Klopt! Satésaus hoort daar bij. Heerlijk ranzig snackvoer. Blikje cola erbij om na afloop een extra harde boer te kunnen laten.quote:Op zondag 9 december 2012 18:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook , die zijn trouwens wel lekker met satesaus....
Schaam je niet, tis geen familie van me..hahaha .Ik vind t trouwens niet raar dat sjaaltje...quote:Op zondag 9 december 2012 18:38 schreef Toverheks het volgende:
zit te zappen zie ik die enge Nick&Simon, van de dijk Sorry Anniemet die donkere heeft een sjaaltje om zo stom gezicht wat een homo
Ach opa houd ook wel van lullen happenquote:Op zondag 9 december 2012 18:43 schreef Toverheks het volgende:
we mogen geen joetoepjes meer plaatsen van Gert, dus dan maar slap ouwehoeren
haha ja tis ook nog ns zoquote:Op zondag 9 december 2012 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt! Satésaus hoort daar bij. Heerlijk ranzig snackvoer. Blikje cola erbij om na afloop een extra harde boer te kunnen laten.
Dat is zielig, mijn spruitjes hebben allemaal twee ballen.quote:
De groente was er al afquote:Op zondag 9 december 2012 18:46 schreef Gert het volgende:
Is die ouwe al uitgebuikt? Ben wel benieuwd wat er allemaal aan gezonds overblijft van zijn broodje gezond wat ook daadwerkelijk z'n waffel in gaat.
vind het stomquote:Op zondag 9 december 2012 18:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Schaam je niet, tis geen familie van me..hahaha .Ik vind t trouwens niet raar dat sjaaltje...
quote:Op zondag 9 december 2012 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is zielig, mijn spruitjes hebben allemaal twee ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |