Okee.quote:Op zondag 9 december 2012 02:30 schreef Broempoe het volgende:
Haha maakt niet uit
Ik kies iig, BJ Penn (cus he's the man), Shogun (Ben nogal oldschool) en Diaz(209 cocksuckahhh). Lekker controversial, maar als ik verlies ga ik gewoon nog een seizoen lurken
nee dat zei die net pas terwijl jij dat al gepost hadquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 02:55 schreef Beach het volgende:
[..]
nee dat zei die net pas terwijl jij dat al gepost had
quote:Op zondag 9 december 2012 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
takedown komt er aan want BJ is gassed
GSP kamp, hequote:Op zondag 9 december 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt een fucking decision natuurlijk godverdomme
Rory zou nick neerhalen en tot moes stoempen.quote:Op zondag 9 december 2012 03:02 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil Rory wel tegen Nick Diaz zien.
De eerste paar minuten leek het nog ergens op maar daarna deed hij helemaal niks meer.quote:Op zondag 9 december 2012 03:04 schreef Broempoe het volgende:
Haha, tegen beter weten in heb ik 8 minuten geleden nog BJ voorspeld als winnaarToch hoop ik stiekem nog op één of andere submission of lucky punch..
quote:Op zondag 9 december 2012 03:05 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst volgende fight hoop ik dat Rory zo kkhard KO geslagen wordt.
Alleen main-events en championship fights zijn 5 ronden hequote:
quote:
quote:Op zondag 9 december 2012 02:16 schreef Vaas3 het volgende:
KutReclame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
100 euro op penn.
Jup, dat bedacht ik net ook al. Heb het één en ander gedronken, dus ben niet 100% scherp meer.quote:Op zondag 9 december 2012 03:06 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Alleen main-events en championship fights zijn 5 ronden he
Roids zijn echt een obsessie voor je he?quote:Op zondag 9 december 2012 03:09 schreef THEFXR het volgende:
die mma wijven vreten roids als ontbijt!
Nogal inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 03:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Roids zijn echt een obsessie voor je he?
hij kon hem afmaken, maar verzuimdequote:
quote:Op zondag 9 december 2012 03:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Roids zijn echt een obsessie voor je he?
Ja.. en als Shogun verliest dan had hij last van zijn operaties en blessures.. want als motivated BJ Penn..quote:
shogun zijn knieen zijn kapot, daarom heb ik gus gepickedquote:Op zondag 9 december 2012 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. en als Shogun verliest dan had hij last van zijn operaties en blessures.. want als motivated BJ Penn..als healthy Shogun
Ik heb Gus gepicked vanwege reach. Ben bang dat Shogun wint.quote:Op zondag 9 december 2012 03:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
shogun zijn knieen zijn kapot, daarom heb ik gus gepicked
Ja dat was idd een beetje wennenquote:Op zondag 9 december 2012 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Shogun rood broekje ipv wit, gaat vast fout.
bij dat rode valt het niet zo op als die weer in een plas bloed ligtquote:Op zondag 9 december 2012 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
Shogun rood broekje ipv wit, gaat vast fout.
de stoeprandscene uit American History X lijkt me nog een veel machtiger gevoelquote:Op zondag 9 december 2012 03:30 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt me echt een machtig gevoel iemand zo vol tegen ze kanis rammen met je knie.
neger ftwquote:Op zondag 9 december 2012 03:31 schreef Beach het volgende:
[..]
de stoeprandscene uit American History X lijkt me nog een veel machtiger gevoel
ik noem dat slimquote:Op zondag 9 december 2012 03:35 schreef THEFXR het volgende:
die gus is een lul, valt aan en loopt achteruit
quote:
Nate.quote:Op zondag 9 december 2012 03:40 schreef Cardizzle14 het volgende:
Geo en Hooi, wie hebben jullie? Nate of Ben?
Veel kwijt door mijn bet op Rory via sub en tkoquote:
Wel filmen en posten.quote:Op zondag 9 december 2012 03:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oja, als nate wint, ga ik alsnog een rondje gillen door de stad heheh
filmen met je phone, jonguhquote:Op zondag 9 december 2012 03:43 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oja, als nate wint, ga ik alsnog een rondje gillen door de stad heheh
Ik ben 50+ units up vandaag al, echt alles gaat goedquote:Op zondag 9 december 2012 03:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel kwijt door mijn bet op Rory via sub en tkoiets te enthousiast dacht echt dat hij hem ging finishen.
Ik wil anoniem blijven hier G'squote:Op zondag 9 december 2012 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
En je username zeggen "Dit is Cardizzle14, ik ga nu rennen en schreeuwen door de stad"
Ik kan gewoon niet weddenquote:Op zondag 9 december 2012 03:44 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik ben 50+ units up vandaag al, echt alles gaat goed
Oh.. ja.. cardizzle14 is je echte naam wou je zeggen?quote:Op zondag 9 december 2012 03:45 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik wil anoniem blijven hier G's
gewoon de stad filmen, je puistenkop hoeft niet in beeldquote:Op zondag 9 december 2012 03:45 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik wil anoniem blijven hier G's
quote:Op zondag 9 december 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. ja.. cardizzle14 is je echte naam wou je zeggen?
Nee, maar ik ben wel zichtbaar.quote:Op zondag 9 december 2012 03:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. ja.. cardizzle14 is je echte naam wou je zeggen?
Waar vraag ik of je je kop wil / moet filmen?quote:Op zondag 9 december 2012 03:47 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel zichtbaar.
Geen stress man, ik film het wel. Komt guuuut
WAR BENDO
Rogan doet ook roids, misschien is het dat wel?quote:Op zondag 9 december 2012 03:48 schreef THEFXR het volgende:
rogan heeft weer een pot alphabrain gevreten
Geen stress Geo, alles komt goed!quote:Op zondag 9 december 2012 03:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar vraag ik of je je kop wil / moet filmen?Gewoon praten.. weet je wel.. microfoon in dat ding, op de grond richten hoi ik ben carjizzle en ik ga nu als een idioot door de stad gillen
Daar kan ik mee leven, Gustaf kan nog wel een gevechtje gebruiken voor ie tegen Bones moet.quote:Op zondag 9 december 2012 03:50 schreef THEFXR het volgende:
dana white: hendo vs machida is de titlecontender fight
Voor Geo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor Geo:Gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even volhouden, G.quote:Op zondag 9 december 2012 03:56 schreef Beach het volgende:
zo moe maar ik blijf wakker om met mn G's te kijken
ik dm helemaal niet elke dag, dream onquote:Op zondag 9 december 2012 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh is dat de reden waarom je me elke dag DM'd?Damn dacht dat ik slecht was in versieren..
Oh oh, trouble in paradise.quote:Op zondag 9 december 2012 03:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dm helemaal niet elke dag, dream on
Oke oke vorige week een dagje niet omdat je internet er uit lagquote:Op zondag 9 december 2012 03:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik dm helemaal niet elke dag, dream on
Ik de mijne ook, en ook pick ik Brown ipv Swickquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 04:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik de mijne ook, en ook pick ik Brown ipv Swick
hoezoquote:Op zondag 9 december 2012 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat jij amper kijkt
ahaquote:Op zondag 9 december 2012 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat beide heren (extreem) moeilijk te finishen zijn.
Dudequote:
Hou jij je er even buiten alsjeblieftquote:Op zondag 9 december 2012 04:32 schreef Nober het volgende:
Wat kwam die Diaz doen? Kan niet eens tegen lowkicks, wat een mongool! Benson
je bent gewoon TUP onwaardig!quote:Op zondag 9 december 2012 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dudebeter doe je rustig.. jij picked BJ
Ik had een feeling dat Nate hem kon submitten, verbaasd dat het zo onesided is.
oh vooruit dan wacht ik nog even maar benson wint tochquote:
Meestal krijgt Benson wel een paar submission attempts tegen maar nu bleef het slechts bij een paar leg lock attemptsquote:Op zondag 9 december 2012 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dudebeter doe je rustig.. jij picked BJ
Ik had een feeling dat Nate hem kon submitten, verbaasd dat het zo onesided is.
BJ Penn ook al geen schijn van kans.quote:Op zondag 9 december 2012 04:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Hou jij je er even buiten alsjeblieft
en over 3 weken corrigeren als de positieve testen boven water komenquote:Op zondag 9 december 2012 04:32 schreef Hooidraad het volgende:
Nu moet ik al die picks gaan doorploegen.
En dit is dan de TUP champ..quote:Op zondag 9 december 2012 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had een feeling dat Nate hem kon submitten.
Don't feed the troll, Chester.quote:Op zondag 9 december 2012 04:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Hou jij je er even buiten alsjeblieft
quote:Op zondag 9 december 2012 04:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en over 3 weken corrigeren als de positieve testen boven water komen
Daarom ging ik er voor.. helaas.. 5 op rij goed ofso met Bendo.quote:Op zondag 9 december 2012 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Meestal krijgt Benson wel een paar submission attempts tegen maar nu bleef het slechts bij een paar leg lock attempts
Ben jij soms gedwongen om dit te doen ofzo?quote:Op zondag 9 december 2012 04:32 schreef Hooidraad het volgende:
Nu moet ik al die picks gaan doorploegen.
Wel een CAN I GET AN AMEN.. zuchtquote:
Anders krijg ik met de zweep van Taz.quote:Op zondag 9 december 2012 04:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ben jij soms gedwongen om dit te doen ofzo?
Waarom onderschat jij Gustafsson en Henderson (de kampioen!)? Ben jij nou een kenner?quote:Op zondag 9 december 2012 04:36 schreef ChesterPerry het volgende:
rua verloren, diaz verloren, gelukkig maakt ajax me vrolijk en niet levensmoe
Hij onderschat niemand, heeft gewoon een voorkeur voor Shogun en Natequote:Op zondag 9 december 2012 04:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom onderschat jij Gustafsson en Henderson (de kampioen!)? Ben jij nou een kenner?
quote:Benderson just made me lose all interest in GSP vs Diaz
Nick like his brother doesn't know how to check leg kicks, and he has No wrestling.
Die kunnen er helemaal niks van, lieten ze nog maar eens zien. Henderson is gewoon baas!quote:Op zondag 9 december 2012 04:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hij onderschat niemand, heeft gewoon een voorkeur voor Shogun en Nate
En dan over anderen zeggen dat ze geen kenners zijnquote:Op zondag 9 december 2012 04:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van, lieten ze nog maar eens zien. Henderson is gewoon baas!
Jij geeft snel op..quote:Op zondag 9 december 2012 04:44 schreef Broempoe het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon alle picks goed. Was gewoon overal voor de upset gegaan om die gemiste eerste pick goed te maken. Maarja nu 0/3 dus![]()
Dan maak weer een seizoen lurken met zo heel af en toe een zeldzame comment.
@Haywire: Je mag mij er buiten laten!
Normaal kijk ik niet live maar ik wilde Diaz afgemaakt zien worden door Henderson, is aardig gelukt. Ik gaf geen stuiver voor die Diaz aangezien Henderson veel en veel beter is en nog wel even kampioen blijft.quote:Op zondag 9 december 2012 04:42 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
En dan over anderen zeggen dat ze geen kenners zijn
Hoe is dit relevant aan wat ik zei?quote:Op zondag 9 december 2012 04:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal kijk ik niet live maar ik wilde Diaz afgemaakt zien worden door Henderson, is aardig gelukt. Ik gaf geen stuiver voor die Diaz aangezien Henderson veel en veel beter is en nog wel even kampioen blijft.
Heel relevant, kennelijk dachten de kenners hier dat Diaz ging winnen van Henderson maar die maakte (zoals verwacht) geen schijn van kans.quote:Op zondag 9 december 2012 04:57 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant aan wat ik zei?
Dat is wel erg snel, de meesten hebben maar 2 punten gehaald dus als je een paar keer goed scoort dan sta je gewoon bovenin.quote:
Nope, mijn pick was puur op persoonlijke voorkeur. Ik ben Henderson een beetje zat met zijn god dit en jezus dat. Ik wist dat als allebei een goede dag hadden dat Benson zou winnen omdat hij veel completer is. Maar dit is MMA en "Anything can happen in MMA".quote:Op zondag 9 december 2012 05:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel relevant, kennelijk dachten de kenners hier dat Diaz ging winnen van Henderson maar die maakte (zoals verwacht) geen schijn van kans.
Ze bakten er ook niks van.quote:Op zondag 9 december 2012 05:07 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Nope, mijn pick was puur op persoonlijke voorkeur. Ik ben Henderson een beetje zat met zijn god dit en jezus dat. Ik wist dat als allebei een goede dag hadden dat Benson zou winnen omdat hij veel completer is. Maar dit is MMA en "Anything can happen in MMA".
Alsnog is het niet relevant want jij noemt anderen geen kenners terwijl jij zelf zegt dat Shogun en Nate Diaz er niks van bakken.
niet slim, van die gastenquote:Op zondag 9 december 2012 05:03 schreef Hooidraad het volgende:
Geen picks gezien van Hoogstaande, McNulty, Lesnar, roepdeman, vivelafete en leeroy.
Dat is wat anders dan zeggen dat ze er helemaal niks van kunnen, vandaag was inderdaad niet hun beste gevecht.quote:
blijft makkelijk, achteraf pratenquote:Op zondag 9 december 2012 05:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel relevant, kennelijk dachten de kenners hier dat Diaz ging winnen van Henderson maar die maakte (zoals verwacht) geen schijn van kans.
ja, dat zei ik dus alquote:Op zondag 9 december 2012 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
lol Gustafson dus geen title shot gekregen so far..afwachten.
Ik denk dat ze hem nog iets meer willen klaarstomen.quote:Op zondag 9 december 2012 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
lol Gustafson dus geen title shot gekregen so far..afwachten.
dana is altijd aan het hypen, dat het een titleshot fight is.quote:Op zondag 9 december 2012 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem nog iets meer willen klaarstomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Henderson zou er hard af gaan tegen Maynardquote:Op zondag 9 december 2012 04:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal kijk ik niet live maar ik wilde Diaz afgemaakt zien worden door Henderson, is aardig gelukt. Ik gaf geen stuiver voor die Diaz aangezien Henderson veel en veel beter is en nog wel even kampioen blijft.
Dit wou ik net typen, maar ik zie dat iemand dat al voor me gedaan heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 04:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Hij onderschat niemand, heeft gewoon een voorkeur voor Shogun en Nate
Komt in ordequote:Op zondag 9 december 2012 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Jullie weten me te vinden als de match-up officieel is
Graag gedaanquote:Op zondag 9 december 2012 15:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dit wou ik net typen, maar ik zie dat iemand dat al voor me gedaan heeft.
Volgens mij gaf hij aan tijdens de persconferentie dat dat maar een grapje was?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef McNulty het volgende:
Benson mahhh niggahh. Maar serieus liep hij te vechten met een toothpick in mond, echt ziek man.
quote:Op zondag 9 december 2012 04:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Die kunnen er helemaal niks van, lieten ze nog maar eens zien. Henderson is gewoon baas!
BJ moet gewoon op 155 vechten.quote:Op maandag 10 december 2012 01:06 schreef Lesnar het volgende:
BJ kan beter stoppen, hij heeft het niet meer. Rory is echt een beest, pas 23 jaar! Condit vs Rory II!!
Idd, of tegen Cerronequote:Op maandag 10 december 2012 10:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe deed Henderson het tegen Miller?
Hoe deed Diaz het tegen diezelfde Miller?
Juist. Henderson had nu gewoon een goede style matchup.
Christ maakt alles mogelijk.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef McNulty het volgende:
Maar serieus liep hij te vechten met een toothpick in mond, echt ziek man.
twitter:SiyarTheGreat twitterde op zondag 09-12-2012 om 03:57:17When I fight Rory, I promise you, It will either be a 3 or 5 round fight! I will not finish that fight on purpose! I'll torture him! reageer retweet
Siyar heeft zin. Maar wanneer gaat ie nou eens vechten?quote:Op maandag 10 december 2012 15:23 schreef THEFXR het volgende:
twitter:SiyarTheGreat twitterde op zondag 09-12-2012 om 03:57:17When I fight Rory, I promise you, It will either be a 3 or 5 round fight! I will not finish that fight on purpose! I'll torture him! reageer retweet
Als hij niet geblesseerd is. Zijn hand heeft hij helaas heel wat problemen mee gehad. Voor zover ik weet staat er nu nog geen gevecht gepland voor hem.quote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Siyar heeft zin. Maar wanneer gaat ie nou eens vechten?
Haha dat vroeg ik 'm laatst op twitter, en hij zei snel vriend.. Hehehquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Siyar heeft zin. Maar wanneer gaat ie nou eens vechten?
Bron..?quote:
is een vraag, wie denkt van niet/welquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Nu lekker warmlopen voor buddy Paul Harris VS Lombard!( shit... waarom is dat niet gewoon een Main event!
)
Over 4 dagen alweer!
[..]
Bron..?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:16 schreef Paxlie het volgende:
Henderson vs Diaz changed to no contest for illegal toothpick
Maar hij is dan ook Black Jesus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:23 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Op het einde van het gevecht leek hij trouwens niet eens moe ofzo. En had ook helemaal geen marks op zijn gezicht. Ongeloooflijk.
Can i get a A-MEN!?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar hij is dan ook Black Jesus.
Jij hebt er kijk op deze wil ik ook kiezenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:17 schreef StefanW het volgende:
George Sotiropoulos vs. Ross Pearson
Norman Parke vs. Colin Fletcher
Robert Whittaker vs. Brad Scott
Hector Lombard vs. Rousimar Palhares
Ik sta dan ook niet voor niets al vier hele dagen bovenaan de ranglijstquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op deze wil ik ook kiezen
Hier ga ik ook maar eens in mee. (Hoewel ik stiekem hoop op een wederopstanding van Lombard)quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:15 schreef wc-eend het volgende:
George Sotiropoulos vs. Ross Pearson
Norman Parke vs. Colin Fletcher
Robert Whittaker vs. Brad Scott
Hector Lombard vs. Rousimar Palhares
Goed plaatje, lekker werkend ook.quote:
Danis het wel te snappen ja.quote:
quote:UFC lightweight champion Benson Henderson apparently fought with a toothpick in his mouth during his entire 25-minute title fight against Nate Diaz on Saturday.
Henderson successfully defended his 155-pound title for the second time, defeating Diaz via unanimous decision in the headlining fight of the UFC on Fox event at KeyArena in Seattle.
Henderson declined to answer directly in an immediate postfight interview when asked whether he had a toothpick in his mouth during the fight. Asked again at a news conference later that night, Henderson admitted he regularly trains that way.
"I cannot confirm or deny that," Henderson said with a smirk. "I normally do, yeah. I have it in practice (and) when I spar. It's a bad habit, but whatever. I've gotten away with it so far."
Internet videos that later surfaced confirmed the presence of what appeared to be a toothpick sticking out of Henderson's mouth at the conclusion of the fight.
UFC president Dana White stated he saw a toothpick in Henderson's mouth in between rounds.
"Let me tell you what, I saw a toothpick pop out of his mouth when he walked back to the corner," White said during a postfight interview on Fuel TV. "That is the craziest thing I have ever seen. That is so not legal it's not even funny."
White added he did not expect Henderson to receive any punishment.
The Washington State Department of Licensing issued a statement saying that it does not plan on investigating the incident.
"The Department will not be investigating the alleged toothpick incident," the statement said. "We do not have any rules in Washington that specifically address a toothpick in a fighter's mouth. However, we're here to protect the safety and welfare of the participants, so we will be having discussions moving forward about this topic."
Representatives from Henderson's camp declined to comment further when reached Saturday night.
Mixed martial artists are searched prior to competing, including the mouth area. Officials also verify that contestants wear a mouthpiece.
Diaz, when asked for his thoughts on the toothpick at the news conference, gave a long, puzzled stare across the podium toward Henderson before responding.
"I don't know if he did, but that's weird," Diaz said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |