Mooi is dat, hè?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Copycat het volgende:
De stress was zo hoog dat zelfs de aanvullende titel is gebleven.
Te makkelijk wel.quote:
Scherp gezien!quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Hop staat hier bij de Sacrada Familia en heeft net een opruiende tekst op de muur aan de overkant gespoten.
zo hequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je nog eens iets nieuwers dan Marvin wil luisteren
Goed hè en dat terwijl we gewoon afgesproken hebben om pas onze slag te slaan bij nr 100quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef Copycat het volgende:
De stress was zo hoog dat zelfs de aanvullende titel is gebleven.
Zo'n typisch soulverhaal ook. Pas net, op latere leeftijd dus, ontdekt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo hedeze sla ik even op, echte soul en het klinkt
dit kon zo 30 jaar terug van Motown afkomstig zijn
dikke vinger, echt gaat mooi niet door dan ga ik wel Danny mailenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed hè en dat terwijl we gewoon afgesproken hebben om pas onze slag te slaan bij nr 100
zit bij Joetoep nummer 2, er staan er 11 op, vind hem nu al top na 1 nummer, hoor nu nummer 2 kan zo van otis redding zijn qua begin introquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n typisch soulverhaal ook. Pas net, op latere leeftijd dus, ontdekt.
lol niet gedragen als een kleuter is toch ook niet roepen: meester ze doen het weerquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dikke vinger, echt gaat mooi niet door dan ga ik wel Danny mailener wordt niks veranderd, geen gezeik en geen geleuter , we gedragen ons niet als een kleuter
er zijn uitzonderingen dat ik DANNY WEL GA LASTIG VALLEN ALS HET MOETquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:39 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
lol niet gedragen als een kleuter is toch ook niet roepen: meester ze doen het weer
ga jij nou maar je puntjes en je komma`s tellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:39 schreef Copycat het volgende:
Maar onze rijmelarij maakt een baby nog niet blij.
Nou zeg, ik vind het gewoon een goed idee van Scrut, het maakt het topic gewoon veel toegankelijker voor nieuwkomers. Nee hoor, prima idee, ik zeg doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dikke vinger, echt gaat mooi niet door dan ga ik wel Danny mailener wordt niks veranderd, geen gezeik en geen geleuter , we gedragen ons niet als een kleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |