jah en 65% gaat naar Oop hè, zo oneerlijkquote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar broekje vol vijfjes.
Das niet dik...quote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met haar broekje vol vijfjes.
Dat is opa's idee van een happy endquote:Op maandag 10 december 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
jah en 65% gaat naar Oop hè, zo oneerlijk
Wat een mooi kerstcadeauquote:Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef pullup het volgende:
Oma geeft oop een enorme keukenrol. De hint is wel duidelijk
Goedeavond jacqhasselquote:
Ik meende ook al enige twijfel te horen of het wel kon dat diegene wel gewoon kon lopen maar niet even een trapje kon nemen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is jaloers op iemand die hij op televisie ziet. Hoewel hij op de begane grond woont wil hij ook een traplift.
Ben jij aan dequote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is jaloers op iemand die hij op televisie ziet. Hoewel hij op de begane grond woont wil hij ook een traplift.
al die wagens zijn hetzelfdequote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om ook een foto van het exterieur van opa's verblijfplaats in de OP op te nemen?
Dat mocht-ie willen, zoveel ruimte.quote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
al die wagens zijn hetzelfde
vandaar die traplift ?quote:Op maandag 10 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat mocht-ie willen, zoveel ruimte.
Dat het je wel moge bekomen.quote:
Ik wilde ook zoiets zeggen.quote:
Ontbijt ze!quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 12:21 schreef Toverheks het volgende:
Nummertje 99 en daarna gaat Gert dagelijks vegen, want dan wordt het niet meer slap ouwehoeren of alleen poppetjes neerpleuren onder iemand anders zijn post, omdat je zelf niks kan verzinnen![]()
quote:
quote:
dat was om het topic gauw vol te krijgen, ja, jij was er niet dus de boel ging hier wat tragerquote:
Dat was wel grappig om te zien. Ik was even bang dat ze het aquarium in zou springen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is erg onder de indruk van de smileys van PB. Maar ja, zonet zat ze nog een kwartier te spacen van de knipperende lichtjes in het kerstboompje op het aquarium.
Dan had opa iemand moeten bellen om haar te reddenquote:Op maandag 10 december 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel grappig om te zien. Ik was even bang dat ze het aquarium in zou springen.
Ik vind vooral die 100 jaar thuis toepasselijk.quote:
Ons allemaalquote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa stuurt geen kaarten maar wenst ons wel hele fijne kerstdagen
Moslims zeker?quote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef Ratelbandolero het volgende:
Die 3 wijzen uit het oosten durven ook niet meer aan te bellen
Ja kunst, als je bij een atheïst aan de deur komt en je uitgeeft voor Jozef en Maria is het niet vreemd dat-ie het niet gelooftquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar als Jozef en Maria bij hem aangebeld hadden, had hij ze de tyfus geslagen en die ezel al helemaal.
Atheïst? Waarom offert hij zoveel aan Bacchus dan?quote:Op maandag 10 december 2012 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja kunst, als je bij een atheïst aan de deur komt en je uitgeeft voor Jozef en Maria is het niet vreemd dat-ie het niet gelooft
oh Anniequote:Op maandag 10 december 2012 19:41 schreef Anniebab het volgende:
Er staat kicked for sending to many messages...heb niks gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |