alsof gingers zo anders zijn dan blondjes,brunettes of zwartharigenquote:Op zondag 9 december 2012 21:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niets van gingers, alsof er plaats is op dat bed voor mij.
ok sgoedquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al wat voor bed ze heeft dan?
Wel als ze dik zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof gingers zo anders zijn dan blondjes,brunettes of zwartharigen
En? Ligt het lekker?quote:
sry sgatje grappie togquote:
msacras' naam.quote:Op zondag 9 december 2012 21:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Appels naam.
Heppie's naam.
Hypo's naam.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het vet al over de randen hangen
Vraag om naaktfoto's, dan hoef je in ieder geval je trekken niet meer bij plaatjes van miley te halen.quote:
Ja, ze valt op mij.quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof een dikke ginger anders is dan een dikke brunette
Ik heb een opblaaspop en alles.quote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vraag om naaktfoto's, dan hoef je in ieder geval je trekken niet meer bij plaatjes van miley te halen.
Psychotisch.quote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ze valt op mij.
Hoe gek is ze dan wel niet?
als een dikke brunette op je was gevallen had je net zo gedaan?quote:Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, ze valt op mij.
Hoe gek is ze dan wel niet?
Het is helemaal in om nu gingers te plagenquote:Op zondag 9 december 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof een dikke ginger anders is dan een dikke brunette
Gingersquote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is helemaal in om nu gingers te plagen![]()
Terwijl iedereen weet dat er niks anders is dan de haarkleur.
Doel je nu op jezelf?quote:Op zondag 9 december 2012 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als een dikke brunette op je was gevallen had je net zo gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |