The cat is in the bag !quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja!
De Neus. Die moeten we niet vergeten!
Cows, calfs and noses. Kat in het bakkie.
Ik weet van niks.quote:
There is an elephant in the room.quote:
nee, sommige zijn daar te stom voorquote:Op zondag 9 december 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
It is well handy that some and/or others english not understanding.
kiss kissquote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Poezewoes het volgende:
Veel plezier met het volplempen van deze topic![]()
Birds of a feather flock together.
En een anti lope op de stream.quote:
Ik LOLde zowaar!quote:
Dat T-shirt van hem met die herdershonden is toch van Banksy?quote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat Opa de kunst van Banksy kan waarderen?
[ afbeelding ]
Vanaf nummer één gaan we hem ook cultureel opvoeden.
Kamerolifant?quote:Op zondag 9 december 2012 21:56 schreef Copycat het volgende:
Denk je dat Opa de kunst van Banksy kan waarderen?
[ afbeelding ]
Vanaf nummer één gaan we hem ook cultureel opvoeden.
Ik ook!quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Maak jullie geen illusies. PB zit allang klaar met een extra feestelijke nummer 100.
een extra dikke editiequote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Maak jullie geen illusies. PB zit allang klaar met een extra feestelijke nummer 100.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Ik dacht dat dat een ode aan Going to the dogs was.quote:Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat T-shirt van hem met die herdershonden is toch van Banksy?
Ook PB moet wel eens slapenquote:Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef Coos het volgende:
Ik zou Danny nog even mailen om hem te waarschuwen voor dit vreselijke onrecht.quote:Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]ze pakt het groots aan, is er all melding op de FB ervan gemaakt.........................Gert kom er maar in
ben al bezigquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou Danny nog even mailen om hem te waarschuwen voor dit vreselijke onrecht.
Ik wilde net hetzelfde doen met de vraag om het extra feestelijk te maken en dit topic voorgoed te sluitenquote:Op zondag 9 december 2012 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou Danny nog even mailen om hem te waarschuwen voor dit vreselijke onrecht.
Na opening van het feestnummer kan ze de hele week op Stand By.quote:
Dat deed hij al eensquote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde doen met de vraag om het extra feestelijk te maken en dit topic voorgoed te sluiten
Jij bent evil!quote:Op zondag 9 december 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Ik wilde net hetzelfde doen met de vraag om het extra feestelijk te maken en dit topic voorgoed te sluiten
Ksstt........quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was maar tijdelijk...het zou toch mooi zijn als het deze keer voorgoed zou zijn
Dan moet heks vooral doorgaan met stampij maken ja.quote:Op zondag 9 december 2012 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was maar tijdelijk...het zou toch mooi zijn als het deze keer voorgoed zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |