quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Marie30 het volgende:
Klinkt een beetje zo:
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met het idee om de lotto te winnen.
Hoe zou ik dat nou aanpakken? Gewoon een lot kopen of wachten tot ik een pot goud vind?
De kerstman is de mijnequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb er 1 gehad.
Was mn lerares op de basisschool.
hahahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb er 1 gehad.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Marie30 het volgende:
Klinkt een beetje zo:
Ik zit al heel lang in mijn hoofd met het idee om de lotto te winnen.
Hoe zou ik dat nou aanpakken? Gewoon een lot kopen of wachten tot ik een pot goud vind?
[stalk] Wil jij mijn fuckbuddy zijn, S-je?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
Tja als je de capaciteiten niet hebt om er een te regelen heb je gewoon pech.
Ik vroeg haar wat een clitoris was, ze legde het uit en ik mocht voelen.quote:
Lees anders post nummer 2 nog eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef Gulmez het volgende:
Jullie doen net of het onmogelijk is voor m, slaat nergens op
Nemen kan ook. Gewoon fucken en achteraf roepen: thanks buddy.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
Een fuckbuddy neem je niet, die krijg je.
Als je je fuck buddy niet neemt is het ook geen fuck buddyquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
Een fuckbuddy neem je niet, die krijg je.
Ik had ook twee superlekkere milfjes rondlopen op de basisschool, maar daar ga je pas later over nadenkenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
ik heb er 1 gehad.
ja godverdomme zeg.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je je fuck buddy niet neemt is het ook geen fuck buddy
spreek een meid aan die je graag zou willen boemsen, vraag of ze wilt boemsen, boems haar, vraag of ze vaker wiltquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef ArcticMonkeeh het volgende:
Het is niet dat ik geen idee zou hebben hoe ik het zou moeten aanpakken..Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd dus vandaar dat ik vraag om tips en advies van mensen die hier ervaring mee hebben zodat ik een beetje een idee heb hoe ik dit zou moeten proberen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |