Was mij ook al opgevallen inderdaad, de LARP commissie kijkt er wel nog naar. Schijnt dat ze vals spelen door middel van doping.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Terecht klacht, die mongolen van de tempeliers hebben elke keer weer van die fatties die gewoon hun gewicht erin gooien
Leuk dat ze winnen maar je kunt nooit je eigen verhaal spelen
Geen doping gebruiken tijdens het LARPenquote:Op zondag 9 december 2012 00:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen inderdaad, de LARP commissie kijkt er wel nog naar. Schijnt dat ze vals spelen door middel van doping.
Het larpen is totaal verziekt met die gewelddadige idiotenquote:Op zondag 9 december 2012 00:19 schreef Akantha het volgende:
Ik larp altijd graag, maar mensen moeten stoppen met het geweld, en de regels opvolgen. Sommige blijven gewoon cheaten terwijl ik ze neerhaal met mijn vuurballen.
Klopt ik gooi een fireball en ze gaan gewoon niet liggen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Het larpen is totaal verziekt met die gewelddadige idioten
En de scheidsrechter durft er niets van te zeggen want die krijgt ook klappen WAAR GAAT DIT HEENquote:Op zondag 9 december 2012 00:35 schreef Akantha het volgende:
[..]
Klopt ik gooi een fireball en ze gaan gewoon niet liggen.
Ja maar het is gewoon heel irritant, want mijn larp karakter kan alleen fire spells gebruiken. De andere elementen zijn tegen mij omdat mijn grootouders het vuur aanbidden deden en alle andere elementen vervloekte. Komt er z'n eentje zonder verhaal die even alle spells kan.quote:Op zondag 9 december 2012 00:36 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En de scheidsrechter durft er niets van te zeggen want die krijgt ook klappen WAAR GAAT DIT HEEN
De nacht is donker en vol verschrikkingen maar die kk wolven geven geen neukquote:Op zondag 9 december 2012 00:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon heel irritant, want mijn larp karakter kan alleen fire spells gebruiken. De andere elementen zijn tegen mij omdat mijn grootouders het vuur aanbidden deden en alle andere elementen vervloekte. Komt er z'n eentje zonder verhaal die even alle spells kan.
Omfgquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik weet niet wat er precies gebeurde maar hij deed 1 of andere warcry en rende op me af. Ik heb flinke klappen gehad want ik kon me niet verdedigen
Dit moet ik meegemaakt hebben ooit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
Zo gaat het er gewoon aan toe, niet die ingestudeerde pussie LARP
Jammer ja dat Larp niet meer is wat het ooit was.quote:Op zondag 9 december 2012 00:41 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De nacht is donker en vol verschrikkingen maar die kk wolven geven geen neuk
en de knlb kijkt de andere kant opquote:Op zondag 9 december 2012 00:45 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jammer ja dat Larp niet meer is wat het ooit was.
Inderdaad dat, da's nog het ergste. Van die homo's die met een verhaaltje komen a la "Ik ben ooit vervloekt en ben nu de machtigste magiër ooit en kan alle spells!"quote:Op zondag 9 december 2012 00:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon heel irritant, want mijn larp karakter kan alleen fire spells gebruiken. De andere elementen zijn tegen mij omdat mijn grootouders het vuur aanbidden deden en alle andere elementen vervloekte. Komt er z'n eentje zonder verhaal die even alle spells kan.
quote:Op zondag 9 december 2012 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
Oh Lord Jachtgeweer waarom had je zijn zuivere maagd niet van hem afgepakt om elkaar zodoende in de naam van heilige God Thor te verbinden?
Ik stelde gewoon een serieuze vraag hoorquote:Op zondag 9 december 2012 09:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Als je niks anders kunt doen dan serieuze hobbies afkraken en in de maling nemen, dan mag je ook wel oprotten
Ik zou sowieso keihard eropaf gaan en al die 4-ogen knock out slaan met m'n verstevigde lans.quote:Op zondag 9 december 2012 09:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom zou je haar moeten veroveren? Het is toch gebruikelijk dat de gewonnen partij alles mag plunderen en verkrachten?
Alsof je die bakken blubber en spek met een snede die doorgaans op de weekends afkomen wilt verkrachtenquote:Op zondag 9 december 2012 09:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom zou je haar moeten veroveren? Het is toch gebruikelijk dat de gewonnen partij alles mag plunderen en verkrachten?
Ahzo, nou ja dat was vroeger wel (pre 1990..) maar dat is niet meer de gewoonte. Toen namen we verhalen vaak mee van weekend naar weekend maar sinds het vooral in groepen tegen andere groepen gaat is dat niet zo handig, omdat je elkaars verhaal vaak in de spaken loopt met compleet nieuwe groepen.quote:Op zondag 9 december 2012 09:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik stelde gewoon een serieuze vraag hoor
Ze konden erom strijden. Wie het eerst de Quest had afgerond mocht zich huwelijken met de schone maagd in kwestie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |