Hallo fokkers,
Gister ben ik gehacked op mijn computer. Mijn hotmail paypal en League of Legends account zijn gestolen. Hier baal ik natuurlijk erg van, gelukkig heb ik mijn paypal kunnen blokkeren en staat op mijn hotmail niet veel boeiends. Maar dan mijn lol account, ik heb er denk ik zo'n 300 euro aan RP aan besteed en zeken al een jaar speeltijd. Ik heb al wat mailtjes naar riot gestuurd maar die lijkt er nog niks aan te doen. Dus ben ik zelf een beetje aan de slag gegaan, met lolking en dat soort ongein.
Mijn account dat gehacked is heet UnlimitedWarrior. De laatste game voor dat ik hacked was was de maokai game de games daarna zijn door de hacker gespeelt. Het is opvallend dat hij vaak met dezelfde personen speelt. Ik neem aan dat dat zijn premade vrienden zijn. Toen ik in mufert zijn history verderkeek zag een aantal nederlandse namen staan. Dus mischien is de hacker met zijn vrienden ook een nerderlander of belg.
Ik heb mufert toegevoegd in mijn vriendenlijst van een ander acccount. Ik heb even met hem gechat.
mufert (12:43): c
ki
henk str (12:43): hey
mufert (12:43): ok
so c ki
henk str (12:43): ?
wh did ur friend hack unlimitedwarrior
u think thats funny?
mufert (12:44): who unlimitedwarrior
henk str (12:44): u played with him
mufert (12:44): o.O 7
no
i didn't!
henk str (12:45): u did
mufert (12:45): ok
henk str (12:45): irelia game
u played with unlimtedwarrior as noc
mufert (12:45): ok
henk str (12:45): and then u played graves
mufert (12:46): ok ok ok ok
henk str (12:46): with blitz as unlimitedwarrior
mufert (12:46): okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
henk str (12:46): ok
why did he hack
unlimitedwarriors account
mufert (12:46): ask him

!
henk str (12:46): he wouldnt answer me
u are friends with him righyt
mufert (12:46): okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
henk str (12:47): ?
this account also hacked?
what is is own account?
mufert (12:47): can u please **** ur fuckinn mouth and go fuckinn helll leave zebi alone
henk str (12:48): no
he stole my ******* acount
mufert (12:48): talk with riote game
not me
assholee
henk str (12:48): hey dipshit
no
stfu
u gonna tell me
what his ingame is
hey
answer me
mufert (12:49): ^^
henk str (12:49): what is his ingame
im posting this chat on riot
mufert (12:50): good

Deze chat heb ik ookal naar riot gestuurd hopelijk kunnen zij hier iets mee. Verder wil ik jullie nog vragen of jullie deze mensen misschien kennen. En wat jullie me aandraden te doen.
Robbie