, en het meer als een platonische sitcom ziet. Dat kan natuurlijk, maar de extra waarde die TBBT tov andere shows heeft, gaat natuurlijk verloren hiermee. Mensen die wat beter bekend zijn met bepaalde zaken krijgen die extra dimensie wel mee.

Gewoon een klein verschil in interesse. Want het is niet dat ze er ontzettend diep op in gaan oid. Ik vind zelf de Marvel-characters wel interessant, kijk zelfs nog steeds bepaalde tekenfilms (mits niet te kinderachtig (ja, daar zitten gradaties in)) en natuurlijk de films. Maar de strips heb ik nooit actief gelezen. Ik ben verder ook geen ST of SW fan. Heb de meeste films van de eerste wel gekeken en allen van de tweede. Ben dus eerder een syfy-fan dan een echte ᷰnerdᷰ.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_121447231
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Kenju het volgende:
johannes_vermeer Is waarschijnlijk dan ook iemand die de charme niet snapt van de nerd-humor, en het meer als een platonische sitcom ziet. Dat kan natuurlijk, maar de extra waarde die TBBT tov andere shows heeft, gaat natuurlijk verloren hiermee. Mensen die wat beter bekend zijn met bepaalde zaken krijgen die extra dimensie wel mee.

Gewoon een klein verschil in interesse. Want het is niet dat ze er ontzettend diep op in gaan oid. Ik vind zelf de Marvel-characters wel interessant, kijk zelfs nog steeds bepaalde tekenfilms (mits niet te kinderachtig (ja, daar zitten gradaties in)) en natuurlijk de films. Maar de strips heb ik nooit actief gelezen. Ik ben verder ook geen ST of SW fan. Heb de meeste films van de eerste wel gekeken en allen van de tweede. Ben dus eerder een syfy-fan dan een echte ᷰnerdᷰ.
Ik snap de charme wel hoor, anders was ik ergens gedurende de afgelopen zes seizoenen wel afgehaakt, ik kan in bepaalde opzichten zelf ook best 'nerdy' zijn, maar die marvel personages en Star Trek of Star Wars trekt me gewoon niet, kan er verder ook niets aan doen.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:18:49 #134
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_121452372


al langsgekomen?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_121452668
Melissa is de lekkerste jailbait. Hoewel ik denk dat Alex nog meer lekker was als jailbait.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121453138
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]

al langsgekomen?
Melissa O+ Veel beter zonder pony en irritante stem.

Amy is gewoon eng nog, en Kaley ziet eruit als een Downie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2013 22:32:57 ]
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:29:41 #137
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_121455968
Het was weer genieten.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:31:25 #138
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_121456043
Ik krijg de indruk dat men wat meer energie in dit seizoen steekt.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:42:22 #139
67174 Dos37
Come on Twente
pi_121456498
20 miljoen keken er gisteren in VS. Ongekend bijna :o
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_121456728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:42 schreef Dos37 het volgende:
20 miljoen keken er gisteren in VS. Ongekend bijna :o
Alsof er niets beters te zien is op TV. Het zegt nog weinig.

Ik vond het wel grappig, al heb ik en waarschijnlijk de rest van de niet-usa mense niks dan minachting voor comics en superhelden. Het is escapisme voor de zwakke geest, ik kan me voorstellen dat je naar een TV serie als ST:TNG kijkt, niet dat je als een loser de hammer van thor of captain america serieus neemt. Zelfs de avengers film die vermakelijk was geeft de gemiddelde europeaan het idee dat amerikanen gek zijn dan ze zo'n suffe homo als captain america met zijn kekke blonde kapsel en leuke schildje een held vinden.
Toch waren de startrek kostumen goed gedaan, maar de rest van de aflevering was super cliche 'nerds zijn raar en worden door anderen gezien als homo' een beetje flauw. En dat de vrouwen een paar comics lezen was ook al totaal oninteressant.
Dus waarschijnlijk, niks anders op TV.
pi_121456729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:42 schreef Dos37 het volgende:
20 miljoen keken er gisteren in VS. Ongekend bijna :o
Hoeveel mensen kijken naar Superbowl?
pi_121457008
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoeveel mensen kijken naar Superbowl?
Als je ziet dat 20 or 10 jaar geleden de mensen geen ruk te doen hadden en allemaal TV keken, en dat een van de beste series aller tijden Buffy misschien 4-5 miljoen mensen per aflevering trok, dan is 20 miljoen echt veel.

Ik bedoel, de seizoenfinale van Lost seizoen seizoen 5 trok 9.43 M mensen. the sopranos finale trok 11.9 M mensen (en dan was 50% meer dan gemiddeld het laatste seizoen) . Een game of thrones aflevering trekt iets minder dan 4 miljoen mensen. Eeen immens populaire serie zoals Desperate Housewives trekt 10.60 miljoen gemiddeld over het laatste seizoen (zie wikipedia).
Dan is 20 miljoen kijkers echt ongekend.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:04:32 #143
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121457336
Prima aflevering.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121457498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:55 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Als je ziet dat 20 or 10 jaar geleden de mensen geen ruk te doen hadden en allemaal TV keken, en dat een van de beste series aller tijden Buffy misschien 4-5 miljoen mensen per aflevering trok, dan is 20 miljoen echt veel.

Ik bedoel, de seizoenfinale van Lost seizoen seizoen 5 trok 9.43 M mensen. the sopranos finale trok 11.9 M mensen (en dan was 50% meer dan gemiddeld het laatste seizoen) . Een game of thrones aflevering trekt iets minder dan 4 miljoen mensen. Eeen immens populaire serie zoals Desperate Housewives trekt 10.60 miljoen gemiddeld over het laatste seizoen (zie wikipedia).
Dan is 20 miljoen kijkers echt ongekend.
Opleving door peoples choice award?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121458241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:55 schreef pikinhand het volgende:

[..]

Als je ziet dat 20 or 10 jaar geleden de mensen geen ruk te doen hadden en allemaal TV keken, en dat een van de beste series aller tijden Buffy misschien 4-5 miljoen mensen per aflevering trok, dan is 20 miljoen echt veel.

Ik bedoel, de seizoenfinale van Lost seizoen seizoen 5 trok 9.43 M mensen. the sopranos finale trok 11.9 M mensen (en dan was 50% meer dan gemiddeld het laatste seizoen) . Een game of thrones aflevering trekt iets minder dan 4 miljoen mensen. Eeen immens populaire serie zoals Desperate Housewives trekt 10.60 miljoen gemiddeld over het laatste seizoen (zie wikipedia).
Dan is 20 miljoen kijkers echt ongekend.
Een sitcom is wat toegankelijker en duurt maar 30 minuten. Daarnaast hoef je niet elke aflevering te volgen, aangezien bijna elke aflevering op zichzelf staat.

De vergelijking met Sopranos en GoT klopt ook niet, aangezien HBO geen publieke zender is. In een vergelijking met wat willekeurige andere series als Friends (top 24mil) of CSI (top 26mil) zie je nog hogere cijfers. Een huidige serie als Person of Interest heeft ook ruim 16mil kijkers.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2013 @ 01:08:09 #146
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_121459559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:47 schreef pikinhand het volgende:

Ik vond het wel grappig, al heb ik en waarschijnlijk de rest van de niet-usa mense niks dan minachting voor comics en superhelden. Het is escapisme voor de zwakke geest, ik kan me voorstellen dat je naar een TV serie als ST:TNG kijkt, niet dat je als een loser de hammer van thor of captain america serieus neemt. Zelfs de avengers film die vermakelijk was geeft de gemiddelde europeaan het idee dat amerikanen gek zijn dan ze zo'n suffe homo als captain america met zijn kekke blonde kapsel en leuke schildje een held vinden.
damn, bekrompen. Als "de gemiddelde Europeaan" er niks aan vindt, waarom scoorden die films hier dan ook zo goed?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 12 januari 2013 @ 01:41:16 #147
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_121460346
Wel leuke ep, maar niet beter dan bijna alle andere.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_121463223
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nee, ik weet het sinds die kerstaflevering dat Penny Sheldon een servet cadeau gaf met DNA van Leonard Nimoy, want toen heb ik het opgezocht. En nee, Star Wars heb ik nooit naar gekeken, sorry :)

Zoals ik al zei, ik weet wel ongeveer het verhaal van al die superhelden. Batman en Robin vechten samen tegen criminelen, Superman komt van een andere planeet en vecht tegen criminelen en Spiderman is gebeten door een gemuteerde spin en vecht tegen criminelen. Hoe spannend dit ook klinkt, al die films of comics zijn niets voor mij. Als kind las ik zeker strips, maar dan Donald Duck, Asterix en Obelix, Lucky Luke, Suske en Wiske, Calvin & Hobbes, etc.
Volgens mij kan ik als kind wel eens op cartoon network hebben gekeken naar een geanimeerde versie van Spiderman (als dit bestaat?), maar ik herinner me er weinig van. Ik keek als kind gewoon wat op Cartoon Network was en op FoxKids, en later wat op Nickelodeon en Jetix was.

En wat die alinea met Nat Geo / Discovery / Animal Planet met de rest van je post heeft te maken snap ik niet, dat heeft toch niks met Star Wars of van die comics te maken?
Je bent net als de gemiddelde Amerikaanse kijker dus!! :+

[ Bericht 15% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 12-01-2013 09:03:32 ]
pi_121466927
Trouwens Penny oogde wel wat mollig, haar hoofd niet die was wel leuk deze epiosde maar haar benen leken een stuk dikker..
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:57:12 #150
13250 Lod
Sapere aude!
pi_121468769
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:49 schreef Geo4kant het volgende:
Trouwens Penny oogde wel wat mollig, haar hoofd niet die was wel leuk deze epiosde maar haar benen leken een stuk dikker..
Mollig? Mollig? Ik vond haar regelrecht obees.
GNU Terry Pratchett
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')