Dan moet je hem op z'n kop houden en heel je bed onder de kruimelsquote:Op maandag 10 december 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
Zeker zodra je vuistjes te dik worden voor die buis.
Die is juist het lekkerst, die gekleurde is smerig.quote:Op maandag 10 december 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Nog zoiets.
[ afbeelding ]
Wat was er mis met de witte tandpasta ?
Ik weiger de tubes ook neer te zetten.quote:Op maandag 10 december 2012 13:08 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Die is juist het lekkerst, die gekleurde is smerig.
Ik vraag me af hoe ze die kleurtjes op volgorde in die tube krijgen, zodat je elke keer weer een mooi gekleurd streepje hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Nog zoiets.
[ afbeelding ]
Wat was er mis met de witte tandpasta ?
Mooi en zorgenloos leven heb je, als je je druk kan maken om zulke kleine dingen.quote:Op maandag 10 december 2012 13:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weiger de tubes ook neer te zetten.
Bij mij liggen ze. Zoals het hoort. En vanaf de bovenkant uitgeknepen.
Kleine dingenquote:Op maandag 10 december 2012 13:36 schreef epic_gram het volgende:
[..]
Mooi en zorgenloos leven heb je, als je je druk kan maken om zulke kleine dingen.
Wat doet deze dooie mus in 2 voor 12quote:
Ik slaap al slecht vanaf de dag dat ik van het VWO ben afgetraptquote:
Ja, vorige week, met een verrekijker naar het gymlokaal loerendquote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap al slecht vanaf de dag dat ik van het VWO ben afgetrapt
Heb je al trauma zorg aangevraagd bij het ministerie?quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap al slecht vanaf de dag dat ik van het VWO ben afgetrapt
Dit is 2 voor 12quote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vorige week, met een verrekijker naar het gymlokaal loerend.
Gewoon die bus schuin houden. Je moet er ook niet in gaan graaien.quote:Op maandag 10 december 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
Zeker zodra je vuistjes te dik worden voor die buis.
Defensie idd. net als 5 jaar geleden. kwam er een trauma-helikopter. Heel de Bommelerwaard drie dagen zonder stroom.quote:Op maandag 10 december 2012 14:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Heb je al trauma zorg aangevraagd bij het ministerie?
Friet en chips horen in een zak; patat op plastic bakjes en trendy chipskokers zijn voor nitwits.quote:Op maandag 10 december 2012 12:51 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor onzin ?
Ships hoort in een zak. Niet in een dwangbuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |