Dit ja.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Theoden het volgende:
Nu de Saints even een tikje aan de Giants uitdelen aub
Als zowel Brees als Eli een paar fikken tikken krijgen, dan is die wedstrijd geslaagd.quote:Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Theoden het volgende:
Nu de Saints even een tikje aan de Giants uitdelen aub
Voor mijn gevoel ook, maar ik kijk nog niet zo lang.quote:Op zondag 9 december 2012 22:29 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Eagles, first win in 70 days. Wel een mooie.
Het lijjkt me dat er dit jaar veel spannende close call matches zijn en veel overtime. Of is dat slechts mijn gevoel?
ESPN doe MIA-SF ipv NO-NYG
Als de ball uit de handen van de receiver wordt geslagen mag je die oppakken, dan is het een fumble. Als de aanvaller de bal niet vangt en hij komt op de grond is de bal dood.quote:Op zondag 9 december 2012 22:36 schreef emokid het volgende:
Wanneer is een bal na een gefaalde reception nog op te pikken voor een TO? En wanneer is het een incomplete pass?
I see. Thanks.quote:Op zondag 9 december 2012 22:39 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Als de ball uit de handen van de receiver wordt geslagen mag je die oppakken, dan is het een fumble. Als de aanvaller de bal niet vangt en hij komt op de grond is de bal dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |