Gaat hard he!quote:Op maandag 10 december 2012 10:27 schreef Enfermera het volgende:
Oh oh! En M. is 2 maanden vandaag! Wtf!![]()
Time flies!
Wat grappig dat je dat zegt. Dat heb ik hier precies zo ervaren! Nu ze ook bijna een hele week heeft doorgeslapen 's nachts valt die nachtvoeding van afgelopen 2 nachten ineens zo zwaar. Ik kan er nu veel minder goed tegen! In het begin heb ik wel 2 of 3 nachtvoedingen gegeven (gelukkig alleen in het heeeeele begin) zonder problemen.quote:Op maandag 10 december 2012 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, fijn dat je steun vond bij die dames!
Kan hij al zonder PCM?
Enf, alweer 2 maand, Zelfs de inieminies worden vanzelf grote baby's
Dat jullie wennen aan dat korte slapen. Vanaf een paar maand (geloof bij beide rond de 3-4 maand) heb ik echt weer meer slaap nodig. Liefst 8a9 uur, zonder wakker te worden. Lukt lang niet altijd, maar dan wordt ik ook echt naar (ziek en chagerijnig).
Respect voor de dames die doorlopen op zo weinig uren slaap.
Hier nog steeds een verkouden guppie. Af en toe hoesten en een lekkere snotneus. Beetje mopperig ook soms, dus net maar eerder in bed gestopt. Hij is ook gaan slapen. Dus zal het wel nodig hebben..
Het zal wel weer eens overgaan..
quote:Op maandag 10 december 2012 10:38 schreef Enfermera het volgende:
Skoap: ja man.. echt enorm hardEn morgen haar eerste prikjes..
Mini, waar? Het is een heus eigenwijs kereltje..quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 11:57 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Mini, waar? Het is een heus eigenwijs kereltje..
We hebben de Wii en mediaplayer hier naast de tv staan, op Daan hoogte. De afgelopen weken luisterde hij netjes naar "nee, doe maar niet". Alleen vanaf donderdag besloot hij dat hij ons ook kan negeren. Nu gaat hij gewoon door..
2 mnd, 3mnd en 4 mnd. Daarna weet ik het ff niet maar dan zit er langer tussen volgens mijquote:Op maandag 10 december 2012 12:14 schreef Mangostine het volgende:
Die prikjes hier vielen op zich ook wel mee. Het is 5 minuten hartverscheurend huilenmaar Max heeft daarna lekker geslapen. Beetje verhoging maar daar heb ik geen pcm voor gegeven.
Wanneer is de volgende priksessie ook weer, met 4 maanden toch?
Heul geen mini meer, inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 12:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Gewoon, omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
+1.quote:Op maandag 10 december 2012 14:26 schreef Soempie het volgende:
Hier ben ik ook doodop na gebroken nachten. Die zijn hier alleen in het begin voorgekomen en nu een tijdje terug weer door de tandjes. Men, ik kon er niet meer zo goed tegen, terwijl ik er helemaal in het begin geen moeite mee had.
Och, SE, herkenbaar hoor! Hier ook nog af en toe, gelukkig wel steeds minder vaak, lastig inslapen. Net wilde ze niet langer slapen dan drie kwartier. Ik heb nog een half uur geprobeerd haar verder te laten slapen want ze leek moe maar dat had geen zin. Nu ligt ze, op haar buik want daar is ze net weer naartoe geroldquote:Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Ze was echt heeeel ff aan de borst in slaap gevallen, bij het naar bed willen verplaatsen werd ze wakker. Sindsdien probeer ik haar in slaap te krijgen, maar wil niet lukken. Dus nu heb ik dr maar weer uit bed gehaald en zitten we weer beneden.
Maar meerdere keren per dag dat gehuil/gekrijs in bed (zonder tranen, dat wel) daar kan ik gewoon niet tegen. Vooral omdat ze een week lang gepresteerd heeft om rustig in te slapen...
Ik probeer altijd maar te bedenken dat huilen voor een baby iets anders is dan voor volwassenen. Wij huilen als we ons echt heel beroerd voelen, maar voor een kindje is het veel ongenuanceerder. Huilen is een uiting van ongenoegen maar niet altijd van groot drama. Ik vind in slaap vallen ook wel eens rot, omdat ik mijn draai niet kan vinden, omdat ik nog lekker lag te lezen en nog niet wil slapen, noem maar op. Mijn kind zal dat ook wel eens hebben en waar ik me dan nukkig nog een keer omdraai, zal hij huilen of mopperen. M valt zelden in slaap zonder even te protesteren overigens, maar langer dan 10 minuten duurt het nooit.quote:Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Ze was echt heeeel ff aan de borst in slaap gevallen, bij het naar bed willen verplaatsen werd ze wakker. Sindsdien probeer ik haar in slaap te krijgen, maar wil niet lukken. Dus nu heb ik dr maar weer uit bed gehaald en zitten we weer beneden.
Maar meerdere keren per dag dat gehuil/gekrijs in bed (zonder tranen, dat wel) daar kan ik gewoon niet tegen. Vooral omdat ze een week lang gepresteerd heeft om rustig in te slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |