Afgelopen jaar zijn er 200 teams uitgesloten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
als je als toeschouwer niet eens meer een wedstrijd kan bezoeken
De KNVB kan het geen moer schelen joh... Tenminste dat gevoel heb ik. Allemaal loze woorden. Pak die gasten gewoon keihard aan. laat het volk wat wel wil betalen om te genieten van voetbal weer normaal een wedstrijd bezoeken.
Toen hadden we idd ook flink wat topics.quote:Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, wat ik me zo kan herinneren, hebben we er toen ook redelijk wat topics over gehad. Dat deze man vrijwillig voor de club actief was, terwijl zijn zoontje stond toe te kijken, maakt het al een hot item
Dat is nu wel anders.quote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Ferdo het volgende:
Toen sprong er, terecht ook, niemand in de verdediging voor die idioot.
Dat gaat indd makkelijker als de grensrechter er niet meer is.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen hadden we idd ook flink wat topics.
Alleen heb ik bij dit 'incident' het gevoel dat bij heel veel mensen de maat vol is. Er is een grens overschreden.
Idd een heleboel loze woorden, en weinig wol.quote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
als je als toeschouwer niet eens meer een wedstrijd kan bezoeken
De KNVB kan het geen moer schelen joh... Tenminste dat gevoel heb ik. Allemaal loze woorden. Pak die gasten gewoon keihard aan. laat het volk wat wel wil betalen om te genieten van voetbal weer normaal een wedstrijd bezoeken.
Ze moeten een hele vereniging uitsluiten. Je sluit een team uit maar de spelers gaan dan bij andere teams spelen. Dat is een wassen neus.quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar zijn er 200 teams uitgesloten.
Beetje to soon iddquote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gaat indd makkelijker als de grensrechter er niet meer is.
Too soon?
Je sluit een vereniging uit, maar de spelers gaan dan bij andere verenigingen spelen. Dat is een wassen neusquote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze moeten een hele vereniging uitsluiten. Je sluit een team uit maar de spelers gaan dan bij andere teams spelen. Dat is een wassen neus.
Ja too soon.quote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gaat indd makkelijker als de grensrechter er niet meer is.
Too soon?
Stukken lastiger . En het effect is dat je dan je leden kwijt raakt als vereniging. Stukken meer effect dan een team uitsluiten.quote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je sluit een vereniging uit, maar de spelers gaan dan bij andere verenigingen spelen. Dat is een wassen neus
Was hij grens dan?quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens is dit ook niet zo lang geleden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Almelo-fataal.dhtml
Ben benieuwd wat sommige users toen hebben gezegd eigenlijk, voor de zuiverheid van de discussie.
De media-hype was in ieder geval een factor 1000 kleiner.
Nee hoor, maar men maakt zich er wel een stuk minder druk om.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat de daders geen Marokkanen waren. Dan keuren we het goed volgens hem.
Ja het is ook hypocriet gelul in de media, want het zinloos geweld is al jaren aan de gang.quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, maar men maakt zich er wel een stuk minder druk om.
Dat vind ik hypocriet.
Vind het gewoon erg boeiend dat dezelfde users die hier enorm agressief worden daar zo luchtig doen en aan het goedpraten zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Heel erg ja. Zullen we nu weer OT gaan ipv topics van een jaar of een half jaar geleden erbij pakken om te kijken wie de gekleurdste kijk op de zaken heeft?
Hij heeft wel een punt hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Heel erg ja. Zullen we nu weer OT gaan ipv topics van een jaar of een half jaar geleden erbij pakken om te kijken wie de gekleurdste kijk op de zaken heeft?
Dus volgens jou zouden we minder fel reageren als de grensrechter een allochtoon was geweest en de daders Nederlands ?quote:Op zondag 9 december 2012 23:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor.
Maar als ik dat zeg krijg ik zo een paar honder users over me heen die me dan gaan vertellen dat ik het goed praat etc etc etc...
Ja, minder fel of helemaal niet.quote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus volgens jou zouden we minder fel reageren als de grensrechter een allochtoon was geweest en de daders Nederlands ?
Dat geldt andersom net zo goed denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ja, minder fel of helemaal niet.
Ik heb een jonge collega en hij kende die doodgeschoten jongen die bij hem in de buurt woonde. Volgens hem was het niet ondenkbaar dat hij een wapen op zak had ... zorgde altijd voor problemen in die wijk. En die vriendjes maar boos zijn op die politieman. Je zou er bijna cynisch van worden.quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef Symphonic het volgende:
Net zo lief als de jongen die vorige week is doodgeschoten op station Hollands Spoor...
Schatjes, allemaal...
Dan dien je die hele vereniging van dat team te schorsen of zelfs te royeren. Veiligheid voor alles.quote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef macca728 het volgende:
...maar ja als een team al gaat spelen met ongeregistreerde voetballers dan wordt het moeilijk om als KNVB nog meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |