Oke! Thanks en weet je ook hoe laat het einde der tijden afgelopen is? Of kan ik er gerust de gehele dag voor uittrekken?quote:
5 minutenquote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Oke! Thanks en weet je ook hoe laat het einde der tijden afgelopen is? Of kan ik er gerust de gehele dag voor uittrekken?
11:11 dacht ik dan weerquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef OpperTokkie het volgende:
Weet iemand misschien hoe laat het einde der tijden begint?
Inderdaad. Of dat ding even stopt en zegt, i'm gonna make you an offer you can't refuse.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk het.
Want als er zo'n asteroïde op ons terechtkomt worden we niet 'gedwongen tot uitsterven' maar gaan we er gewoon allemaal aan.
Dus jij zegt dat het onmogelijk is dat de aarde door een grote meteoriet vernietigd zal worden ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het blijft treurig dat de mensheid nog steeds denkt dat ons uitsterven door een externe oorzaak zal worden veroorzaakt. Misschien is die hoop ingegeven door een chronisch gebrek aan zelfreflectie?
Ik begrijp Hoppa wel. Wij als mensheid maken onszelf kapot. Daar hebben we geen hulp van buitenaardse fenomenen voor nodig.quote:Op maandag 31 december 2012 21:16 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat het onmogelijk is dat de aarde door een grote meteoriet vernietigd zal worden ?
Ik denk niet dat er een meer destructief volk bestaat dan de mens.quote:Op maandag 31 december 2012 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp Hoppa wel. Wij als mensheid maken onszelf kapot. Daar hebben we geen hulp van buitenaardse fenomenen voor nodig.
Denk dat hij dat bedoelt.
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 31 december 2012 21:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een meer destructief volk bestaat dan de mens.
Daarom zei ik dat ook, een paar posts geleden. Want we maken elkaar en de wereld kapot.quote:Op maandag 31 december 2012 21:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van mening dat als er iets zorgt voor destructie wij dat zelf zijn.
Klopt en dat is niet tegen te houden denk ik.quote:Op maandag 31 december 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zei ik dat ook, een paar posts geleden. Want we maken elkaar en de wereld kapot.
Nee, misschien zie ik het te somber in, en dat hoop ik, maar ik denk het echt.quote:Op maandag 31 december 2012 22:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt en dat is niet tegen te houden denk ik.
Ik denk dat het gewoon realistisch is.quote:Op maandag 31 december 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, misschien zie ik het te somber in, en dat hoop ik, maar ik denk het echt.
Ik hoop het nietquote:Op maandag 31 december 2012 22:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon realistisch is.
Maar of wij dat meemaken is de vraag natuurlijk en dat denk ik niet..
Ach, zonder de armen kunnen ze toch niets.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Voordat wij armen kapot gaan moeten we dan gewoon die bunkers even goed afsluiten zodat die rijken er niet meer uit kunnen.
Zo klopt iequote:Op woensdag 2 januari 2013 07:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Ach, zonder de armen kunnen ze toch niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |