hoor je wel meer, komt door die hoge THC-gehaltesquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede shop gevonden met goedkope maar lekkere hasj. Wiet verdraag ik niet meer nu ik nog maar slechts sporadisch gebruik.
Medicinaal hequote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Gert het volgende:
Er zitten hier dus gewoon mensen openlijk DRUGS te gebruiken.
En ondertussen maar kankeren op opa die af en toe een biertje tegen de dorst neemt.
Ik verdraag gelukkig allesquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goede shop gevonden met goedkope maar lekkere hasj. Wiet verdraag ik niet meer nu ik nog maar slechts sporadisch gebruik.
Met de nadruk op af en toequote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Gert het volgende:
En ondertussen maar kankeren op opa die af en toe een biertje tegen de dorst neemt.
Klopt. Daarbij rook ik ook geen tabak meer en dan gaat me dat echt te ver om dat puur te roken. Word je helemaal paranoia van.quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
hoor je wel meer, komt door die hoge THC-gehaltes
quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
hoor je wel meer, komt door die hoge THC-gehaltes
tenminste daar ga ik vanuit, alhoewel je bij hasj ook behoorlijke gehaltes hebt, vroeger was dat meestal hoger dan bij wiet, maar tegenwoordig reist het bij sommige wiet de pan uit
Tabac is THE SHIT voor je lichaamquote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Daarbij rook ik ook geen tabak meer en dan gaat me dat echt te ver om dat puur te roken. Word je helemaal paranoia van.
Wat voor merk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu maar weer even spacen op deze
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een stuk hasj gekocht, lekkah
idd ik zie al rare dingen genoeg bij oopquote:Op zondag 9 december 2012 00:04 schreef Toverheks het volgende:
blowen gewoon niet aan beginnen, ga je rare dingen van zien enzo
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?quote:Op zondag 9 december 2012 00:01 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
Niks mis met weed en hash...beter dan alcohol....
Kijkende naar de ups en downs van Omie moet dat haast wel, of zou Oop de oorzaak zijn ?quote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?
zolang t maar geen krokodil isquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat oma daar net buiten beeld de hele tijd crack zit te roken, hè?
Met alcohol in een vent weet je nooit waar je bentquote:Op zondag 9 december 2012 00:05 schreef pos het volgende:
Niks mis met weed en hash...beter dan alcohol....
gvr Bende B ik zit net te drinkenquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
zolang t maar geen krokodil is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2012 00:07 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
gvr Bende B ik zit net te drinken
Jah, 50% soms, moet ik nietquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt van die ice-o-lator hasj. Dat is gemeen spul
Daar ga je hele zinnen van zeggen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt van die ice-o-lator hasj. Dat is gemeen spul
+1quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ik kijk de stream niet meer...heb 2 dgn geleden over Oop gedroomd....ben er klaar mee dus....
whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ik kijk de stream niet meer...heb 2 dgn geleden over Oop gedroomd....ben er klaar mee dus....
whahahahahahahahquote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Ja, dat is wel een goede reden om de stream uit te houden.quote:Op zondag 9 december 2012 00:08 schreef pos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |