Dus jij doet dat allemaal in je slaap? Ik word altijd eerst wakker.quote:Op maandag 10 december 2012 08:58 schreef Vinniiee het volgende:
TS begint, so:
- 4 keer op de wekker rammen en er vervolgens uit gaan
- Douchen
- Tanden poetsen
- Aankleden
- Lenzen in doen
- Haren doen
- Ontbijten
- Brood smeren
- Brood, fruit en telefoonoplader in tas mikken
Kijk eens naar de TT, de OP en daarna het eerste punt in mijn lijstje.quote:Op maandag 10 december 2012 09:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus jij doet dat allemaal in je slaap? Ik word altijd eerst wakker.
Je eerste punt is op de wekker rammen. Maar dat kan ook in je slaap. Verder vraag je naar de ochtendritueel.quote:Op maandag 10 december 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees het eerste punt nog eens. En kijk eens naar de TT.
En wat staat er nog meer bij het eerste punt?quote:Op maandag 10 december 2012 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Je eerste punt is op de wekker rammen. Maar dat kan ook in je slaap. Verder vraag je naar de ochtendritueel.
quote:Op maandag 10 december 2012 09:09 schreef Anosmos het volgende:
Elke dag doe ik een plas, word ik wakker en denk 'verrek, dat moet andersom'. -Finkers
Douche jij 's morgens niet? Meur je dan nietquote:Op maandag 10 december 2012 09:05 schreef promisionxexposed het volgende:
1- naar de wc
2- whatsappen
3- broek aantrekken
4- whatsappen
5- bh en shirt aantrekken
6- whatsappen
7- vest aantrekken
8- make up opsmeren en haar goed doen
9- naar beneden hobbelen
10- tanden poetsen
11- naar de benedenverdieping lopen
12- diertjes eten geven
13- eten voor tussen de middag maken
14- ontbijten
15- whatsappenzo ongeveer
Ik dus blijkbaar nietquote:Op maandag 10 december 2012 09:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee mensen zijn te interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook prima 's avonds douchenquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef GJonline het volgende:
[..]
Douche jij 's morgens niet? Meur je dan niet
ik douche 's avonds, nee eigenlijk nietquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef GJonline het volgende:
[..]
Douche jij 's morgens niet? Meur je dan niet
Hmmmquote:Op maandag 10 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook prima 's avonds douchen.
slaapwandelend?quote:Op maandag 10 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat staat er nog meer bij het eerste punt?Juist, eruit gaan.
slaapwandelenquote:Op maandag 10 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat staat er nog meer bij het eerste punt?Juist, eruit gaan.
Het schoonmaken doe je niet voor die paar etensresten. Dat doe je voor de plak, bacterieeen, en de zooi die anders de hele dag "tussen" je tanden blijft zitten.quote:Op maandag 10 december 2012 09:22 schreef Pakspul het volgende:
Waarom eten heel veel mensen na het poetsen van hun tanden? Logisch gezien doet je dat toch, want nu maak je ze eerst schoon en gooi je er daarna weer troep tegen aan
Omdat veel mensen geen zin hebben of tijd willen maken om weer naar de badkamer te lopen (dus vaak een trap op en weer af).quote:Op maandag 10 december 2012 09:22 schreef Pakspul het volgende:
Waarom eten heel veel mensen na het poetsen van hun tanden? Logisch gezien doet je dat toch, want nu maak je ze eerst schoon en gooi je er daarna weer troep tegen aan
Kom op, alsjeblieftquote:
Dan nog, je wast toch ook niet eerst af voordat je gaat koken.quote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het schoonmaken doe je niet voor die paar etensresten. Dat doe je voor de plak, bacterieeen, en de zooi die anders de hele dag "tussen" je tanden blijft zitten.
En verder eet je helemaal niet meer overdag?quote:Op maandag 10 december 2012 09:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan nog, je wast toch ook niet eerst af voordat je gaat koken.
Wel als je de vorige dag niet afgewassen hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 09:29 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan nog, je wast toch ook niet eerst af voordat je gaat koken.
Ik ontbijt eerst heftig en dan poets ik mijn tanden. De eerste paar uur eet ik niet meer.quote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En verder eet je helemaal niet meer overdag?
Of poets je na elke maaltijd neurotisch je tanden?
Dan blijft er weinig van je natuurlijke bescherming over i.i.g.
ik ook ontbijt ook heftig, en de eerste paar uur eet ik ook nogquote:Op maandag 10 december 2012 09:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ontbijt eerst heftig en dan poets ik mijn tanden. De eerste paar uur eet ik niet meer.
Je hoeft niet te reageren hoor...quote:Op maandag 10 december 2012 09:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Je eerste punt is op de wekker rammen. Maar dat kan ook in je slaap. Verder vraag je naar de ochtendritueel.
Als je daar elke dag last van hebt, kan dat ook een ritueel zijnquote:Op maandag 10 december 2012 09:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren hoor...
Last van ochtendhumeur?
Dan is het toch onderdeel van een ritueel dat ik in de morgen niet echt te spreken ben, ben absoluut geen ochtend mens.quote:Op maandag 10 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je daar elke dag last van hebt, kan dat ook een ritueel zijn. Hoewel je dat zelf niet in de hand hebt
.
Mwoa, dat is meer een persoonlijkheid denk ik.quote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan is het toch onderdeel van een ritueel dat ik in de morgen niet echt te spreken ben, ben absoluut geen ochtend mens.
Nee hoor helemaal niet.quote:Op maandag 10 december 2012 09:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren hoor...
Last van ochtendhumeur?
Dat dusquote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
Omdat veel mensen geen zin hebben of tijd willen maken om weer naar de badkamer te lopen (dus vaak een trap op en weer af).
Hoe laat sta je op / moet je richting station?quote:Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Wekker gaat, paar keer op snooze drukken.
Op de rand van het bed zitten wegens duizeligheidsaanvallen.
Naar de wc, plassen. Beetje schoonmaakmiddel in de wc, even poetsen.
Weegschaal.
Glas water en halve banaan.
Hardloopkleren aan, mp3-speler mee en naar buiten.
Glas water als ik terug ben.
Havermoutpap met een halve banaan er door klaarmaken.
Terwijl dat opstaat: was afhalen en ophangen als ik de avond ervoor iets in de wasmachine heb gedaan.
Ontbijt en FOK!.
Douchen (wat rek oefeningen en squats in de douche) + tanden poetsen. Stukje douche schoonmaken.
Aankleden.
FOK! als ik nog tijd heb.
Spullen voor mijn werk en leesvoer voor in de trein bij elkaar pakken.
Op de fiets naar het station.
6:20 opstaan, 8:00 weg (wekker om 6 uur).quote:Op maandag 10 december 2012 13:23 schreef Virtuoos het volgende:
Hoe laat sta je op / moet je richting station?
Exact hetzelfde hierquote:Op maandag 10 december 2012 09:44 schreef Virtuoos het volgende:
- Groggy wakker worden van wekkerradio
- Helemaal wakker worden van mobieltje
- Sokken aan > naar wasbak schuifelen
- Wassen
- Aankleden
- Tanden poetsen
- Tas inpakken (brood smeren)
- Wegwezen
Nee, ik ben absoluut geen ochtendmens. Tijd om uitgebreid te douchen/even lekker te gaan zitten heb ik nog nóóit gehad, dan slaap ik liever een half uurtje langer door.
Je schijnt het beste een half uur te wachten met tanden poetsen als je hebt gegeten. Maar ja, die tijd heb ik niet en op mijn werk ga ik niet in de wc mijn tanden poetsen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:32 schreef MrBaas het volgende:
Ohja, tanden poetsen voor het eten is volgens mij beter omdat:
Bij tandenpoetsen voor het eten:
Je poetst alle bacteriën enzo weg en je brengt een beschermlaag aan op je tanden.
Bij tandenpoetsen na het eten:
Eerst vreet je allemaal zoete troep zoals jam enzo of je drinkt een glas jus, door al dat spul wordt je glazuur zacht en als je dan je tanden gaat poetsen dan beschadig je je tanden sneller omdat het glazuur zacht is.
Geen idee of dit trouwens klopt.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Je loopt een uur hard, maar gaat niet douchen?
Nog eerder opstaan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Als ik de tijd heb (1e of 2e uur vrij ofzo) sowieso wel. wel altijd ff opfrissen
Zonder te douchen, ontbijten en lunch klaarmaken?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Metapod het volgende:
wekker uitzetten
ochtend masturbatie
kleren aan
school
ja maar soms zit er sperma aan me handen en dan doe ik wel handen wassenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zonder te douchen, ontbijten en lunch klaarmaken?
Dat lijkt me wel zo hygiënisch, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:37 schreef Metapod het volgende:
[..]
ja maar soms zit er sperma aan me handen en dan doe ik wel handen wassen
Sta jij zo vroeg op of begin je laat met werken?quote:Op maandag 10 december 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Wekker gaat, paar keer op snooze drukken.
Op de rand van het bed zitten wegens duizeligheidsaanvallen.
Naar de wc, plassen. Beetje schoonmaakmiddel in de wc, even poetsen.
Weegschaal.
Glas water en halve banaan.
Hardloopkleren aan, mp3-speler mee en naar buiten.
Glas water als ik terug ben.
Havermoutpap met een halve banaan er door klaarmaken.
Terwijl dat opstaat: was afhalen en ophangen als ik de avond ervoor iets in de wasmachine heb gedaan.
Ontbijt en FOK!.
Douchen (wat rek oefeningen en squats in de douche) + tanden poetsen. Stukje douche schoonmaken.
Aankleden.
FOK! als ik nog tijd heb.
Spullen voor mijn werk en leesvoer voor in de trein bij elkaar pakken.
Op de fiets naar het station.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |