abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120094238
TS is 18 jaar, woont in Noord-Holland en zit in zijn laatste jaar van het VWO, 6VWO dus.

TS heeft om onbekende redenen tot op heden nog geen partner gehad, laat staan een scharrel of een one night stand. Het is geen druk dat zich afspeelt rondom mij, maar meer van mij. De drang naar een vriendin wordt steeds heftiger of een scharrel/one night stand. Voor mensen die zeggen dat het nog niet te laat is: TS heeft ook sexuele behoeftes en heeft ook een hoge libido.

TS heeft ook op de plek waar hij studeert niet echt vrienden om in zijn vrije tijd mee om te gaan. Meer klasgenoten. Dus vrienden voor in mijn prive leven zijn er niet.

Zelf ben ik geen drinker en dus lijkt uitgaan lastig voor mij. Echter denk ik toch dat het mogelijk is. Het lijkt me niet zo vreselijk als je wat anders drinkt dan "drank". Ik heb ook liever een kroeg met een gezellige sfeer of cafe dan een disco. Maar goed, voordat ik te veel illusies
ontwikkel, moet ik eerst een netwerk hebben.

Overigens zie ik overal waar ik heenga vele schoonheden rondlopen waar ik graag in contact mee wil komen, maar het lijkt me veij wanhopig om zomaar op straat op een meisje af te stappen.

Op mijn school lijken de meisjes zich ook niet echt volwassen te gedragen, alsof ze nog steeds stil zijn blijven staan met het " jongen vindt meisje leuk" en dan moet het allemaal via likes via de zogenaamde facebook. En fatsoenlijk contact lijkt dus nauwelijks haalbaar, omdat op de "place" waar ik studeer het nog kinderachtig werkt qua jongens-meisjes verhoudingen en iedereen met zijn of haar mobiel bezig is dan de omringende mensen.

Misschien een al te lange verhaal. Maar TS is ten alle tijden radeloos op dit moment en ik ben bij mijn laatste hulplijn terecht gekomen: FOK!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij het licht laten zien.

Sport helpt niet of een vereniging dus laten we dat overslaan. Heb deze genoemde mogelijkheden al uitgevoerd.
  zondag 9 december 2012 @ 00:16:02 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120094367
Stel je zelf wat anders op.
Doei!
pi_120094368
Nooit geschoten is altijd mis. Dus gewoon interesse tonen in de meisjes om je heen. Er hapt er heus wel eentje.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_120094456
Gewoon actie ondernemen, ze komen niet vanzelf naar je toe met hun benen wijd. Wees een vent. Op je bek gaan is alleen maar leerzaam. :s)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 9 december 2012 @ 00:22:14 #5
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_120094609
Dus je zoekt eigenlijk een "vriendin" voor de sex? Of zullen we het dan maar gewoon sex partner noemen in plaats van een vriendin?

Dus je bent wanhopig op zoek naar een beurt? Zeg dat dan meteen. :|W
Dit is het einde.
pi_120094753
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef Gkhn het volgende:
Nooit geschoten is altijd mis. Dus gewoon interesse tonen in de meisjes om je heen. Er hapt er heus wel eentje.
Dat zou ik dolgraag willen doen, maar misscjien zijn ze er niet van gediend om midden in een winkelcentrum aangesproken te worden. Ik ken hun dus geen eens wat mij dus nog onzekerder maakt.
  zondag 9 december 2012 @ 00:26:47 #7
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_120094778
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon actie ondernemen, ze komen niet vanzelf naar je toe met hun benen wijd. Wees een vent. Op je bek gaan is alleen maar leerzaam. :s)
Eh... dat is precies wat je juist wél doen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_120094807
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef beelz het volgende:

[..]

Eh... dat is precies wat je juist wél doen.
Ok goed voor jou man. :')
pi_120094808
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:
Mooie reactie vanaf je eerste komma. Ik weet dus alleen niet hoe, waar en wanneer ik actie moet ondernemen.
pi_120094876
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef Socializer het volgende:

[..]

Mooie reactie vanaf je eerste komma. Ik weet dus alleen niet hoe, waar en wanneer ik actie moet ondernemen.
Wanneer je een leuk meisje ziet. :)
pi_120094916
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wanneer je een leuk meisje ziet. :)
Midden op straat?!? Wat zou ik dan moeten doen.. precies?
pi_120094968
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Socializer het volgende:

[..]

Niet zo veel over nadenken. Gewoon hallo zeggen en je voorstellen, vragen of ze een keer wat wil gaan drinken ofzo. Je zal heus wel een paar keer keihard nee horen maar daar word je hard van. ^O^

Ik heb vroeger ook meisjes gehosseld in de tram, de trein en in een boekhandel. _O- :')
pi_120094973
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Socializer het volgende:

[..]

Je moet helemaal niets. Als je dat niet wilt, dan hoef je het niet te doen. Je kan het beter eerst proberen in een gecontroleerde omgeving, zoals een vereniging.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120095018
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef Comp_Lex het volgende:
ren in een geco
Hij wil wel, maar rhij durft niet. Gecontroleerde omgeving. :') Shiet toch niet op man. :D
pi_120095023
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Niet zo veel over nadenken. Gewoon hallo zeggen en je voorstellen, vragen of ze een keer wat wil gaan drinken ofzo. Je zal heus wel een paar keer keihard nee horen maar daar word je hard van. ^O^
Meen je dat nou? Midden op straat een onbekend meisje aanspreken en vragen om een keer wat te gaan drinken en dat betekend dus ook dat ze dan haar nummer aan mij moet geven.
pi_120095067
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hij wil wel, maar rhij durft niet. Gecontroleerde omgeving. :') Shiet toch niet op man. :D
Inderdaad. Ik durf het niet. Dat terwijl ik niet de lelijkste ben.
pi_120095113
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Socializer het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Midden op straat een onbekend meisje aanspreken en vragen om een keer wat te gaan drinken en dat betekend dus ook dat ze dan haar nummer aan mij moet geven.
Ja, gewoon proberen, je zal niet altijd een positieve respons krijgen maar dat maakt niet uit. En je zal oook wel een keer een neptelefoonnummer krijgen. :') Maar het kan ook heel leuk uitpakken. ^O^

Het belangrijkste is dat je op een gegeven moment heel anders gaat denken. Nu durf je niet,, maar op den duur denk je er niet meer over na. _O_
pi_120095163
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jawel, het kan wel heel erg opschieten. Je moet gewoon de juiste plek zoeken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 december 2012 @ 00:42:43 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120095326
Denk trouwens dat je gedrag apart is. Je openingspost staat vol met dingen die een normaal mens niet standaard zou zeggen op die manier. Misschien heb je gewoon wat moeite om te communiceren?
we dan
  zondag 9 december 2012 @ 00:45:48 #20
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_120095407
ts: op ieder potje past een dekseltje ;)
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
  zondag 9 december 2012 @ 00:48:24 #21
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_120095476
misschien krijg ik hier wel wat commentaar op, maar drink eens als je naar de kroeg/uit gaat eens een paar alcoholische drankjes (niet te veel uiteraard). Misschien wordt je hier wat losser van en wordt de stap om een meisje te benaderen wat kleiner. ;)
pi_120095507
ik ken het helemaal, gewoon beetje rustig op bouwen. als je graag boeken leest kijk is in de boekenwinkel/bib of er wat leuks rondloopt en praat over gemeenschappelijke intresse. of als je keer lange reis in de trein zit ga naast een leuke zitten en dan ist best makkelijk gesprek opgang te krijgen
  zondag 9 december 2012 @ 00:53:02 #23
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_120095595
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Shispeed het volgende:
misschien krijg ik hier wel wat commentaar op, maar drink eens als je naar de kroeg/uit gaat eens een paar alcoholische drankjes (niet te veel uiteraard). Misschien wordt je hier wat losser van en wordt de stap om een meisje te benaderen wat kleiner. ;)
Effe nog een keer de OP 3 seconden gelezen en ik zie vooral dat TS over zichzelf praat in 3de persoon. Distantieer taal, blijkbaar schaamt ts dus om zichzelf.
Lijkt mij een leuke eerste stap om erachter te komen om wat of waarover je, jezelf schaamt?

Daarbij boeie dat je wordt afgewezen, je bent en blijft een topper!
Ik heb vandaag nog een nummer van een mooie vrouwelijke collega gehosseld die ik voor het eerst zag. Zoals beloofd heb ik haar vanavond gewhats'appd maar denk dat haar telefoon uitstaat want ze is nog niet op Whatsapp gekomen.

Mocht ze niet meer terug reageren, dan care! 1 kut minder, life goes on!

Ik vroeg het trouwens wel een beetje onzeker maar dat kwam door haar uitstraling.

Mvg Wickedmen.
Ik hoor graag nog van je.
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 01:03:53 #24
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_120095901
Interesse tonen, kom je vaak al heel ver mee.. *)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 9 december 2012 @ 01:11:46 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120096130
Nou mensen om dit toch te redden, TS is een Nederlandse jongen van 18, die in Nederland woont en op een gewone en Westerse manier. Dus graag Westerse versiertips. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')