quote:Op zondag 8 september 2013 11:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoe is het nu Turbo? Wel fijn als toch niet alles eruit hoeft?
Ik heb vanochtend een foto van Budgie gemaakt, tranen in mijn ogen van het lachen. Mijn moeder kwam met de bijdehante opmerking dat hij haar ergens aan deed denken, even een vergelijking in elkaar geflanst....
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet. Hij is introvert, aristocratisch en rustig (woorden van het baasje). Maar goed, daarom bouwen we ook een proeftijd in. Momo's belang staat voorop natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Leuk! Hopen dat ie nu niet ook te druk voor Momo is dan.
Met Momo gaat het helemaal prima. Wondje mis zo goied als weg, en ze doet niks liever dan uuuuuren genieten terwijl ze onder haar kin gekriebeld wordt. Want eerst deed dat zeer, dus ze ontdekt nu pas hoe fijn dat isquote:Op donderdag 26 september 2013 15:04 schreef miek221 het volgende:
Wat leuk, een tweede sphynx! En wat ziet hij er mooi uit. Hoe gaat het verder met Momo? Helemaal goed gekomen na het dierenarts bezoek?
Zou Momo Aristo nog kennen na zo'n lange tijd zonder elkaar?
Het is al heel wat dat ze speelt, in het begin deed ze dat nooit. Heeft echt wel ff geduurd voordat ze wist wat spelen was, en dat ze het ook kon.quote:Op zondag 29 september 2013 22:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Lief filmpje! Mooi om te zien hoe ze van heel afwachtend en weinig geìnteresseerd naar bloedfanatiek hebbenhebbenhebben gaat! Budgie had in de eerste halve minuut dat ding al aan flarden gesprongen als het aan hem lag![]()
Ze ziet er in ieder geval uit als een gezonde, gelukkige sphynx. Ik ben heel benieuwd hoe het met Aristo zal gaan! het is een mooi beestje! Zijn beiden broers van Momo? Zoja, weet je dan ook waaraan de ander is overleden? Dat is toch wel heel verdrietig....
Hoop dat het koppelen een groot succes is, dan zal Momo er heel veel plezier uit kunnen halen!
Ooh lekker kroeltjes bedelen en bietsen!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef Turbomuis het volgende:
Momo weet wat ze wil. En hoe ze het krijgt
Nou, zo:quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Superlief filmpje!! Hoe gaat het met de twee?
Aaaa, wat een leukerdquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:00 schreef Grimmm het volgende:
Ik krijg in februari een sphynx! Ik kan niet wachten, zeker niet na het lezen van dit topic.
Dit is een fotootje van een week terug toen hij zes weken was:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |