De meeste normale, betrouwbare datingsites zijn voor mensen die een relatie zoeken.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:34 schreef ArcticMonkeeh het volgende:
En seksdatingsites helpen zeker ook niet? Ik ben namelijk ook al op zulke sites wezen zoeken en het enigste wat ik tegen kom zijn van die fake sites.
Nice.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb er 1 gehad.
Was mn lerares op de basisschool.
quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Je belt aan bij je buurvrouw, en zegt;
"Zeg, buurvrouw, stel nou hè.. Stel nou dat ik, jouw buurman zijnde, wel eens aan mijn spreekwoordelijke "trekken" wil komen.
En stel nou, stel, dat jij, mijn aantrekkelijke jonge buurvrouw zijnde, deze zelfde behoefte deelt.
(Als ze je nu nog niet in je ballen trapt, en de deur voor je neus dichtsmijt is je pakkans gestegen van 0 naar 22.22%)
Zou er dan, ergens, ooit, misschien tijdens een dolgezellige avond, of ochtend, misschien zelfs middag, dat ligt volkomen aan de situatie, of aan jou natuurlijk, een mogelijkheid bestaan, waarop, of waarin, jij jezelf een keertje, of twee, misschien een hele week, of maand, jaartje is ook prima, beschikbaar zou kunnen of misschien zelfs willen stellen, voor keiharde neukseks?"
Zo, en dan is het geregeld.
Of niet.
Dit heeft voor mij geholpen!quote:Op zondag 9 december 2012 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Je belt aan bij je buurvrouw, en zegt;
"Zeg, buurvrouw, stel nou hè.. Stel nou dat ik, jouw buurman zijnde, wel eens aan mijn spreekwoordelijke "trekken" wil komen.
En stel nou, stel, dat jij, mijn aantrekkelijke jonge buurvrouw zijnde, deze zelfde behoefte deelt.
(Als ze je nu nog niet in je ballen trapt, en de deur voor je neus dichtsmijt is je pakkans gestegen van 0 naar 22.22%)
Zou er dan, ergens, ooit, misschien tijdens een dolgezellige avond, of ochtend, misschien zelfs middag, dat ligt volkomen aan de situatie, of aan jou natuurlijk, een mogelijkheid bestaan, waarop, of waarin, jij jezelf een keertje, of twee, misschien een hele week, of maand, jaartje is ook prima, beschikbaar zou kunnen of misschien zelfs willen stellen, voor keiharde neukseks?"
Zo, en dan is het geregeld.
Of niet.
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Butthurt het volgende:
Een fuckbuddy kun je niet bewust vinden, tenzij je naar de hoeren gaat. Die willen tegen betaling wel fuckbuddy zijn. Maar een échte fuckbuddy overkomt je gewoon.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Marie30 het volgende:
Klinkt een beetje zo:
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met het idee om de lotto te winnen.
Hoe zou ik dat nou aanpakken? Gewoon een lot kopen of wachten tot ik een pot goud vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |