Dit.quote:Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Erger me.quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cool dat ga ik ook doen, ik irriteer me aan die anonieme lurkers
ERGER ME AAN OK JA OK. Ik verbeter mezelf daar al vaker in maar soms schiet er nog een irriteer inquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cool dat ga ik ook doen, ik irriteer me aan die anonieme lurkers
quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit.dat is toch al vrij lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Want? als het niet relevant is voor die persoon om op te reageren is het juist aardig.quote:Op zondag 9 december 2012 22:14 schreef krioro het volgende:
Maar eigenlijk bedoelde ik meer dat ik het treurig vind om die quote-melding te omzeilen trouwens.
Wat dWc zegt.quote:
Aardig, alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? als het niet relevant is voor die persoon om op te reageren is het juist aardig.
Ik ook hoorquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Fascination het volgende:
Fobo is toch een beetje overbodig geworden. Niemand heeft er meer foto's in staan, behalve Vas.
Onzin, is prima terug te vinden met de spytool, anders kan ik beter ook de naam weghalen zodat je op het linkje moet klikken om de naam te kunnen zien.quote:Op zondag 9 december 2012 22:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat dWc zegt.
[..]
Aardig, alsjeblieft zeg.Het wordt meestal gedaan zodat degene waarover gepost wordt het niet door zal hebben and you know it Chai.
Oh ja, met die toplessfoto.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Fascination het volgende:
Fobo is toch een beetje overbodig geworden. Niemand heeft er meer foto's in staan, behalve Vas.
Hihihiquote:Op zondag 9 december 2012 22:15 schreef Fascination het volgende:
De spytool gebruiken is echt voor doorgewinterde FOK!kers, van die types die ook meeten enzoquote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, is prima terug te vinden met de spytool, anders kan ik beter ook de naam weghalen zodat je op het linkje moet klikken om de naam te kunnen zien.
Miste je me?quote:Op zondag 9 december 2012 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meneer heeft een gaatje voor ons gevonden, hoor.
Oh en moet ik het er dan maar uithalen? Alsof ik er het voor jullie erin heb staanquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar die kop van jou kennen we nu wel
Misschien een beetje.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 22:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin, is prima terug te vinden met de spytool, anders kan ik beter ook de naam weghalen zodat je op het linkje moet klikken om de naam te kunnen zien.
Die spytool-functie, ook al zoiets ja. Gvd wat een treurigheid eik allemaal.quote:
Hallo.quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
Wat praten jullie over mij, denk je is fissa ofsow"?
quote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
Aha, daar heb je het alquote:Op zondag 9 december 2012 22:20 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hihihihihihihi.quote:
Kijk wat ik net tegen kwam met de spytool.quote:Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De spytool gebruiken is echt voor doorgewinterde FOK!kers, van die types die ook meeten enzo.
Ik heb geen flauw idee... iets met een feestje of zo.quote:
Ja, die uitdrukking snap ik ook niet.quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee... iets met een feestje of zo.
Is dat Vas?quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk wat ik net tegen kwam met de spytool.
[ afbeelding ]
Bijna.quote:
En ik deze.quote:Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk wat ik net tegen kwam met de spytool.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |