Ja, jij bent een dikkertje hè, jij rolt.quote:
Yep!quote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij bent een dikkertje hè, jij rolt.
Bij Apple moet je die er los bij kopenquote:Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep!
En waar de fuck zitten de smilies op een aaipad!
Dankzij Kopiekut weet ik dat je op je PC bij instellingen Fok mobiele weergave moet uitvinken, dan krijg je dezelfde layout op je aaipad.quote:Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep!
En waar de fuck zitten de smilies op een aaipad!
Daarom zijn ze ook geel. Ze worden speciaal voor Apple in China gemaakt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij Apple moet je die er los bij kopen
Hah, ik vond mijn grap toch leukerquote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Dankzij Kopiekut weet ik dat je op je PC bij instellingen Fok mobiele weergave moet uitvinken, dan krijg je dezelfde layout op je aaipad.
In zo'n fabriek waar mensen nooit pauze hebben en niet naar huis mogen om te slapenquote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook geel. Ze worden speciaal voor Apple in China gemaakt.
Waarom zouden ze naar huis willen? Ze hebben thuis toch geen internet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
In zo'n fabriek waar mensen nooit pauze hebben en niet naar huis mogen om te slapen
Thuis worden ze toch maar de tyfus geslagen.quote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze naar huis willen? Ze hebben thuis toch geen internet.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Thuis worden ze toch maar de tyfus geslagen.
Steve is niet eens dood. Hij heeft onlangs de baan van Elvis overgenomen bij een tankstation in het Middenwesten van de VS.quote:Op maandag 10 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
Die Steve Jobs zit mooi niet in de hemel, reken maar van not! Beetje die arme Chinezen uitknijpen
quote:Op maandag 10 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Steve is niet eens dood. Hij heeft onlangs de baan van Elvis overgenomen bij een tankstation in het Middenwesten van de VS.
Elvis is 77, die zit nu hele dagen op de veranda van zijn trailer.quote:Op maandag 10 december 2012 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]de vraag is waar Elvis dan nu zit ...
Aahh....jij hebt ook je bloementjesjurk aangetrokken.quote:
Staat ie?quote:Op maandag 10 december 2012 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Aahh....jij hebt ook je bloementjesjurk aangetrokken.
Alles om dwars te pissenquote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Volgens mij blijft Oop gewoon op, om PB te waarschuwen als we bijna bij de 301 zijn
Hij is sinds ik het voorstel gedaan heb, niet meer naar bed geweest.quote:Op maandag 10 december 2012 01:01 schreef Jian het volgende:
Volgens mij blijft Oop gewoon op, om PB te waarschuwen als we bijna bij de 301 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |