Pech gehad haha. Ik vind Amy grappig en Penny een lekker grappig wijfquote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef JDx het volgende:
Ik wil graag in beroep tegen de topic titel
had er dan HOT penny van gemaakt.quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Pech gehad haha. Ik vind Amy grappig en Penny een lekker grappig wijf.
Karakter ontwikkeling.quote:Op maandag 10 december 2012 14:00 schreef Bill_E het volgende:
Wil Wheaton is niet meer Sheldon zijn vijand.. Die heeft plaats gemaakt voor die gast die DATA speelt.
Tevens vind ik de serie's steeds slechter worden. Veels te veel relatie geneuzel, en minder NERD problemen.
smaken verschillenquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef JDx het volgende:
Ik wil graag in beroep tegen de topic titel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goeden TT. Mijn vorige was dan ook sarcastisch tegen de haters...quote:Op maandag 10 december 2012 13:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Pech gehad haha. Ik vind Amy grappig en Penny een lekker grappig wijf.
Jawel hoor, in HIMTM zit nul karakterontwikkeling en wat een kutserie is dat gewordenquote:
Owzo hehe. Ja daarom had ik ook de titel aangepastquote:Op maandag 10 december 2012 17:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goeden TT. Mijn vorige was dan ook sarcastisch tegen de haters...
Hij heeft haar poesje al wel "gezien"quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Stefan het volgende:
Het wordt tijd dat Sheldon eens gaat neuken
Mooi mooi... Ik hoop dat er nog minstens vijf TTs volgen waarin Amy's naam wordt vermeld.... Allemaal odes aan haar.... als ik de lapo heb... dan komt ie...quote:Op maandag 10 december 2012 23:58 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Owzo hehe. Ja daarom had ik ook de titel aangepast.
Probleem met die serie is dat bijna alle personages irritant zijn. Daar wil je dan niet naar kijken.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel hoor, in HIMTM zit nul karakterontwikkeling en wat een kutserie is dat geworden
Om de 1 of andere manier vond ik het juist wel grappig. Heel erg voor de hand liggend en te simpel voor woorden, maar het was toch wel grappig hoe Amy reageerde op de opmerkingen van Sheldon.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:39 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren aflevering 10 gezien
Wat een totaal niet grappige aflevering was dat zegzieke amy was het ergste op doie spanking scene na. Dat was het grootste dieptepunt uit TBBT serie
![]()
Mwa... hij handelt het zo zakelijk en gevoelloos af en stapgewijs dan dit dan dat.. vind het wel bij hem passen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
Vond het hele Amy verhaal nogal out of karakter voor Sheldonzeer slecht geschreven imo.....
Dat heeft niks met seks te maken voor hem, zo is hij opgevoedquote:Op donderdag 13 december 2012 11:57 schreef Komakie het volgende:
maar het blijkbaar geen probleem vindt om Amy in bad te doen.
Out of Character? Als er iemand ziek is gaat Sheldon diegene altijd helpen, is al in meerdere afleveringen aan de orde gekomen... Miste trouwens wel 'soft kitty' in deze aflevering.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
Vond het hele Amy verhaal nogal out of karakter voor Sheldonzeer slecht geschreven imo.....
Is juist wel weer typisch iets voor hem dat hij het dan ook bij volwassenen toepast.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met seks te maken voor hem, zo is hij opgevoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok aflevering wel verder. Eens met de opmerking boven dat die double entrendres van Raj erg irritant beginnen te worden."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Mja, Howard ging die rol overnemen dus moesten ze een beetje een andere kant op met zijn karakter. Hoewel ik dat nu wel mis met de 'nieuwe' Howardquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:44 schreef Seam het volgende:
Ik vond Sheldon zoals in de pilot veel toffer. Toen was het gewoon een sarcastische seksistische narcistische klootzak
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
aardige aflevering, hoewel de girlsnightplot niet echt ergens heen ging. was leuke geweest als ze daar nog een leuk einde aan hadden geknoopt.
Stuart is ook heel saai.. straalt ook geen fuck uit, sowieso heeft hij een saaie kop/uitstraling van zichzelf. Ik moest wel lachen om die zinnen of Raj wel door had wat hij zelf, die homo getinte dingen .. Maar bij de 2e keer had ik al zoiets van oke.. komt ie weer aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]Ik miste daar precies ook een plotje of eindscene in.
Stuart, ik dig hem niet eigenlijkZolang hij in de comic book store blijft vind ik het goed, maar erbuiten vind ik hem niets toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Vroeger werkte hij zelfs samen met Sheldon maar we hebben al jaren zelfs geen hint meer gezien of hij nog werkt of niet, laatst zag je Leonard nog in een lab maar Raj heeft nog nooit wat over zijn werk gezegd. Nog een teken dat de schrijvers hem een beetje vergeten of niet weten wat ze met hem willen doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje sneu voor Raj dat hij nu al seizoenen eigenlijk niks te doen heeft. Writers, please geef hem een nieuwe baan, een vriendin of laat hem uit de kast komen.
Ik bedoel dit dus positief, het personage heeft op zich potentieel maar dat gaat gewoon verloren aangezien hij nu al tijden hetzelfde doet (akward fifth wheel aan de wagen spelen, en per ongeluk homo-getinte uitspraken doen).
Terwijl hij juist op die 30 under 30 lijst stond.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Vroeger werkte hij zelfs samen met Sheldon maar we hebben al jaren zelfs geen hint meer gezien of hij nog werkt of niet, laatst zag je Leonard nog in een lab maar Raj heeft nog nooit wat over zijn werk gezegd. Nog een teken dat de schrijvers hem een beetje vergeten of niet weten wat ze met hem willen doen.
Deze was idd weer lachenquote:
quote:
Tering je zou zeggen dat hij 25 is ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Jim Parsons word 40 dit jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
lol nooit bij stil gestaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sheldon draagt toch shirts met 73 erop?
Dat is dus Parsons geboorte jaar
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef 46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Born: March 24, 1973 (age 39)& Height: 1.88mquote:
Raj is wel chillquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was de best bekeken TBBT aflevering ooit. Alweer, want het vorige record was maar een paar maanden oud.
Lijkt erop dat we nog tot 2017 wekelijks met een semi-dronken Raj zullen worden geconfronteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy Fuck, 19.25 miljoen is voor een comedy na 2000 echt extreem hoog, meer dan Two and a Half men in z'n gloriejaren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was de best bekeken TBBT aflevering ooit. Alweer, want het vorige record was maar een paar maanden oud.
Lijkt erop dat we nog tot 2017 wekelijks met een semi-dronken Raj zullen worden geconfronteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Nou,Mayim Bialik ziet er heel anders uit in real-life dan Amy enquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Mirel het volgende:
Omdat ze geilen op bimbo Penny en niet eens op Bernadette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou,Mayim Bialik ziet er heel anders uit in real-life dan Amy enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nou,Mayim Bialik ziet er heel anders uit in real-life dan Amy enJa, vind haar niet lelijk ofzo maar ook niet iemand die ik leuk vind. Maar deze foto is dan wel weer wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
When all else fails, you always have delusion.
Zodra hij uit de kast is zal dat probleem ook wel over zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap ook niet wat er nou zo geil aan isquote:Op maandag 7 januari 2013 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zag het niet. ik denk dat alleen domme mensen dat ubersexy vinden?
Bizar hoe 2 seconden Two and a Half Men er eigenlijk al 3 te veel zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |