quote:
Op maandag 10 december 2012 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:Free, fijn dat je steun vond bij die dames!
Kan hij al zonder PCM?
Enf, alweer 2 maand, Zelfs de inieminies worden vanzelf grote baby's

Dat jullie wennen aan dat korte slapen.
Vanaf een paar maand (geloof bij beide rond de 3-4 maand) heb ik echt weer meer slaap nodig. Liefst 8a9 uur, zonder wakker te worden. Lukt lang niet altijd, maar dan wordt ik ook echt naar (ziek en chagerijnig).
Respect voor de dames die doorlopen op zo weinig uren slaap.
Hier nog steeds een verkouden guppie. Af en toe hoesten en een lekkere snotneus. Beetje mopperig ook soms, dus net maar eerder in bed gestopt. Hij is ook gaan slapen. Dus zal het wel nodig hebben..
Het zal wel weer eens overgaan..
Wat grappig dat je dat zegt. Dat heb ik hier precies zo ervaren! Nu ze ook bijna een hele week heeft doorgeslapen 's nachts valt die nachtvoeding van afgelopen 2 nachten ineens zo zwaar. Ik kan er nu veel minder goed tegen! In het begin heb ik wel 2 of 3 nachtvoedingen gegeven (gelukkig alleen in het heeeeele begin) zonder problemen.
Hier ook nog steeds een verkouden meisje. Ook hier mopperig en veel slaap nodig. Maaaaarrr, aan de andere kant wil ze ook alleen maar spelen, gillen, van rug naar buik proberen te draaien, kruipen (

serieus, gister kwam ze met wat hulp, als in de voetjes wat tegenhouden, zo een cm of 50 vooruit

. Ze maakt met haar benen een soort zwembeweging en het werkt

4 maanden oud...) waardoor slapen weer lastig gaat. Ah well, de aanhouder wint en tegenwoordig ben ik dat eigenlijk altijd
Hoe is het nu met M, Free?
M van Enf alweer 2 maanden! Het is zo cliché maar het gaat écht super snel he

. Die eerste prikjes vond ik maar niets. Sterkte morgen

Mango, fijn van het doorslapen maar balen van de blaasontsteking

Ze is net van haar rug naar haar buik gedraaid! Het ging voor 99% zelf en ik heb alleen even gezorgd dat ze haar arm niet brak

. Wat knap
[ Bericht 2% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-12-2012 11:13:28 (Baby leest mee) ]