welke film was dat dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind imdb en RT beide nog goed om iig íets te lezen over een film ( wat ik écht mis en imho nog steeds een gat in de markt is) maar de waarderingen zuigen echt.
Recent aan de hand van een lopend topic hier en de imdb waardering ( een 8!!) heb ik goddomme 3 uur naar een vent op een grasmaaier gekeken waarin geen ene moer gebeurde. 3 uur. Een 8
Ik bedoel maar.
Uit dit topic had ik wat films gevist.quote:Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef Adames het volgende:
[..]
welke film was dat dan?
RT slaat wat extreem door soms, de films die daar 95% hebben, zijn echt de meest vage films en vaak nog niet eens technisch goed.
quote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit dit topic had ik wat films gevist.
TV / Minder bekende feelgood films
The straight story.
Prachtige luchten en een vent op een grasmaaier. 3 uur.
Was dat die film van David Linch? Die naam is voor mij al een indicatie dat ik er niks aan ga vindenquote:Op maandag 10 december 2012 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind imdb en RT beide nog goed om iig íets te lezen over een film ( wat ik écht mis en imho nog steeds een gat in de markt is) maar de waarderingen zuigen echt.
Recent aan de hand van een lopend topic hier en de imdb waardering ( een 8!!) heb ik goddomme 3 uur naar een vent op een grasmaaier gekeken waarin geen ene moer gebeurde. 3 uur. Een 8
Ik bedoel maar.
Same here.quote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was dat die film van David Linch? Die naam is voor mij al een indicatie dat ik er niks aan ga vinden
En sja, 2001 ASO staat ook overal hoog en is de meest overgewaarde kutfilm ever
Maar moviemeter vind ik zelf een aardige graadmeter hoewel ook teveel fanboys
David Lynch ja, is niet de makkelijkste regisseur.quote:Op maandag 10 december 2012 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit dit topic had ik wat films gevist.
TV / Minder bekende feelgood films
The straight story.
Prachtige luchten en een vent op een grasmaaier. 3 uur.
jij als mama van fok hoeft dat toch niet meer te vragen? jij hebt toch gewoon ingebouwde fok-spraak herkenning.. ?quote:Op maandag 10 december 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
Is er al een Miserables-topic?
* Offtopic*
moviemeter is wel fijn als je wat langer actief bent, dan leer je de gebruikers kennen. Vaak volg ik bij twijfel dan de mening van iemand waar ik het vaker mee eens ben.quote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Was dat die film van David Linch? Die naam is voor mij al een indicatie dat ik er niks aan ga vinden
En sja, 2001 ASO staat ook overal hoog en is de meest overgewaarde kutfilm ever
Maar moviemeter vind ik zelf een aardige graadmeter hoewel ook teveel fanboys
Heb ik 3 weken geleden gemaaktquote:Op maandag 10 december 2012 13:58 schreef yvonne het volgende:
Is er al een Miserables-topic?
* Offtopic*
No Country for Old Men?quote:Op maandag 10 december 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Old Country for Young Men, of andersom, wat een kutfilm, werd overal de hemel in geprezen
Transformers 3 vond ik in dat genre goed maar krijgt een waardering van nul als je de recensies moet geloven
Wat me tegenstaat vooralsnog van de hobbit is dat ze een dun boekje opdelen naar 3 x 3 uur ofzo en dat je pas over 20 maanden weet hoe het afloopt. Nouja, dat weet je wel, die ring gooit frodo in de vulkaan
Lynch kan me verder wel bekoren, alleen deze film: no wayquote:Op maandag 10 december 2012 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
David Lynch ja, is niet de makkelijkste regisseur.
Die Ed Wood wat er in staat is ook erg tof, zeker als je wat van de persoon af weet en/of een film hebt gezien van hem. De slechtste regisseur aller tijden, maar in tegenstelling tot vele andere slechte regisseurs nam hij zichzelf uiterst serieus.
Die ja, die film waarin halverwege de hoofdpersoon ineens ergens zonder aankondiging dood blijkt te zijnquote:
De biopic van Burton of zijn films?quote:Op maandag 10 december 2012 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lynch kan me verder wel bekoren, alleen deze film: no way
Ed Wood vond ik dan weer wel tof
Straight Story heb ik eerlijk gezegd nog niet gezien, verder ben ik op zijn tijd wel fan van Lynch.quote:Op maandag 10 december 2012 14:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lynch kan me verder wel bekoren, alleen deze film: no way
Ed Wood vond ik dan weer wel tof
Linkje? Kan het niet vinden.quote:
Frodo komt wel voor in de Hobbit trilogiequote:
biopic mag ik hopenquote:Op maandag 10 december 2012 14:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
De biopic van Burton of zijn films?
serieus? oh okquote:Op maandag 10 december 2012 14:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Frodo komt wel voor in de Hobbit trilogie
quote:
Nope, Wood zit in alle drie de delenquote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef knnth het volgende:
Ten tijde van de gebeurtenissen in het boek is Frodo nog lang niet geboren. Frodo komt alleen voor in de film omdat Bilbo hem gaat vertellen wat er lang voor zijn geboorte is gebeurd. Waarschijnlijk alleen in de introductie, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |