quote:Op maandag 10 december 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik begrijp niet hoe hij daarbij komt. Hij verwart me met Jimi Hendrix, denk ik.
Nee, als je zo'n dvd-box eenmaal hebt, moet je hem gewoon houdenquote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef Poezewoes het volgende:
Heb ik het getroffen mijn man kookt altijd, en houd er rekening mee dat ik graag naar mcleod's daughters kijk!
Die ruil ik nooit in!![]()
![]()
Ik gok op bruine bonenquote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef pullup het volgende:
Ik ben team boerenkool overigens vandaag
Nee is nu op net5quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n dvd-box eenmaal hebt, moet je hem gewoon houden
Ik dacht ook dat poezewoes haar man wel andere kwaliteiten zou hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ohw, ik begreep het weer verkeerd .....
Ja gezond kokenquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat poezewoes haar man wel andere kwaliteiten zou hebben
feestmaal ter ere van Nummertje 100quote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
DamnedBruine bonen met spekkies
Maar ik heb hem nog nooit zo blij gezien met zijn bordje eten
Tis net Opa schijnbaar, heb ik gehoord hoor, ik geloof van Heks, maar hij kookt dan weer welquote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat poezewoes haar man wel andere kwaliteiten zou hebben
Waar zit je het nu weer te nuanceren en zeg je niet gewoon wat hij echt over haar zei ...quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is ernstig teleurgesteld in PB. Dat ze niet in het jubileum-topic post vindt-ie eigenlijk een echte potten-streek maar dat mag je in Nederland natuurlijk niet zeggen.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis net Opa schijnbaar, heb ik gehoord hoor, ik geloof van Heks, maar hij kookt dan weer wel
Door Hop?quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef mootie het volgende:
En ik ben weer thuis... De tyfus ingeslagen omdat ik een bos bloemen kwam brengen.
Ik dacht het al, opa deed het geluid even uit toen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef mootie het volgende:
En ik ben weer thuis... De tyfus ingeslagen omdat ik een bos bloemen kwam brengen.
Straks roept iemand nog dat we een pottenprobleem hebben! Krijgen we weer tweets van Peter R. enzulksquote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is ernstig teleurgesteld in PB. Dat ze niet in het jubileum-topic post vindt-ie eigenlijk een echte potten-streek maar dat mag je in Nederland natuurlijk niet zeggen.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis net Opa schijnbaar, heb ik gehoord hoor, ik geloof van Heks, maar hij kookt dan weer wel
Ik wil liever niet stoken. Het moet hier wel gesjellig blijven.quote:Op maandag 10 december 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar zit je het nu weer te nuanceren en zeg je niet gewoon wat hij echt over haar zei ...
Misschien is het wel een hetro probleem, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 10 december 2012 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Straks roept iemand nog dat we een pottenprobleem hebben! Krijgen we weer tweets van Peter R. enzulks
In Amsterdam is het een metro probleem.quote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hetro probleem, wie zal het zeggen?
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bordquote:Op maandag 10 december 2012 17:58 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eten ouwe, anders word het nog koud ook en dan heeft oma de magnetron voor niks laten zoemen
Scheelt maar een letterquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Amsterdam is het een metro probleem.
Ga nou maar geen grappen maken over Hop, Annie, want voor je weet slaat ie je de tyfusquote:Op maandag 10 december 2012 18:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Door Hop zit steeds dit liedje in mijn hoofd....hop, hop, hop .hop ,hop gangnam style
Hij stuurt PB om je te halen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
Hulst, i.v.m. met de kerst.quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Als het Hop is, gewoon snel doorlopen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Anniebab het volgende:
Waar is ie? komt ie me persoonlijk halen?
quote:Op maandag 10 december 2012 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij stuurt PB om je te halen.
Haha toch niet wat ik denk he?!quote:Op maandag 10 december 2012 18:13 schreef Jian het volgende:
Annie kan erop zegt oop!
dat heeft ie tegen mootie ook een keer gezegd
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid slaquote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat ligt daar voor verdacht groen spul op zijn bord
Dan kom je weer hier uitquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Anniebab het volgende:
Er staat steeds connecting, man ik weet niet waar ik wezen moet...of moet ik naar Voor opaatjes vrienden?
quote:
Te weinig hequote:Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was al aan het klagen over de hoeveelheid sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |