SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Ik word altijd misselijk van dat spul als ik ze vooraf inneem. Zit dan met braakneigingen op de fietsquote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je kan ook voor en na de training nemenhaha
Regel ik dit keer zelfquote:Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hey tarzan, hoe ga je het vervoer doen deze keer? Ik was erg blij vorige keer dat je vrouw ons terugreed, en dat was toen we de kortste afstand deden!
Whey smerig?quote:Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef Tommeke het volgende:
Die whey ziet er echt tantoe smerig uit kill
Dat is van die troep voor ProFlavio. Die maakt z'n eigen mueslirepen en flikkert havermout in z'n bidon
Wheyquote:Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Whey smerig?
Heb jij dit nog nooit gehad:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/
Pure verslaving die smaken
Toen ik veel krachttraining deed gooide ik ochtends een schep whey, 100gram havermout, 500ml water en een banaan in de blender en dronk dat op. Dat was mijn ontbijt...damn wat lag dat zwaar op de maagquote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef keesfietst het volgende:
[..]
WheyOp de nuchtere maag een shake en voor 't slapen een caseïne shake. Op krachttrainingdagen extra wheyshake. Maar ik zal iets meer aan krachttraining doen dan de meesten hier.
Ik een schep whey, 500ml melk met 50 gram brinta (rozijn en appel). Komt op 't zelfde neer. Heb dan de eerste uren geen trek in eten meer nee.quote:Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toen ik veel krachttraining deed gooide ik ochtends een schep whey, 100gram havermout, 500ml water en een banaan in de blender en dronk dat op. Dat was mijn ontbijt...damn wat lag dat zwaar op de maag
Kom je het kratje Grolsch zelf brengen in Friesland dan?quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Oksel het volgende:
Ik zet er een kratje Grolsch op dat Fred na 110km afstapt. En dat C_F materiaalpech krijgt. Stelletje buurmannen.
Wat is het beoogde doel van die extra krachttraining? En welke spiergroepen doe je vooral?quote:Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef keesfietst het volgende:
WheyOp de nuchtere maag een shake en voor 't slapen een caseïne shake. Op krachttrainingdagen extra wheyshake. Maar ik zal iets meer aan krachttraining doen dan de meesten hier.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Oksel het volgende:
Ik zet er een kratje Grolsch op dat Fred na 110km afstapt. En dat C_F materiaalpech krijgt. Stelletje buurmannen.
Cruesli, kan je net zo goed een pak suiker in je mond leeg gietenquote:Op zondag 9 december 2012 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Ik vreet gewoon yoghurt en kwark. En cruesli.
Boeiend. Lekker voor het fietsen. Ik kan op een bakje zo 2 uur rijdenquote:Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Cruesli, kan je net zo goed een pak suiker in je mond leeg gieten
quote:Op zondag 9 december 2012 14:26 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zelfs goed voor Queen Fabiola:
http://beautybeforebreakf(...)ut-als-cleanser.html
Vind het wel leuk om alles een beetje in proportie te hebben, dus niet een sprietje met dikke beentjes (de omgekeerde curlbro),quote:Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat is het beoogde doel van die extra krachttraining? En welke spiergroepen doe je vooral?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |