Yes, die gaan er hier in grote hoeveelheden door vanwege xboxcontrollers, keyboards en weet ik wat.quote:Op zondag 9 december 2012 15:35 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gelukkig! Heb je batterijen voor die trein? Ik wilde ze erbij doen, maar vergeten.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:11 schreef Nijna het volgende:
[..]it's me
.
Ik ben onlangs bij Ikea geweest voor 2 tafeltjes/bankjes van Stuva.
Snapte je de bloemetjes hint ook? Het zijn de namen van oudste, mij en jongste op een rijtje.
Dat mannetje op de fiets was omdat ik aan spinning ben begonnenen ik doe vrijwilligerswerk in de bieb.
Leuk dat je er blij mee bent, het muziekdoosje is idd zelf gemaakt en ik vond het erg leuk om voor jou aan de knutsel te gaan.
Tjonge wat een verlanglijst/gebruiksaanwijzing/dinges had je gemaakt! Maar ik kon er wel wat mee dus! Ik wil je nog wel een keer als lootje
nee grrrrquote:Op zondag 9 december 2012 16:26 schreef dracudeautje het volgende:
Lukt het met de foto's, draculettetje?
omdat ik me bedacht dat uit alle op fb toegevoegde mensen die het meest op foto's enzo reageertquote:
Heb je de liedjes op de achtergrond allemaal al beluisterd?quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik me bedacht dat uit alle op fb toegevoegde mensen die het meest op foto's enzo reageert
en naam van mini goed geschreven is in het gedicht
en van username het meest logisch in een liedje is
quote:Op zondag 9 december 2012 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat ik me bedacht dat uit alle op fb toegevoegde mensen die het meest op foto's enzo reageert
en naam van mini goed geschreven is in het gedicht
en van username het meest logisch in een liedje is
heb jij nou verkeerd in gelogd ?quote:Op zondag 9 december 2012 16:44 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heb je de liedjes op de achtergrond allemaal al beluisterd?
wat ontzettend gaaf!quote:Op zondag 9 december 2012 16:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar uh, ja! Ik ben het dus
Hoop dat je je cadeautjes allemaal leuk vindt! Ben speciaal voor het muziekbeestje begonnen met haken, dit is m'n eerste projectje geweest! En in plaats dat ik een makkelijk ding als eerste ging maken, bleek ik het mezelf wat moeilijk te hebben gemaakt
Lekker! Goedgekeurdquote:Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Btw Marjolijntje hoe smaakt de kerstboompjesthee?
Ja ik was hetquote:Op zondag 9 december 2012 08:07 schreef Sorbootje het volgende:
Omdat ik gisteren naar Denemarken vertrok en ik niet zeker wist of ik hier wifi zou hebben, heb ik vrijdag stiekem vast uitgepakt en foto's naar Elmo en Twentemeisje gestuurd, zodat ze hier hoe dan ook zouden verschijnen.
Gelukkig heb ik wel wifi. Ik zal zo kijken hoe ik de foto's hier krijg.
Maar wat ben ik verwend! En Isabeau ook. En alles was zo supermooi ingepakt! Ik ben er heel blij mee!
Ik denk dat Chan mij had. Klopt dat?
quote:Mijn huis woont in het westen...ik ben echt niet creatief.....ik ben jonger dan jij en ik heb kinderen. Meer kan ik niet vertellen want dan verraad ik mezelf!
quote:
echt al vanochtend vroeg dacht ik het nog: tis keshet! maar ik durf niet te gokkenquote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop echt dat je blij bent met je kadootjes! Ben benieuwd naar wat je er van gaat freubelen!
Ik heb me ziek gelachen om die foto van Ravi trouwens, whaha!
Oh.quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg kijk jij eens op mijn lijstje hierboven![]()
Ik denk het wel te weten trouwens
ik weet dat je niet zo van zelfgemaakt spul houdt, maar wil je een canvasje? eventueel om weg te gevenquote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop echt dat je blij bent met je kadootjes! Ben benieuwd naar wat je er van gaat freubelen!
Ik heb me ziek gelachen om die foto van Ravi trouwens, whaha!
misschien kijk ik verkeerd hoor, maar sonnetje is verdwenen in je lijstjequote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja want die was al geraden als de Santa van Kersjesquote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef simmu het volgende:
[..]
misschien kijk ik verkeerd hoor, maar sonnetje is verdwenen in je lijstje
Dat en ik woon niet eens in brabantquote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat we elkaar hebben 'gehad' was inderdaad bet 1e waar ik aan moest denken.quote:Op zondag 9 december 2012 20:26 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet dat je niet zo van zelfgemaakt spul houdt, maar wil je een canvasje? eventueel om weg te geven
je hebt bij deze een echte simmuquote:Op zondag 9 december 2012 20:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat we elkaar hebben 'gehad' was inderdaad bet 1e waar ik aan moest denken.
En ik hou best van zelfgemaakte spullen, het is alleen zo dat ik iedere keer weer zo keihard faal als ik zelf iets probeer te maken. /fail
Dus, een echte Simmu is van harte welkom! Maar voel je niet verplicht he!
quote:Op maandag 10 december 2012 04:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Klumsy? Ben je nog aan het snuffen over de kniekousjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |