SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou er staan 4 denen in en dat zijn niet allemaal van die geweldenaren op Eriksen na. Kan Ajax die spelers niet zelf opleiden vind ik een normale vraag.quote:![]()
Denk het wel, ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En die homo met z'n grolsch bedoelt een rabbijn of niet?![]()
Andersen dat is toch die ene homo van zo'n fashionprogramma?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
We zijn bezig met de jeugd, maar die talenten zijn er niet morgen al, vandaar een overbruggingsperiode.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou er staan 4 denen in en dat zijn niet allemaal van die geweldenaren op Eriksen na. Kan Ajax die spelers niet zelf opleiden vind ik een normale vraag.![]()
Haha dat jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En die homo met z'n grolsch bedoelt een rabbijn of niet?![]()
![]()
Lekker omzichtig geschrevenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
Andersen dat is toch die ene homo van zo'n fashionprogramma?Geef maar toe dat je fagshows kijkt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nog 2 erbij maken en je wint met een prima uitslag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
3, Andersen moet nog invallen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou er staan 4 denen in en dat zijn niet allemaal van die geweldenaren op Eriksen na. Kan Ajax die spelers niet zelf opleiden vind ik een normale vraag.![]()
Fischer en Eriksen zijn grote talenten en Schone was gratis. Je punt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Schieten ze een keer is het weer zo'n nichtentrap. M'n oma schiet nog beter.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als 'matige spelers kopen terwijl je die zelf kan opleiden' z'n punt is ben ik benieuwd wat hij van Immers, Verhoek, Vormer, Mathijsen en Goossens denkt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen zijn grote talenten en Schone was gratis. Je punt?![]()
Sowieso, lekker wijven zitten daar altijd in.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker omzichtig geschrevenGeef maar toe dat je fagshows kijkt
En een beetje gay is niks mis meeRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Mijn punt is dat je ook nog Poulsen hebt en die linksback. Zijn dat nou allemaal spelers die je niet zelf kan opleiden. Wat een overdreven reacties allemaal zeg is toch gewoon een normale vraag? Jullie lijken allemaal broertjes van Dick Advocaat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen zijn grote talenten en Schone was gratis. Je punt?![]()
Waar?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:23 schreef jakees het volgende:
Wat een overdreven reacties allemaal zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |