abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120128861

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 9 december 2012 @ 22:32:19 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_120129669
Oké ik heb dus die nieuwe update erop. Maar ik vind het toetsenbord maar kut. De hide keyboard knop is er niet meer. Zie ik iets over het hoofd of ik deze gewoon echt verwijderd.
pi_120129798
Is idd verwijderd. Alternatief toetsenbord installeren. SwiftKey bijvoorbeeld...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_120129867
Maar ja, nu heb ik dus een goede gaming desktop, een aardige gaming laptop, en een HTC One X....

Waarom ben ik zo'n tech nerd....
  zondag 9 december 2012 @ 22:37:55 #5
125915 Dribbel_
pi_120130064
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Is idd verwijderd. Alternatief toetsenbord installeren. SwiftKey bijvoorbeeld...
Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.
pi_120130194
Dat keyboard hide knopje, is die er wel bij de X+? Ik weet niet of er misschien verschillen zitten qua software tussen de JB versie van de gewone X en de X+.

Iemand met een X+ die me dit toe kan lichten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-12-2012 22:51:15 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120130677
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:37 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat is zo kut. Want in whatsapp kan je nu geen smiley meer toevoegen in het midden of einde van je zin bijvoorbeeld.
Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?
pi_120130840
Zo, de nieuwste Android Revolution HD rom aan het installeren, ben benieuwd. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 9 december 2012 @ 22:52:35 #9
125915 Dribbel_
pi_120130889
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoezo niet? Leg ff uit want dat kan ik gewoon?
Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.
pi_120131346
Hij blijft hangen op het scherm met het HTC One logo. :')
pi_120131430
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nou als je bij het icoontje van een smiley wil, dan moet het toetsenbord weg zijn ander zie je die niet. Dus zodra je aan het typen bent zie je het toetsenboard (Duh) en dus die icoontjes niet. aangezien je het toetsenbord niet kan hiden, kan je ook niet meer bij die icoontjes komen. Hij gaat alleen weg zodra je op enter drukt om iets te versturen.
Ik snap het nog steeds niet, de smilieknopje zit helemaal bovenaan het scherm. Hoe kan het toetsenbord ervoor zitten? Net nog geprobeerd met stock ToBo en whatsapp, werkt gewoon goed?

ToBo hiden kan door de 1e van die 3 touchknopjes (terug dus) aan te raken.

Edit: je bedoelt denk ik landscape modus? Dan kan je idd niet bij de smilie maar de eerder genoemde terugknop werkt prima om je ToBo te hiden...
  zondag 9 december 2012 @ 23:10:22 #12
125915 Dribbel_
pi_120131806
Oké de terug knop werkt ook ja thnx. Lekker dom van mezelf.
pi_120131854
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Oké de terug knop werkt ook ja thnx. Lekker dom van mezelf.
Arme One X van Dribbel. :(

:P
pi_120132004
Ik mis trouwens de doorzichtige widget rekenmachine, ze zijn alle 4 vervangen door 2 ondoorzichtige rekenmachine (witte en houten).

Weet iemand waar ik een doorzichtige rekenmachinewidget op Play kan vinden? Het liefst hetzelfde zoals de oude Sense rekenmachine? Of iig een candy eye rekenmachine? Heb zelf al wat gezocht maar nog niks gevonden...
pi_120132107
De Flashlight app is echt extreem lelijk geworden. ;(
  zondag 9 december 2012 @ 23:16:51 #16
125915 Dribbel_
pi_120132120
Heb nu een Bluetooth receiver aan m'n versterker en muziek streamen met spotify vanuit bed/bank is echt Chill. Zeker een aanrader.
  zondag 9 december 2012 @ 23:18:28 #17
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120132204
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:16 schreef Skillstorm het volgende:
De Flashlight app is echt extreem lelijk geworden. ;(
Ik gebruik toch die in mijn zakmesapp :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_120132232
Ik vind het een heel fijn telefoontje, enige nadeel is dat ik op deze wel supersnel ben uitgekeken heb hem nu sinds de release, en heb al paar keer er overna gedacht om hem een schop te geven. Waar ik met andere telefoons toch meestal het 9 tot 12 maand volhield. Maar goed denk dat android laatste tijd niet meer de vernieuwing brengt als de versies hiervoor, ook htc ligt kwa techniek redelijk stil.

Meer mensen hier last van?
pi_120132463
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef practics het volgende:
Ik vind het een heel fijn telefoontje, enige nadeel is dat ik op deze wel supersnel ben uitgekeken heb hem nu sinds de release, en heb al paar keer er overna gedacht om hem een schop te geven. Waar ik met andere telefoons toch meestal het 9 tot 12 maand volhield. Maar goed denk dat android laatste tijd niet meer de vernieuwing brengt als de versies hiervoor, ook htc ligt kwa techniek redelijk stil.

Meer mensen hier last van?
Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_120132671
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja. Al is het alleen maar door het constante gekloot van fabrikanten, alles wat getweaked moet worden voordat het een beetje fijn is, regelmatige onbetrouwbaarheid.. volgende wordt een ios of wp. Toe aan verandering, versimpeling.
Naja vond customroms altijd wel leuk en het tweaken, alleen het rotte is dat je bij elke grote update van htc eerst weer terug kunt naar stock, voordat je zelf ook de update mee kan pakken. Omslachtig en kut, terwijl ze daar bij de vorige modellen totaal niet moeilijk over deden (diamond-wildfire-DHD)
pi_120132691
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

ios :') Die is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.

Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.

Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
pi_120133073
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

ios :') Die is al 100 jaar hetzelfde gebleven joh en duurt ook wel ff voor ze echt veranderingen door gaan voeren.

Maar het geklaag snap ik niet zo, pluspunt van Android is dat je je toestel helemaal kan veranderen, je kan er MUIU (of zo) erop zetten waardoor hij op IOS lijkt, of een AOSP rom zodat je van Sense verlost bent, of een getweakde rom met Sense zodat je weer wat meer aanpassingen kan doen.

Dat kan je allemaal niet met een IOS of WP toestel????? Dan zit je echt 1 of 2 jaar vast aan 1 layout.
Htc zou eens wat meer moeten kijken naar de customrom gebeuren, zoals het menu met die grote pictogrammen lijkt helemaal nergens na, Bloat ware waar nooit geen hond om gevraagd heeft, de helft kan je zelfs niet eens disablen, geen slim snel instellingen boven in notificatie balk gebeuren, noem maar op. Display brand je 9 van de 10x de ogen uit de kop als het donker is, batterij is zeker niet optimaal. (haal amper de dag) Zo kan ik nog wel even door gaan.

Daarnaast is een ios mobiel stuk waarde vaster, als ik daar over een half jaar op uitgekeken ben verlies ik max 200 euro, op me huidige mobiel een half jaar ruim 300 euro.(waar samsung al stuk waarde vaster is) WP ligt dat nog weer anders, die hebben nog geen eens een toestel die in de buurt komt van One x of een Iphone. Laat staan met de bekende bugs.
pi_120134971
Ik heb blijkbaar firmware nodig voor CID:VODAP102, maar die is nergens te vinden. Ik kan dus niet upgraden naar Android Revolution HD 17. ;(
pi_120135201
Oh, Vodafone heeft JB blijkbaar nog niet uitgerold. :')_!
pi_120138971
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb blijkbaar firmware nodig voor CID:VODAP102, maar die is nergens te vinden. Ik kan dus niet upgraden naar Android Revolution HD 17. ;(
En wat als je een stock firmware flasht zonder VF crap erin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')