Dat zou ik dolgraag willen doen, maar misscjien zijn ze er niet van gediend om midden in een winkelcentrum aangesproken te worden. Ik ken hun dus geen eens wat mij dus nog onzekerder maakt.quote:Op zondag 9 december 2012 00:16 schreef Gkhn het volgende:
Nooit geschoten is altijd mis. Dus gewoon interesse tonen in de meisjes om je heen. Er hapt er heus wel eentje.
Eh... dat is precies wat je juist wél doen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon actie ondernemen, ze komen niet vanzelf naar je toe met hun benen wijd. Wees een vent. Op je bek gaan is alleen maar leerzaam.![]()
Ok goed voor jou man.quote:Op zondag 9 december 2012 00:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Eh... dat is precies wat je juist wél doen.
Mooie reactie vanaf je eerste komma. Ik weet dus alleen niet hoe, waar en wanneer ik actie moet ondernemen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon actie ondernemen, ze komen niet vanzelf naar je toe met hun benen wijd. Wees een vent. Op je bek gaan is alleen maar leerzaam.![]()
Wanneer je een leuk meisje ziet.quote:Op zondag 9 december 2012 00:27 schreef Socializer het volgende:
[..]
Mooie reactie vanaf je eerste komma. Ik weet dus alleen niet hoe, waar en wanneer ik actie moet ondernemen.
Niet zo veel over nadenken. Gewoon hallo zeggen en je voorstellen, vragen of ze een keer wat wil gaan drinken ofzo. Je zal heus wel een paar keer keihard nee horen maar daar word je hard van.quote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Socializer het volgende:
[..]
Midden op straat?!? Wat zou ik dan moeten doen.. precies?
Je moet helemaal niets. Als je dat niet wilt, dan hoef je het niet te doen. Je kan het beter eerst proberen in een gecontroleerde omgeving, zoals een vereniging.quote:Op zondag 9 december 2012 00:30 schreef Socializer het volgende:
[..]
Midden op straat?!? Wat zou ik dan moeten doen.. precies?
Hij wil wel, maar rhij durft niet. Gecontroleerde omgeving.quote:
Meen je dat nou? Midden op straat een onbekend meisje aanspreken en vragen om een keer wat te gaan drinken en dat betekend dus ook dat ze dan haar nummer aan mij moet geven.quote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zo veel over nadenken. Gewoon hallo zeggen en je voorstellen, vragen of ze een keer wat wil gaan drinken ofzo. Je zal heus wel een paar keer keihard nee horen maar daar word je hard van.
Inderdaad. Ik durf het niet. Dat terwijl ik niet de lelijkste ben.quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij wil wel, maar rhij durft niet. Gecontroleerde omgeving.Shiet toch niet op man.
Ja, gewoon proberen, je zal niet altijd een positieve respons krijgen maar dat maakt niet uit. En je zal oook wel een keer een neptelefoonnummer krijgen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Socializer het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Midden op straat een onbekend meisje aanspreken en vragen om een keer wat te gaan drinken en dat betekend dus ook dat ze dan haar nummer aan mij moet geven.
Jawel, het kan wel heel erg opschieten. Je moet gewoon de juiste plek zoeken.quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij wil wel, maar rhij durft niet. Gecontroleerde omgeving.Shiet toch niet op man.
Effe nog een keer de OP 3 seconden gelezen en ik zie vooral dat TS over zichzelf praat in 3de persoon. Distantieer taal, blijkbaar schaamt ts dus om zichzelf.quote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef Shispeed het volgende:
misschien krijg ik hier wel wat commentaar op, maar drink eens als je naar de kroeg/uit gaat eens een paar alcoholische drankjes (niet te veel uiteraard). Misschien wordt je hier wat losser van en wordt de stap om een meisje te benaderen wat kleiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |