Toch niet helemaal hetzelfde hoor. Opa ligt al vroeg in bed dus kan ook wel een beetje op tijd opstaan. Luie donder. Mootie en Scrut waren hier weer tot diep in de nacht aan het tortelen, dus die moeten even bijslapen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Opa heeft alle consternatie zoals gewoonlijk gemist door in zijn bedje te blijven ronken tot een uurtje of vier.
Iemand moet die faalhazen van een Scrutz en mootie nu even wakker schudden hoor. Ik begin me toch zorgen te maken, een beetje indutten is wel opaesque maar dit loopt de spuigaten uit.
Zo klopt iequote:Op maandag 10 december 2012 14:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Cava lijkt te veel op die homo wijn!
Een heel menu? Oei, laten we eens raden..
Vooraf: verse Unox soep
Hoofd: verse diepvries saté
Toe: cola met drop
Gang 1 en 2 begeleid door een bijpassend bier boer-arrangement
Ha het is wakkerquote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja verdorie, mootie en ik hebben de hele nacht zitten wachten tot jij, pullup, de boel vol zou komen plempen. De afspraak was dat jij om 5 uur zou opstaan, dat bericht heb je gecodeerd ontvangen.
Tja, Coos die begon over het scheren van zijn ballen. Toen leek het mootie en mij beter om via DM door te praten.quote:Op maandag 10 december 2012 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha het is wakker![]()
Ik ben om 4, 5 en 6 uur opgestaan, keek even rond op dit topic of jullie al opschoten zoals we hadden afgesproken per DM maar niks hoor
Daar ben je dan mooi ingetuind, dat had ie zo gepland, Coos is dikke mik met PB, dat weet je tochquote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, Coos die begon over het scheren van zijn ballen. Toen leek het mootie en mij beter om via DM door te praten.
Is Coos ook lesbisch?quote:Op maandag 10 december 2012 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi ingetuind, dat had ie zo gepland, Coos is dikke mik met PB, dat weet je toch
En wij mochten niet weten van Mootie dat zij de boel niet scheert maar affakkelt?quote:Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, Coos die begon over het scheren van zijn ballen. Toen leek het mootie en mij beter om via DM door te praten.
Dat vermoedde ik al toen ik haar foto zag die PB rondstuurde.quote:Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef Coos het volgende:
[..]
En wij mochten niet weten van Mootie dat zij de boel niet scheert maar affakkelt?
Hij zit aan Hop te denken. "ik zit hier heel alleen kerstfeest te vieren". [/hazes]quote:Op maandag 10 december 2012 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is trouwens een beetje verdrietig, hoor ik net via de DM. Hij zit naar André Hazes te luisteren: "Zeg naar niets meer ...."
YVONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef yvonne het volgende:
RLS / Stream van Opaatje #92
Waarom roept niemand me even?
Geluld, bedoel je.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Laysa het volgende:
oH...en van harte hoor met het heugelijke feit dat er 100 totaal nikszeggende topics zijn vol gelult. Het is gewoon heel knap
In dat geval zouden we net zo goed even een tijdje met z'n allen in de F&F SC kunnen gaan buurten.quote:
Ja hoor gezelligquote:Op maandag 10 december 2012 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dat geval zouden we net zo goed even een tijdje met z'n allen in de F&F SC kunnen gaan buurten.
Het moet vanaf nu allemaal on-topic zijn maar omdat opa ook een slappe lul is/heeft ....quote:Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef Anniebab het volgende:
Betekent deze vreugde alom, dat hier nu weer van alles gepost mag worden? Zelfs slap gelul van mij?...
Ja hoor probeer maarquote:Op maandag 10 december 2012 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan beginnen we daar binnenkort ook gewoon weer met #1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |