Bij mijn ene ouder gaan we allemaal samen koken en de boom versieren terwijl we kerstmuziek op hebben en mee zingenquote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dan van die typische doorsnee ouders waar moeder dan de hele dag zwoegt in de keuken en 's avonds niet meer te genieten is want moe en vader dan moppert op het eten omdat er altijd wel IETS aan is en moeder dan weer nog chagrijniger wordt. En dat je dan nog 4 gangen moet.
Tegenwoordig: Lekker cliche gourmetten. Kook allemaal zelf maar!
Neuh. Ook met schoonoudersquote:Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef rival het volgende:
hey maar Ang3l eigenlijk heb je dus niks tegen de kerst e.d. maar heb je een probleem met je ruzieënde ouders
Samen nieuwe herinneringen maken schatje?quote:Op maandag 10 december 2012 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben net in Praag geweest en nu verpest je mijn herinnering. Dat maakt je niet een leuker persoon.
Nee, dank je wel voor het aanbod maar ik ben net geweest.quote:Op maandag 10 december 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samen nieuwe herinneringen maken schatje?![]()
Parijs dan? Berlijn? Londen? Rome? Amsterdam? Hilversum?? Soerendonk??? ANYTHING?!?!?!quote:Op maandag 10 december 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dank je wel voor het aanbod maar ik ben net geweest.
Ja kijk, dat dus.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dan van die typische doorsnee ouders waar moeder dan de hele dag zwoegt in de keuken en 's avonds niet meer te genieten is want moe en vader dan moppert op het eten omdat er altijd wel IETS aan is en moeder dan weer nog chagrijniger wordt. En dat je dan nog 4 gangen moet.
Tegenwoordig: Lekker cliche gourmetten. Kook allemaal zelf maar!
Das wel irri. Nee dat hebben wij dan weer niet.quote:
ja sukkelquote:Op maandag 10 december 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
hihi stbabylon zit nog steeds in het verkeerde topic te posten
O, bij ons is het wel altijd klef en gezellig.quote:Op maandag 10 december 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das wel irri. Nee dat hebben wij dan weer niet.
Bij ons werd er altijd gegourmet. Toen we eenmaal het huis uit waren doen kookt m'n moeder gewoon. Meestal iets van rollade ofzo.
Probleem alleen is, dat ze graag zou willen dat er een leuke sfeer is en iedereen goed met elkaar is. Gewoon het gezinsleven zeg maar. Maar dat hebben we niet echt. Heb eig geen band met m'n broer en tja met m'n ma (en der vriend) ben ik na de standaard 'alles goed en met je werk' ook wel uitgepraat. Dus het werkt gewoon niet echt.
quote:Op maandag 10 december 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
http://www.news10.net/news/local/story.aspx?storyid=220236
Dat komt omdat jullie dat ook zijn!
quote:
Dat gaat sowieso gebeuren, maar is niet 'bijzonder' of 1maal per jaarquote:Op maandag 10 december 2012 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Gewoon geen kerst vieren, maar de hele dag uitbrakken van de nacht de kroeg in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |