Post hier kippen:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
screenmunch is bijvoorbeeld alleen voor blackberry. en zitten alle apple apps in de android store?quote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit voor app's. En de SGS2
Noem gewoon welke app, dan zie ik later wel of die er is of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
screenmunch is bijvoorbeeld alleen voor blackberry. en zitten alle apple apps in de android store?
beter dan om half 2 's nachtsquote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whattsap in de ochtend vind ik niet zo tof.
Tritium compassquote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noem gewoon welke app, dan zie ik later wel of die er is of niet.
Heb ik altijd als ik ochtenddienst heb, lig ik meestal rond een uur of 10, half 11 in bed. Gaan allemaal mensen tegen mij praten rond 11 uurquote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whattsap in de ochtend vind ik niet zo tof.
Ik voel me aangesproken.. miauwquote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter dan om half 2 's nachts
Oki dat scheelt weerquote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is wel heel gezellig hoor
Nee maar dat wist je alquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Kut TT.
107 berichten, sporen jullie wel?
Nee ik weetquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Btw tax, tword m niet meer
Voordat ik bij jou ben..
Nee, daarom zitten we ook in een gezamenlijke groepquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Kut TT.
107 berichten, sporen jullie wel?
Komt volgende week woensdag of vrijdag dan wel!quote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik weet
Moet nog douchen ook enzo.. komt binnekort wel haha
Aha!quote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, daarom zitten we ook in een gezamenlijke groepdan sporen we samen niet!
wat doe ik mezelf aanquote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Praatgroepquote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wil er wel 1 kopenquote:Op zondag 9 december 2012 12:48 schreef AppelCake het volgende:
Bitcheeees, Ik heb nu 2 Ipods en met een doe ik niets.
Welke?quote:Op zondag 9 december 2012 12:48 schreef AppelCake het volgende:
Bitcheeees, Ik heb nu 2 Ipods en met een doe ik niets.
quote:Op zondag 9 december 2012 12:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik koop alleen telefoons om er stoer mee te doen
loop er met 2 rond nu
heb niks ontvangen, dm is kapoetquote:Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
promi stuur mij ff bericht ik heb je myn nummer gestuurd
quote:Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb niks ontvangen, dm is kapoet
agendaquote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet er nog een handige agenda app?
Mensen die niet uit europa komenquote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
Voor Android of iosquote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
2pacquote:Op zondag 9 december 2012 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil nog een tatoeage maar weet niet wat
Bedenk iets met een betekenis.quote:Op zondag 9 december 2012 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Mwah dan ben ik meestal nog wel wakker.quote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter dan om half 2 's nachts
Ik ook!quote:Op zondag 9 december 2012 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat is je achternaam dan?quote:Op zondag 9 december 2012 12:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
verdomme, iemand snapt echt niet waarom ik een buitenlandse achternaam heb
Lijkt me toch vrij logisch?
RetRy32 op mn anus!quote:Op zondag 9 december 2012 12:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Superklein "FOK!" voor je grote teen
ik wilde dat op mn tiet doen.quote:Op zondag 9 december 2012 12:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Superklein "FOK!" voor je grote teen
Zo, nu jij.quote:Op zondag 9 december 2012 12:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm maar als je het zo graag wil weten ga hem hier niet neer zetten
Ik dacht net boven je poesje.quote:Op zondag 9 december 2012 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde dat op mn tiet doen.
Dan ga ik wel mee om je handje vast te houdenquote:Op zondag 9 december 2012 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde dat op mn tiet doen.
Er onder? Op je landingsheuvel?quote:Op zondag 9 december 2012 12:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik ga zeker later iets onder mijn lul zetten, ik weet nog niet wat...
quote:Op zondag 9 december 2012 12:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan ga ik wel mee om je handje vast te houden
Ik zit vol goede ideeën.quote:Op zondag 9 december 2012 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaaa ook een goed idee man
Onderkant...quote:Op zondag 9 december 2012 12:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Er onder? Op je landingsheuvel?
Of op de onderkant van je lul?
Alsof ze een oerwoud heeft daarquote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol dan wordt de tattoo gepenetreerd door haar schaamhaar en wordt het gaten kaas
Nee maar ik neem aan dat haar haar groeit en dat ze niet scheert voordat het uit haar huid komt...quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol dan wordt de tattoo gepenetreerd door haar schaamhaar en wordt het gaten kaas
Maar om dan te spreken van een gepenetreerde tattoo..quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat haar haar groeit en dat ze niet scheert voordat het uit haar huid komt...
Nee maar als je haar door je huid komt komt het ook door de tattoo... Of lazer je elke dag?quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik heb geen oerwoud daar en sowieso scheren ze voordat ze de tattoo gaan zetten
vooruitquote:Op zondag 9 december 2012 13:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mag ik dan niet je handje vasthouden?
Wie staan erinquote:Op zondag 9 december 2012 13:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een FOK!kers bangalijst op mn laptop
1) taexquote:Op zondag 9 december 2012 13:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een FOK!kers bangalijst op mn laptop
nooooit van mn levenquote:Op zondag 9 december 2012 13:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
fock you stiekem verlang je er naar
Gangbang ditdat.quote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oeh, maar wij dus wel!
Dat word wat over 3 weken
Haha laat dan maar, dan ga ik mn postcount omhoog krikkenquote:
ja kwartet allesquote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oeh, maar wij dus wel!
Dat word wat over 3 weken
Volgens appeltaart had je een fetish voor 14 jarige dus ik denk ook dat je stiekem op OF geilt.quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 13:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha laat dan maar, dan ga ik mn postcount omhoog krikken
Eigenlijk wel maar ik kan multitasken en wat doe jij hier dan nog?quote:Op zondag 9 december 2012 13:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mogge! Moet jij geen huiswerk maken!?
quote:Op zondag 9 december 2012 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgens appeltaart had je een fetish voor 14 jarige dus ik denk ook dat je stiekem op OF geilt.
pff vooruit dan maar weerquote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rockiejj wilt al niet meer. Je moet het met een trio doen.
IIk ga voor de fok meet 200 sigaretten meenemen, gewoon voor als ik me verveelquote:Op zondag 9 december 2012 13:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgens appeltaart had je een fetish voor 14 jarige dus ik denk ook dat je stiekem op OF geilt.
Sorry, het is helaas niet anders.quote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff vooruit dan maar weer
alsof ik alles meen wat ik zeg.quote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je zei het zelf, kijk onder mijn posts.
Ik zei het al, stiekem ben ik een 24 jarige rijke zakenman.quote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ik alles meen wat ik zeg.
18 is de grens
Tuurlik.quote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
18 is de grens
Omdat ik bang ben dat ik in elkaar wordt geslagen...quote:
Maar je gedraagt je als een 12 jarigequote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zei het al, stiekem ben ik een 24 jarige rijke zakenman.
door wie??/quote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tuurlik.
[..]
Omdat ik bang ben dat ik in elkaar wordt geslagen...
OWG doe ik morgen welquote:Op zondag 9 december 2012 13:05 schreef Feamous het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik kan multitasken en wat doe jij hier dan nog?
ja door een ziekte maar in werkelijkheid ben ik heel rijkquote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef Feamous het volgende:
[..]
Maar je gedraagt je als een 12 jarige
Best opmerkelijk om dat te zeggen... Een 16 jarige kan volwassener zijn dan een 18 jarige...quote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
18 is de grens
okee ik kom al.quote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff vooruit dan maar weer
JELLY! Ik moet OWG WC en nog HC en VT kan ik niet heen en dan nog alles van SLB voor dinsdagquote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
OWG doe ik morgen wel
En voorderest woensdag en vrijdag vrij
kan maar ik ga meestal niet om met 16 jarigen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Best opmerkelijk om dat te zeggen... Een 16 jarige kan volwassener zijn dan een 18 jarige...
quote:Op zondag 9 december 2012 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Best opmerkelijk om dat te zeggen... Een 16 jarige kan volwassener zijn dan een 18 jarige...
SLB dinsdag?quote:Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef Feamous het volgende:
[..]
JELLY! Ik moet OWG WC en nog HC en VT kan ik niet heen en dan nog alles van SLB voor dinsdag
Woensdag vrij
Hou je niet van junks?quote:Op zondag 9 december 2012 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan maar ik ga meestal niet om met 16 jarigen.
doe normaal, er zijn normale 16 jarigen zoals Rockiejj maar het klinkt gewoon opeens zo jongquote:
Hou je van 14 jarige junks?quote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe normaal, er zijn normale 16 jarigen zoals Rockiejj maar het klinkt gewoon opeens zo jong
Rockiejj is die gekke manquote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe normaal, er zijn normale 16 jarigen zoals Rockiejj maar het klinkt gewoon opeens zo jong
Leeftijd is maar een getal..quote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
psst, ik ben 17quote:Op zondag 9 december 2012 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent gewoon de josti die geslagen word.quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben die bad boy die altijd geklapt wordt
i know maar vaak zijn het alleen van die debielen die lopen te bedelen voor een coffeeshop ipv wat nuttigs te doen met hun levenquote:
Terecht.quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wij noemde dat altijd het pispaaltjequote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Meestal ben ik de gene die win, maar om het eerlijk te houden verlies ik soms.quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef -niemand- het volgende:
[..]
jij bent gewoon de josti die geslagen word.
En terechtquote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wordt eigenlijk nooit geklapt maarjaquote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij noemde dat altijd het pispaaltje
Ik ben nog nooit in een coffeeshop geweest.quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar vaak zijn het alleen van die debielen die lopen te bedelen voor een coffeeshop ipv wat nuttigs te doen met hun leven
Oh wow jij bent nuttig bezig...quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar vaak zijn het alleen van die debielen die lopen te bedelen voor een coffeeshop ipv wat nuttigs te doen met hun leven
Doe eens wat aan je grammatica.quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik wordt eigenlijk nooit geklapt maarja
Omdat je 14 bent.quote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een coffeeshop geweest.
Het is Tofi Bibiquote:Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heey een portret van je broeder mohammed
ik heb bijles NL gevraagd, serieus maar ik mocht niet mee doen omdat mijn cijfers in orde warenquote:
of omdat je te dom bent om te leren?quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb bijles NL gevraagd, serieus maar ik mocht niet mee doen omdat mijn cijfers in orde waren
Dan kan je het dus blijkbaar wel, maar je vertikt het.quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb bijles NL gevraagd, serieus maar ik mocht niet mee doen omdat mijn cijfers in orde waren
Dat is waar.quote:Op zondag 9 december 2012 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het was bedoeld voor mensen met slechte cijfers en mijn lijst is in ordequote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef -niemand- het volgende:
[..]
of omdat je te dom bent om te leren?
Ik kan het wel ja, maar ik ben bang om gepest te worden met nerdquote:Op zondag 9 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan je het dus blijkbaar wel, maar je vertikt het.
hoe kan jij nu goede cijfers halen met jouw typkunsten?quote:Op zondag 9 december 2012 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het was bedoeld voor mensen met slechte cijfers en mijn lijst is in orde
Zeker omdat de rest "Wollah mit Ari" invult en jij "Wat gebeuren met Ari" dan lijkt mij het eerste geval erger.quote:Op zondag 9 december 2012 13:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
precies, als je je normaal gedraagt is leeftijd inderdaad maar een getal maar toch vind ik iets ouder wat interessanterquote:Op zondag 9 december 2012 13:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat is waar.
Gelukkig ben ik student en hou ik me lekker niet mee bezig.
Iedereen waardeert het juist als je gewoon fatsoenlijk ABN praat/typt/whatever.quote:Op zondag 9 december 2012 13:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan het wel ja, maar ik ben bang om gepest te worden met nerd
quote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zeker omdat de rest "Wollah mit Ari" invult en jij "Wat gebeuren met Ari" dan lijkt mij het eerste geval erger.
Tegen leraren praat ik gewoon fatsoenlijk ABN, maar buiten op straat niet.quote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen waardeert het juist als je gewoon fatsoenlijk ABN praat/typt/whatever.
Ongeveerquote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zeker omdat de rest "Wollah mit Ari" invult en jij "Wat gebeuren met Ari" dan lijkt mij het eerste geval erger.
typ hier dan AUB ook abn.quote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegen leraren praat ik gewoon fatsoenlijk ABN, maar buiten op straat niet.
Nee, dan ga je met je stoere homies omquote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegen leraren praat ik gewoon fatsoenlijk ABN, maar buiten op straat niet.
En dat is ook begrijpelijk, want je bent zelf ook wat ouder.quote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies, als je je normaal gedraagt is leeftijd inderdaad maar een getal maar toch vind ik iets ouder wat interessanter
Jonge, jou FOK! imago kan al niet dieper zinken..quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar dat schaadt mijn FOK! imago!
Als je op een VMBO school aan iemand geld wil vragen begrijpen ze: "Heb je geld voor me?" echt niet... Je moet:"Kan je me doekoe pasen G? "zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen waardeert het juist als je gewoon fatsoenlijk ABN praat/typt/whatever.
Stoere homies? Nee niet zo, gewoon wat mensen waar ik afentoe mee blow.quote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan ga je met je stoere homies om
daarom zei ik ook dat er uitzonderingen zijnquote:Op zondag 9 december 2012 13:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dat is ook begrijpelijk, want je bent zelf ook wat ouder.
Maar probeer alleen maar te zeggen dat je al snel een sticker op je kop krijgt, maar dat er ook naar persoonlijkheid enzo gekeken moet worden.
Helemaal niet. Je gaat gewoon naar een nerd he jongen kan je me ff geld lenen en dan geef je niet terug!quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je op een VMBO school aan iemand geld wil vragen begrijpen ze: "Heb je geld voor me?" echt niet... Je moet:"Kan je me doekoe pasen G? "zeggen.
jij verdient maar 1 woord: OKquote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef -niemand- het volgende:
omgevallenflat verdiend maar 1 smiley
en dat is deze:___!!!!
Domme mensen die blowenquote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Stoere homies? Nee niet zo, gewoon wat mensen waar ik afentoe mee blow.
dat denkenquote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als je op een VMBO school aan iemand geld wil vragen begrijpen ze: "Heb je geld voor me?" echt niet... Je moet:"Kan je me doekoe pasen G? "zeggen.
Mensen die geld moeten lenenquote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Neehoor deze:quote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef -niemand- het volgende:
omgevallenflat verdiend maar 1 smiley
en dat is deze:___!!!!
quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom wordt ik zo gehaat op FOK! ik doe niks verkeerd
Word ik is ZONDER T. Het is toch ook niet "loopt ik"quote:Op zondag 9 december 2012 13:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom wordt ik zo gehaat op FOK! ik doe niks verkeerd
verkoopt hij zijn kontje achter het station?quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn moeder kan geen werk vinden, dus alleen mijn vader werkt.
Heb ik ook, maar ik heb ook gewoon geld..quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oh kan makkelijk hoorquote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word ik is ZONDER T. Het is toch ook niet "loopt ik"?
Ik zal dat gewoon nooit snappen, weet echt niet waarom ik er zo moeite mee heb.quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Word ik is ZONDER T. Het is toch ook niet "loopt ik"?
Dit.quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb ook gewoon geld..
quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zal dat gewoon nooit snappen, weet echt niet waarom ik er zo veel/een moeite mee heb.
Maar ik krijg 5 euro in de week.quote:Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb ook gewoon geld..
Daar kan je een pakje pokemonkaartjes van kopen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar ik krijg 5 euro in de week.
Voor koffiequote:Op zondag 9 december 2012 13:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Elke dag vraagt iemand aan mij of ik 60 cent heb
En geef je dat?quote:Op zondag 9 december 2012 13:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Voor cup a soup?quote:Op zondag 9 december 2012 13:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
gevaarlijkquote:Op zondag 9 december 2012 13:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik haat mijn leven, als mensen op deze site niet snel aardiger doen neem ik maatregelen!
quote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hou toch op man... Alsof zij het erg vond...
quote:
is tog harstikke geilquote:
Nee... Mensen die denken dat dikzakken kunnen rollen... Als hij op z'n rug ligt moet er een hijskraan komen.quote:
dan moest ik maar eens op dieetquote:
Ik gebruik een PC user agent op mijn mobiel...quote:Op zondag 9 december 2012 13:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt willen?
de site linkt je door naar de homepage, zijn vast wel UA fakers maar moet je zelf ff zoekenquote:Op zondag 9 december 2012 13:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik gebruik een PC user agent op mijn mobiel...
Vast wel.quote:Op zondag 9 december 2012 13:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik gebruik een PC user agent op mijn mobiel...
lieg niet ik zag je gisterenquote:Op zondag 9 december 2012 13:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dan moest ik maar eens op dieet
kut das waar ookquote:Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lieg niet ik zag je gisteren
Ik gebruik expres een fake PC UA zodat kinderporno sites mij niet doorsturen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
de site linkt je door naar de homepage, zijn vast wel UA fakers maar moet je zelf ff zoeken
zie dat je al over AJ heen bentquote:
Wees jij maar stil.quote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dit is TC niet, dus wees maar stil.
Ze was toch niet echt mijn type.quote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie dat je al over AJ heen bent
moet jij zeggen met je JB kapsel kneusquote:
waar de fuck om zou je?quote:
dan durft ie toch niks tegen me te zeggenquote:Op zondag 9 december 2012 13:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Lol ik denk dat ze blij is dat je niet naar de meeting komt...
Ik ben naar de kapper geweest!quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je JB kapsel kneus
ik heb zo het idee dat appel in het echt gewoon net zo irritant is weet jequote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan durft ie toch niks tegen me te zeggen
JBquote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest!
Maar een kuifje staan me niet.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga je miley cyrus opblaaspop neuken ofzo.
Of gewoon nog erger!quote:Op zondag 9 december 2012 13:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat appel in het echt gewoon net zo irritant is weet je
wat sneu nou voor jequote:
Hoezo?quote:
Geil togg?quote:Op zondag 9 december 2012 13:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga je miley cyrus opblaaspop neuken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |