quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
[*] Alleen gebruikmaken van Paint
[*] Deadline: Zondagavond - 0:00
[*] Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
Uitslag volgt!
Borsten en billen zijn mooier dan poesjes.quote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
miauww is een poesje, niks kan daar tegenop
fuuuquote:Op maandag 10 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Borsten en billen zijn mooier dan poesjes.
Ik lieg nooit.quote:Op maandag 10 december 2012 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je liegt.
Btw kwam foto van me brommobiel tegen
stiekem mis ik hem
[ afbeelding ]
borstenquote:Op maandag 10 december 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Borsten en billen zijn mooier dan poesjes.
wat een bazendingquote:Op maandag 10 december 2012 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je liegt.
Btw kwam foto van me brommobiel tegen
stiekem mis ik hem
[ afbeelding ]
Heulegaar nie.quote:Op maandag 10 december 2012 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee jij hebt me verraden
Too latequote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goede morgen!
Let niet op vinnie die is hitsig.
Tofquote:
wollah wollahquote:
Hallo!quote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goede morgen!
Let niet op vinnie die is hitsig.
niks wollah, eh zemmel.quote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef msacras het volgende:
[..]
wollah wollah
[..]
Hallo!
I figured
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren..quote:Op maandag 10 december 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik aan de voorkant sta kijk ik liever naar haar ogen.
Dat ik liever in haar ogen kijk, dan naar haar borsten.quote:Op maandag 10 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet interpreteren..
Het spijt me, schatjequote:Op maandag 10 december 2012 11:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is een cruciale fout
quote:
Maar die kan je niet vasthoudenquote:Op maandag 10 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. Alleen niet net zoals vrouwen.
nou sommige mannen hebben grotere tetten!quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Maar die kan je niet vasthouden
Dat zeg ik, niet zoals vrouwenquote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Maar die kan je niet vasthouden
Niet haten, moeder natuur kan er niks aan doenquote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet zoals vrouwen. En bij sommige vrouwen kun je haar tieten ook niet vasthouden
![]()
Nou nee bedanktquote:Op maandag 10 december 2012 12:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
nou sommige mannen hebben grotere tetten!
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet haten, moeder natuur kan er niks aan doen
[..]
Nou nee bedankt
Naja, dan womenboobsquote:Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet haten, moeder natuur kan er niks aan doen
[..]
Nou nee bedankt
quote:Op maandag 10 december 2012 12:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik zelf al, maar om ze nou zelf vast te gaan houden....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 12:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik zelf al, maar om ze nou zelf vast te gaan houden....
[ afbeelding ]
Het lijkt me best fijn om als man zijnde de borsten/billen van je vriendin te kunnen vasthouden enzo. Dat heb ik dan weer niet bij meneer, niks om vast te houdenquote:Op maandag 10 december 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]! Vasthouden is dan wel weer fijn
Is het ook, vind ikquote:Op maandag 10 december 2012 12:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt me best fijn om als man zijnde de borsten/billen van je vriendin te kunnen vasthouden enzo. Dat heb ik dan weer niet bij meneer, niks om vast te houden
quote:Op maandag 10 december 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het ook, vind ik. Hehe, hou je toch wat anders vast
![]()
billen!quote:Op maandag 10 december 2012 12:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt me best fijn om als man zijnde de borsten/billen van je vriendin te kunnen vasthouden enzo. Dat heb ik dan weer niet bij meneer, niks om vast te houden
tss.. Handje voor poppetje icoon waarvan ik de code niet weet..quote:
Dat je van billen houd weten we nu welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 12:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat je van billen houd weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat je van billen houd weten we nu welheel sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
* Vinniiee massage geeft aan promquote:Op maandag 10 december 2012 12:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Krijg een houten reet van die stoel
[..]
Dat je van billen houd weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
thanksquote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee massage geeft aan prom
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza!quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee massage geeft aan prom
Pizza?quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit niet te dromen jongen, eet je pizza!
IK HEB GEEN PIZZA, WEL HONGER EN ZIN IN EEN PIZZA.quote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HORKKKKKquote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Horkquote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pizza.quote:
Ghehe, moet je naar onze kantine komen, we hebben pizzadag vandaagquote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IK HEB GEEN PIZZA, WEL HONGER EN ZIN IN EEN PIZZA.
Prima prima! En daar?quote:
Ok.quote:Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pizza.
[..]
Ghehe, moet je naar onze kantine komen, we hebben pizzadag vandaag
[..]
Prima prima! En daar?
wie gingen er naar de hell heppie?quote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Trouwens vannacht een rare droom gehad over Satan, hel en een paar FOK!kers
Balen dat ik dat niet in een half uurtje redquote:Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pizza.
[..]
Ghehe, moet je naar onze kantine komen, we hebben pizzadag vandaag
[..]
Prima prima! En daar?
Sloebersquote:Op maandag 10 december 2012 12:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ok.
Wij hadden ooit op school vrijdag Turkse Pizza dag. Het is een havo/vwo-school en lopen aardig wat zogeheten kakkers rond, maar toen kwamen er serieus tjappies van het vmbo aan de overkant naar onze school op vrijdag om Turkse Pizza te halen.
[..]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |