Inderdaad ja, goed punt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef ß het volgende:
Wat een verschrikkelijk artikel: 325 uur per uur; geavancieerd; Paus XI. En ik weet nu nog steeds niet waarom het juist een Mercedes is.
Deze manquote:Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef ß het volgende:
Wat een verschrikkelijk artikel: 325 uur per uur; geavancieerd; Paus XI. En ik weet nu nog steeds niet waarom het juist een Mercedes is.
Hmm, daar zit inderdaad wat tegenstrijdigs is. Maar ja.quote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef borbit het volgende:
mensen vertellen dat je geen condooms of medicijnen mag gebruiken omdat het god's ondoorgrondelijke weg is als je aids krijgt of doodgaat een een griepje omdat je geen antibiotica mag gebruiken. En dan zelf in een kogel werende kooi gaan zitten
Dat niet doen.quote:
Gewoon weten dat you aint got shit on the pope.quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat niet doen.En wij zijn niet die enige, hij zit niet voor niks in die kooi.
Nooit doenquote:
Het enige wat hij hosselt is ouwe gozers en jongetjes.quote:Op maandag 10 december 2012 00:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon weten dat you aint got shit on the pope.
Hij regelt gewoon al die shit, zwaar is hossel, diep in de struggel, die ouwe baas
Het lijkt voor ons tegenstrijdig maar we kunnen de wegen des heers niet doorgronden. Ga er maar van uit de het almachtige opperwezen een goede reden heeft om de paus een auto van dit merk te laten gebruiken.quote:Op maandag 10 december 2012 00:54 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hmm, daar zit inderdaad wat tegenstrijdigs is. Maar ja.
Wat moet die anders rijden dan?quote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Het lijkt voor ons tegenstrijdig maar we kunnen de wegen des heers niet doorgronden. Ga er maar van uit de het almachtige opperwezen een goede reden heeft om de paus een auto van dit merk te laten gebruiken.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Het lijkt voor ons tegenstrijdig maar we kunnen de wegen des heers niet doorgronden. Ga er maar van uit de het almachtige opperwezen een goede reden heeft om de paus een auto van dit merk te laten gebruiken.
Dit dus ook.quote:Op maandag 10 december 2012 00:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Jou in ieder geval niet voor taalfouten.quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef Rezania het volgende:
Een grote kogelvrije glaspartijen? Beschermd God hem niet tegen kogels dan?
Ik geloof in wetenschap, dus de oerknal, de oersoep, evolutietheorie, etc.quote:Op maandag 10 december 2012 01:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent iemand die gelooft in absoluut nergens in geloven?
Ik heb dan ook geen glazen kooi om me heen staan.quote:Op maandag 10 december 2012 01:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jou in ieder geval niet voor taalfouten.
Wel jammer dat die geen verklaring geeft voor de aanwezigheid van de mens.quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof in wetenschap, dus de oerknal, de oersoep, evolutietheorie, etc.
Evolutietheorie wel, beetje toeval, beetje evolutie.quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel jammer dat die geen verklaring geeft voor de aanwezigheid van de mens.
Opeens was er toeval, als iets niet te verklaren is.quote:Op maandag 10 december 2012 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Evolutietheorie wel, beetje toeval, beetje evolutie.
Oké, lekker vaag weer.quote:Op maandag 10 december 2012 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Opeens was er toeval, als iets niet te verklaren is.
Jij gelooft in toeval, andere niet..;
Wat is beter? niets.
jij anders niet, met beetje dit en beetje toeval.quote:
God beschermt de paus door hem geld te geven om kogelvrij glas te kopen.quote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Nemephis het volgende:
Waarom heeft de Paus al dat kogelvrije glas nodig? Kan God Zijn vertegenwoordiger op Aarde niet goed genoeg beschermen?...
[ afbeelding ]
Touchéquote:Op maandag 10 december 2012 00:53 schreef borbit het volgende:
mensen vertellen dat je geen condooms of medicijnen mag gebruiken omdat het god's ondoorgrondelijke weg is als je aids krijgt of doodgaat een een griepje omdat je geen antibiotica mag gebruiken. En dan zelf in een kogel werende kooi gaan zitten
Ik vind dat altijd zo'n non argument he, 'hoe verklaar je dit alles dan'? Wat is dan de verklaring voor de aanwezigheid van een god, en in het verlengde daarvan, waarom heeft die god dan de mens gemaakt?quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel jammer dat die geen verklaring geeft voor de aanwezigheid van de mens.
Hij had de Russen pissig gemaakt door tegenstander van het communisme te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 01:10 schreef Nemephis het volgende:
Waarom heeft de Paus al dat kogelvrije glas nodig? Kan God Zijn vertegenwoordiger op Aarde niet goed genoeg beschermen?...
[ afbeelding ]
Ik zeg dat het niet bekend is, beter lezenquote:Op maandag 10 december 2012 01:15 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Touché
[..]
Ik vind dat altijd zo'n non argument he, 'hoe verklaar je dit alles dan'? Wat is dan de verklaring voor de aanwezigheid voor een god, en in het verlengde daarvan, waarom heeft die god dan de mens gemaakt?
Daarom noemt men het ook de evolutietheorie. Ik stelde nergens dat het een feit was.quote:Op maandag 10 december 2012 01:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
jij anders niet, met beetje dit en beetje toeval.
Ook lekker concreet..
Feit is dat niemand het weet
Evolutie ja.quote:Op maandag 10 december 2012 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom noemt men het ook de evolutietheorie. Ik stelde nergens dat het een feit was.
M.i. impliceert je reactie dat er, i.t.t. de oerknal/evolutietheorie enz. wegen zijn die dat wel verklaren. Maar goed, fair enough. Ik snap dan alleen je reactie niet. 'Jammer dat de evolutietheorie geen verklaring geeft voor de aanwezigheid van de mens'. Ja. Kloptquote:Op maandag 10 december 2012 01:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet bekend is, beter lezen
quote:Op maandag 10 december 2012 01:20 schreef Chokeme het volgende:
[..]
M.i. impliceert je reactie dat er, i.t.t. de oerknal/evolutietheorie enz. wegen zijn die dat wel verklaren. Maar goed, fair enough. Ik snap dan alleen je reactie niet. 'Jammer dat de evolutietheorie geen verklaring geeft voor de aanwezigheid van de mens'. Ja. Klopt
Jeps.quote:Op maandag 10 december 2012 01:21 schreef Chokeme het volgende:
Enfin, we zijn het in elk geval met elkaar eens
Oerknal, oersoep, etc. Ook nog wel theorie, maar dat vind ik juist het mooie aan wetenschap.quote:Op maandag 10 december 2012 01:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Evolutie ja.
Maar het ontstaan dan?
Daar zoek ik zelf ook naar, maar het is nog echt een vaag gebied..
http://www.notjustatheory.com/quote:Op maandag 10 december 2012 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom noemt men het ook de evolutietheorie. Ik stelde nergens dat het een feit was.
De Paus is inderdaad ook een sterveling net als iedereen van vlees en bloed. Extra bescherming dient hem te worden geboden.quote:Op maandag 10 december 2012 01:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
God beschermt de paus door hem geld te geven om kogelvrij glas te kopen.
Sommige mensen gaan ook dood als ze geen medicijnen nemen. Waarom is dat dat wel verkeerd?quote:Op maandag 10 december 2012 01:22 schreef Smack10 het volgende:
Trouwens die bescherming is gewoon logisch oorzaak --> gevolg verhaal.
Sommige mensen zijn heel erg tegen het katholieke geloof.
De paus eet toch ook gewoon omdat die anders doodgaat?
Uiteraard. Dankzij de paus is het ons compleet duidelijk wat god allemaal van ons moet. Dus daar mag hij wel een zakcentje voor krijgenquote:Op maandag 10 december 2012 01:28 schreef Scjvb het volgende:
[..]
De Paus is inderdaad ook een sterveling net als iedereen van vlees en bloed. Extra bescherming dient Hem te worden geboden.
Jij haalt iets aan waar de beste man zijn mening over herzien heeft?quote:Op maandag 10 december 2012 01:30 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan ook dood als ze geen medicijnen nemen. Waarom is dat dat wel verkeerd?
Wat daar staat klopt en kan je aan zowat elke wetenschapper vragen.quote:
morgen eens doorlezen danquote:Op maandag 10 december 2012 01:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat daar staat klopt en kan je aan zowat elke wetenschapper vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |