Post hier kippen:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
screenmunch is bijvoorbeeld alleen voor blackberry. en zitten alle apple apps in de android store?quote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit voor app's. En de SGS2
Noem gewoon welke app, dan zie ik later wel of die er is of niet.quote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
screenmunch is bijvoorbeeld alleen voor blackberry. en zitten alle apple apps in de android store?
beter dan om half 2 's nachtsquote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whattsap in de ochtend vind ik niet zo tof.
Tritium compassquote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Noem gewoon welke app, dan zie ik later wel of die er is of niet.
Heb ik altijd als ik ochtenddienst heb, lig ik meestal rond een uur of 10, half 11 in bed. Gaan allemaal mensen tegen mij praten rond 11 uurquote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Whattsap in de ochtend vind ik niet zo tof.
Ik voel me aangesproken.. miauwquote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter dan om half 2 's nachts
Oki dat scheelt weerquote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is wel heel gezellig hoor
Nee maar dat wist je alquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Kut TT.
107 berichten, sporen jullie wel?
Nee ik weetquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Btw tax, tword m niet meer
Voordat ik bij jou ben..
Nee, daarom zitten we ook in een gezamenlijke groepquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Rockiejj het volgende:
Kut TT.
107 berichten, sporen jullie wel?
Komt volgende week woensdag of vrijdag dan wel!quote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik weet
Moet nog douchen ook enzo.. komt binnekort wel haha
Aha!quote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, daarom zitten we ook in een gezamenlijke groepdan sporen we samen niet!
wat doe ik mezelf aanquote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Praatgroepquote:Op zondag 9 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wil er wel 1 kopenquote:Op zondag 9 december 2012 12:48 schreef AppelCake het volgende:
Bitcheeees, Ik heb nu 2 Ipods en met een doe ik niets.
Welke?quote:Op zondag 9 december 2012 12:48 schreef AppelCake het volgende:
Bitcheeees, Ik heb nu 2 Ipods en met een doe ik niets.
quote:Op zondag 9 december 2012 12:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik koop alleen telefoons om er stoer mee te doen
loop er met 2 rond nu
heb niks ontvangen, dm is kapoetquote:Op zondag 9 december 2012 12:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
promi stuur mij ff bericht ik heb je myn nummer gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |