Leuk toch!!!1quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik post steeds vaker buiten dit topic
hoe kan dat.quote:Op zondag 9 december 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik post steeds vaker buiten dit topic
spelletje!!quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
Oh, hier verder?
Ik snap het spelletje nog niet zo goed
Nee lastig hequote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
Oh, hier verder?
Ik snap het spelletje nog niet zo goed
Ik raak in de war, twee topics tegelijkertijd bijhouden is nog verdomd lastigquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan en wolfrolf iig niet doorheen.
Wat een avond. Wat een avond!quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
Sodemieter op, ik word te oud voor dit soort onzin...
VBL is hartstikke leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
Sodemieter op, ik word te oud voor dit soort onzin...
Oh shit wat heb(ben) we/ik aangerichtquote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
Godver, ik blijf in het vervolg wel gewoon hier posten... De dm's vliegen me om de oren
nog een paar leuke huwelijksaanzoeken?quote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
Godver, ik blijf in het vervolg wel gewoon hier posten... De dm's vliegen me om de oren
Van wie?quote:Op zondag 9 december 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
schat ik heb geen fotoos van jou en plaatsen doe ik niksquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
Zeg jongens, ajb geen foto's posten. Waarschijnlijk ten overvloede dat ik het vraag, maar toch...
Je hebt een fobo zonder foto's, waar moet ik ze vandaan halenquote:Op zondag 9 december 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
Zeg jongens, ajb geen foto's posten. Waarschijnlijk ten overvloede dat ik het vraag, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |