PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Hoe moet je het dan opvatten als iemand onzin kraamt over je club ? Over je heen laten gaan ? Ben geen homo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima, je zal niet de eerste zijn.
Jammer dat je het zo persoonlijk moet opvatten.
Als je je elke opmerking over Real aan gaat trekken zal je het wel zwaar hebben. Ik snap ook niet waarom je het als zo'n grote aanval ziet, gewoon 'opmerkelijk' dat een 64 rated 2x scoort tegen Real. Je kan gewoon zeggen dat het prima goals zijn, of als ze onterecht zijn/tegen de verhouding in zeg je dat. Maar je wil het graag persoonlijk maken blijkbaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan opvatten als iemand onzin kraamt over je club ? Over je heen laten gaan ? Ben geen homo.
deed je nou ook maar zo in de partyquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je je elke opmerking over Real aan gaat trekken zal je het wel zwaar hebben. Ik snap ook niet waarom je het als zo'n grote aanval ziet, gewoon 'opmerkelijk' dat een 64 rated 2x scoort tegen Real. Je kan gewoon zeggen dat het prima goals zijn, of als ze onterecht zijn/tegen de verhouding in zeg je dat. Maar je wil het graag persoonlijk maken blijkbaar
De joden gaan neer, neer gaan ze die jodenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
Hoi
3 puntjes RKC, nu nog 0 of 1 punt(en) voor Ajax en deze avond is prima
Jij kan ook denken voordat je iets post dan was al deze heisa voorkomen, maar jij hebt graag gelijk en een uitgesproken mening dus moet je niet verbaas zijn als iemand daarop reageert.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je je elke opmerking over Real aan gaat trekken zal je het wel zwaar hebben. Ik snap ook niet waarom je het als zo'n grote aanval ziet, gewoon 'opmerkelijk' dat een 64 rated 2x scoort tegen Real. Je kan gewoon zeggen dat het prima goals zijn, of als ze onterecht zijn/tegen de verhouding in zeg je dat. Maar je wil het graag persoonlijk maken blijkbaar
Hou je er buiten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus BDIL maak je niet zo druk man
Er zijn niet nader Feyenoord supporters die meer kunnen hebben dan jij, maar oke is goed. Kan je even een lijstje geven met clubs waar ik niets over mag zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij kan ook denken voordat je iets post had het al deze heisa voorkomen, maar jij hebt graag gelijk en een uitgesproken mening dus moet je niet verbaas zijn als iemand daarop reageert.
nu ben jij de lul, succesquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Waar gaat het over? Real vs Arsenal fittie
Real verdient het gewoon om te verliezen. Heb niks met die club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back again.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Leeds United en AFC Wimbledonquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Real en Arsenal moeten beide opbokken.
Aston Villa
Mooi, dan kan iemand anders hem de volgende keer nemen. Mijn stream liep trouwens achter dus ik wist al dat hij ging missenquote:
oh sorryquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien komt er een IF M'voto want hij scoorde en hij gaf geen goals weg. Anders komt er een IF Baker maar waarom weet ik niet, ik las het op het EA forum.
[..]
Mooi, dan kan iemand anders hem de volgende keer nemen. Mijn stream liep trouwens achter dus ik wist al dat hij ging missen
Wat is dat danquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:05 schreef Fuszy het volgende:
mijn vader![]()
![]()
Kreeg eergisteren in zijn kop dat hij een squeezebox touch wilde hebben. Moest ik ff snel opzoeken of hij er alles mee kon wat hij wilde. Vandaag kreeg hij hem binnen
net alsof het nog niet duur genoeg is deze maand
quote:
www.eredivisielive.nl Moet je even naar live gaan en daar vindt je de wedstrijdquote:
Heeft hij een trasferquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Lol 4231 en een transfered speler
Wie is allemaal getransferd ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel zal hij toch niet waard zijn ondanks de transfer. Ik snap niet waarom je nog silver packs opent als die contracten bijna niet verkopenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
callejon nota benequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
Real speelt nu met 2 verdedigersCallejon en Kherdira zijn RB/LB
Die begon als LBquote:
quote:
Omdat het leuk is en ik er amper verlies op maak.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel zal hij toch niet waard zijn ondanks de transfer. Ik snap niet waarom je nog silver packs opent als die contracten bijna niet verkopen
Ik vind het alleen leuk als contracten makkelijk verkopen en nu healing kaarten ook niks waard zijn moet je veel geluk hebben. Maar ik zal nu op mijn andere account een paar silver packs openen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Omdat het leuk is en ik er amper verlies op maak.
Verkopen voor 200 coins en eerder vandaag voor 250 coins. Fitness verkocht ik voor 600 (en net nog 500) dus zo slecht is het niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel zal hij toch niet waard zijn ondanks de transfer. Ik snap niet waarom je nog silver packs opent als die contracten bijna niet verkopen
91 pace en high high workratesquote:
Ik verkocht net een silver contract met moeite voor 150 en een manager contract verkocht zelfs niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkopen voor 200 coins en eerder vandaag voor 250 coins. Fitness verkocht ik voor 600 (en net nog 500) dus zo slecht is het niet.
4.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:20 schreef Djeetje het volgende:
hoeveel perks kan ik met zombies ?
zit nu round 20 en heb er 4 kan ik ook een 5e ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al 95k op gemaakt. Wordt waarschijnlijk 105k![]()
Ik verlaag me niet tot jouw niveauquote:
Duurste Silver dit jaar uit een pack ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Banana in een packDat was het beste na 1 premium silver pack en 4 2.5k packs.
Dat was Donk (uit een 5k pack dus geen silver pack) Wat betreft silver packs was het Caulker toen hij voor meer dan 10k verkocht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Duurste Silver dit jaar uit een pack ?
Bannan? Lol en dan zeggen dat silver packs prut zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Banana in een packDat was het beste na 1 premium silver pack en 4 2.5k packs.
Nee, niet Bannan maar deze speler heet echt Banana (CB van Sochaux)quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bannan? Lol en dan zeggen dat silver packs prut zijn
Meestal welquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bannan? Lol en dan zeggen dat silver packs prut zijn
Jammer dat hij niet 10 pace meer heeft, dan was het echt een tank achterinquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, niet Bannan maar deze speler heet echt Banana (CB van Sochaux)
Goed team want Daviesquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké nog een klein stukje aangepast. Zaha en Emnes erin voor Albrighton en Rhodes
Wat vinden jullie er van
Lijkt me een prima team, vind Kazim wel beter dan Emnesquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké nog een klein stukje aangepast. Zaha en Emnes erin voor Albrighton en Rhodes
Wat vinden jullie er van
Nog een potje fut?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me een prima team, vind Kazim wel beter dan Emnes
oke mooi man laat het me weten als je hulp nodig hebtquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Aflevering van Zembla gekeken, nu maar even verslag schrijven en een motivatie waarom de arbeidsinspectie een investering moet hebben.
Ha ok. Kan jij het even maken want ik begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oke mooi man laat het me weten als je hulp nodig hebt
voor 10 euro doe ik hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ha ok. Kan jij het even maken want ik begrijp er niks van.
Hier het dialoog
http://zembla.vara.nl/Dood-door-werk.9222.0.html
En hier de aflevering
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1101925
Je moet de kern van de aflevering opschrijven en daarna een motivatie geven waarom er meer of minder geinvesteerd moet worden in de arbeidsinspectie.
Minimaal 1 a4, succes
In tijden van crisis moet je elkaar helpen waar het kan. Ik ben een arme plebejer, helaas heb ik dus niets te besteden.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Vast al gepost..
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)kabouter_wesley.html
Toch al 100x besproken afgelopen tijd johquote:
Vorig jaar had ik wel een paar teams met 4-5-1 maar dat speelde niet altijd even goed.quote:
Nee, nooit gewerkt dit jaar volgens mij. Sowieso laatste maanden niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
59th minute werkte nog met CE toch?
Dacht dat ik DS in de weer zag met 59th namelijk, wilde het wel proberen, maar als ik niet weet of het werkt is het zonde tijdquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, nooit gewerkt dit jaar volgens mij. Sowieso laatste maanden niet.
Ik lees niet al die meuk hier.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch al 100x besproken afgelopen tijd joh
59th met CE werkt gewoon, alleen niet voorbij pagina 835quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht dat ik DS in de weer zag met 59th namelijk, wilde het wel proberen, maar als ik niet weet of het werkt is het zonde tijd
Die doet dat handmatig natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
ik DS in de weer zag met 59th namelijk, wilde het wel proberen, maar als
Je moet gewoon zelf een beetje logisch nadenken en bedenken hoe je die restrictie kan omzeilen van dat max aantal pagina's..Zoekopdracht verfijnen dus. Maar als je 59th minute wil doen moet je de markt echt goed kennen of teringveel geluk hebben..Lijkt me echt niets voor jou. DS2 kent al die prijzen..quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht dat ik DS in de weer zag met 59th namelijk, wilde het wel proberen, maar als ik niet weet of het werkt is het zonde tijd
Ja, dus de normale 59th minute werkt niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
59th met CE werkt gewoon, alleen niet voorbij pagina 835
Misschien kent hij de markt wel goed.....quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar als je 59th minute wil doen moet je de markt echt goed kennen of teringveel geluk hebben..Lijkt me echt niets voor jou.
Dacht even wat simpele gouden spelers proberen te pakken, heb toch niks te doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelf een beetje logisch nadenken en bedenken hoe je die restrictie kan omzeilen van dat max aantal pagina's..Zoekopdracht verfijnen dus. Maar als je 59th minute wil doen moet je de markt echt goed kennen of teringveel geluk hebben..Lijkt me echt niets voor jou. DS2 kent al die prijzen..
Maar is het wat of niet?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch al 100x besproken afgelopen tijd joh
Veel te aanvallend en alleen effectief als je met een snelle spits speelt want dan kan je met je cams lekker LByenquote:
TWSS.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen jungske, die moeten er echt in.
Meningen waren verdeeld. Sommigen vonden het fijn, anderen vonden de aansluiting tussen middenveld en spits niet goed. Meeste die ik tegenkom met die formatie spelen traag en tikken eindeloos rond (en noemen het tiki takaquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Veel te aanvallend en alleen effectief als je met een snelle spits speelt want dan kan je met je cams lekker LByen
de boer gaat LB Yen op lukokiquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen jungske, die moeten er echt in.
Iets met pace en weinig skills zodat het lekker voorspelbaar is maar de tegenstander toch niets kan doenquote:
Maak het Bundesliga ofzo. Heb ik echt veel moeite tegen altijd. Vooral Reus, Alaba, Gotze en Santana maken me het leven zuurquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iets met pace en weinig skills zodat het lekker voorspelbaar is maar de tegenstander toch niets kan doen
inb4 vandermarquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:18 schreef Reemi het volgende:
Schöne verdient in FUT wel echt betere verdedigende stats.
wie is dat? Is ie goed?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Reijn voor 200c open bid gepakt!
Waarom edit je mijn post?quote:
beetje jammer weer hequote:
Nee joh, laat hem lekker dromenquote:
Probeer Zico zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw record in die free kick skill challenge met Matland: 81.373
Ik heb nog niemand gevonden die meer punten scoort dan hij en hij is dus 61 rated
Die heb ik volgens mij al geprobeerd. Rivelino ook maar Matland is gewoon beter. Ik had 1x 20k na 1 schotquote:
Goed voor het zelfvertrouwen als het af en toe niet loopt.quote:
Heb geen teamquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef Ozz-03 het volgende:
GJE kom even potje spelen. Nog geen kans gehad om jou batta te geven met FIFA 13.
Mooiste voetbal van de competitie hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
3 punten en een clean sheet, verder maar vergeten.
Team bouwen denk ik, bijdehand aapjequote:
quote:
Ben even aan het handelen tot ik 100k heb, dan ga ik een teampje bouwenquote:
Op hoeveel zit je nu? Ik speel ook met budget teams (~100K).quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben even aan het handelen tot ik 100k heb, dan ga ik een teampje bouwen
83kquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op hoeveel zit je nu? Ik speel ook met budget teams (~100K).
Ja, jij hebt miljoenen enzo, we weten het.quote:
Doneer hem ff 20K kan die arme knul ook FIFA spelen.quote:
Ja, zat net nog even te kijken naar de huidige prijs van Vidicquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doneer hem ff 20K kan die arme knul ook FIFA spelen.Hij had wel een bazig pack opening met 250K gedaan toen.
big pimpin'quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben even aan het handelen tot ik 100k heb, dan ga ik een teampje bouwen
Beetje wat spelers afstruinen en wat goedkope kaarten kopen. Zit nu op een Van Rhijn voor 200c, en een Sigurdarson voor 700cquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:44 schreef quer het volgende:
[..]
big pimpin'
wat versta je onder handelen?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
De joden gaan neer, neer gaan ze die joden
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef quer het volgende:
die if mertens is wel sick
niet haten omdat psv
ben zelf voor ajax
Wat. Mertens is gewoon rat.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Een speler haten, omdat hij bij een concurrent speelt
quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef BDIL het volgende:
En dan hebben we het over mij die zich meteen aangesproken voelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon los van echt voetbal heb het over in FIFAquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Duw tegen Engeland. Ontelbaar aantal schwalbes. Vorige week zeiken op de scheids.
Ik vond Zoet maar kut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:53 schreef leoon. het volgende:
Wat zijn Padt en Zoet super goed zeg
En om over gisteren terug te komen Castaignos of Emnes...
Ik kan echt niet kiezen maar heb Castaignos altijd basis. Laatste wedstrijd Depay 3x, Castaignos (55min) 2x en Emnes (35min) 2x
Neig naar Castaignos omdat hij ook nog goed kan koppen, al heeft Emnes ook al bewezen dat hij het de keeper moeilijk kan maken met zijn hoofd.
Daarom hou ik ze maar allebei, zo duur zijn ze niet!
Dus je haat ook Witsel omdat hij iemands been brak, jij haat ook Suarez omdat hij schwalbes maakt/maakte en zeiken vorige week was op zich best wel terecht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Duw tegen Engeland. Ontelbaar aantal schwalbes. Vorige week zeiken op de scheids.
Wat heeft dat met Mertens te maken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dus je haat ook Witsel omdat hij iemands been brak, jij haat ook Suarez omdat hij schwalbes maakt/maakte en zeiken vorige week was op zich best wel terecht.
Allebei fijn. Het fijnste vind ik dat als ze ballen wegtikken ze dit naar de buitenkant doen. Al mijn gouden keepers tikken ze weg in de voeten van tegenstander.quote:
Ik vond 'm zo bout, dat ik 'm gelijk maar weer verkocht heb. Kan helemaal niks die gozer.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:50 schreef quer het volgende:
die if mertens is wel sick
niet haten omdat psv
ben zelf voor ajax
Ik had Zanka centraal achterin in 3-5-2 en deed toen Sorensen op goal, beste zilveren keeper voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
Allebei fijn. Het fijnste vind ik dat als ze ballen wegtikken ze dit naar de buitenkant doen. Al mijn gouden keepers tikken ze weg in de voeten van tegenstander.
Die huseklepp heeft ook lekker afstandschot zeg
Jij vindt hem een rat vanwege schwalbes maken, mensen blesseren en zeiken op de scheids. Dus wou ik even een voorbeeld geven met andere spelers die dit ook doen en die je wellicht niet haat. Dus haat je hem vooral omdat die bij PSV speelt?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Mertens te maken?
Nee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jij vindt hem een rat vanwege schwalbes maken, mensen blesseren en zeiken op de scheids. Dus wou ik even een voorbeeld geven met andere spelers die dit ook doen en die je wellicht niet haat. Dus haat je hem vooral omdat die bij PSV speelt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Waarom zou ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel. Stuk tuig, scheer je weg uit dit forum!
Wat dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik je een structureel irritant tyfus ventje vind.
Oh ja. Irritant mannetje ben jij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik eet je op. Ik ben groot,zwart en sterk.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
Alle neuzen komen ook weer tevoorschijn met hun tering neuzen.
so truequote:Op zaterdag 8 december 2012 22:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen als het af en toe niet loopt.
Ik vind het gewoon zo raar dat jullie allemaal andere spelers afzeiken omdat ze bij de tegenpartij spelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Bommel mag wel uitkijken dat 'ie niet gaat protesteren morgen.
Van Bommel is geschorst...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Bommel mag wel uitkijken dat 'ie niet gaat protesteren morgen.
Beter dan verbaal geweld, dat kant noch wal raakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo raar dat jullie allemaal andere spelers afzeiken omdat ze bij de tegenpartij spelen
Ze zeiken ook hun eigen spelers af na een slechte wedstrijd , laat hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo raar dat jullie allemaal andere spelers afzeiken omdat ze bij de tegenpartij spelen
Volgens mij werden ze gewoon afgezeken omdat het vervelende mannetjes zijn, niet vanwege de club. Als ze bij Heerenveen hadden gespeeld waren ze net zo vervelend.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En Mertens geblesseerd, dus dat scheelt al een hoop gezeikquote:
Het is heel simpel om te onthouden wanneer hij speelt.quote:
true, als je dan toch gaat zeiken zou het zeiken op feyenoorders leuker zijn. maar die hebben geen vervelende kereltjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij werden ze gewoon afgezeken omdat het vervelende mannetjes zijn, niet vanwege de club. Als ze bij Heerenveen hadden gespeeld waren ze net zo vervelend.
Dat dacht ik vorig seizoen ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:07 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar morgen gaan ze weer punten pakken. Ik zit weer in stadion
Most consistent TOTYquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een goaltje voor deze man..jammer dat hij gewoon iedere week 1/2 keer scoort en (nog) geen uitschieters heeft..zo komt die IF er nooit. Dan maar een leuke UP
Dat duurt me wat te langquote:
Je zei poepquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we gewoon een keer afspreken op Utrecht Centraal en dan gewoon een groepsgevecht houden? Dan zijn alle frustraties uit de wereld en hoeft dit forum niet meer volgespamt te worden met peop.
Jackson Martinez van Portoquote:
Ik kies BDIL als tagteam partnerquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we gewoon een keer afspreken op Utrecht Centraal en dan gewoon een groepsgevecht houden? Dan zijn alle frustraties uit de wereld en hoeft dit forum niet meer volgespamt te worden met peop.
Toen hij naar Porto ging las ik dat hij niet goed was maar het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een goaltje voor deze man..jammer dat hij gewoon iedere week 1/2 keer scoort en (nog) geen uitschieters heeft..zo komt die IF er nooit. Dan maar een leuke UP
Hihi jooaaaaaahquote:
quote:
Nac - Feyenoord is het enige dat teltquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef BDIL het volgende:
Man City - Man U
Everton - Spurs
Inter - Napoli
PSV - FC Twente
![]()
Not badquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:11 schreef BDIL het volgende:
Man City - Man U
Everton - Spurs
Inter - Napoli
PSV - FC Twente
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef BDIL het volgende:
Man C - Man U > .......... ( 50 wedstrijden) > NAC - Feyenoord niveau
Dit slaat noch kant noch walquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:13 schreef BDIL het volgende:
Man C - Man U > .......... ( 50 wedstrijden) > NAC - Feyenoord niveau
Zullen we daar niet meer over hebben?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig seizoen ook
Ik ga niet de alle 50 wedstrijden opnoemen die van hoger niveau zullen zijn. Het wordt een kut wedstrijd , NAC bagger en Feyenoord heeft meer negers en die hebben het sneller koud > functioneren slechter bij kou > wellicht gelijkspelquote:
Ik deed slechts een greep uit mijn superieure spreekwoorden/gezegdes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is raakt kant noch wal. Als je kopieert, doe het dan goed, pikkie.
Zoals Guidetti?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Precies. City mocht willen dat ze zo'n spits als Pelle hadden.
Pelle is beter.quote:
Je imiteert me mateloos.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik deed slechts een greep uit mijn superieure spreekwoorden/gezegdes.
Vorige week Chelsea-City niet gezien. Dat was pas kut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga niet de alle 50 wedstrijden opnoemen die van hoger niveau zullen zijn. Het wordt een kut wedstrijd , NAC bagger en Feyenoord heeft meer negers en die hebben het sneller koud > functioneren slechter bij kou > wellicht gelijkspel
Nu breekt mijn spaanse slof.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Als je een klap op je kop krijgt en daarna moet kotsen is dat meestal wel het teken dat je rijp bent voor een wissel
Altidorequote:
Daar heb ik mij toch de kat in de pot gekocht.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier valt geen pijl aan vast te knopen.
Dit escaleert helemaal uit de hand, laat we stoppen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik mij toch de kat in de pot gekocht.
price fixen is leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als alles verkoopt heb ik een snelle 20k winst gemaakt
Best leuk dat handelen
Jij bent er altijd kippen bij hè. Na 4 edities heb je nu al door dat handelen leuk is. Bravo, bravo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als alles verkoopt heb ik een snelle 20k winst gemaakt
Best leuk dat handelen
Daar heb je groot ongelijk inquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit escaleert helemaal uit de hand, laat we stoppen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij bent er altijd kippen bij hè. Na 4 edities heb je nu al door dat handelen leuk is. Bravo, bravo.
Moet je meer badmintonnen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel het pas sinds vorig jaar, en nam er nooit de tijd voor
Dit is totaal relevantquote:
vannacht ergens, staat wel in de gids/teletekst denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
ah kut samenvattingen nu natuurlijk. Wanneer worden die weer herhaalt?
Die CM is fucking baasquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:27 schreef Fuszy het volgende:
Forster en die schotse CM van Celtic zijn schaars
je moet ook wel veel coins hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:26 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan eigenlijk. Zou het best is willen doen
Denk ik ook. Stats zien er goed uit.quote:
nopequote:
Had 1m maar heb nu 5 teams nu nog 200kquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je moet ook wel veel coins hebben.
waarom 5 teams ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
Had 1m maar heb nu 5 teams nu nog 200k
Had eerst twee teams, toen kreeg ik haat aan welliton en consorten heb ik zelf maar zo'n team gemaakt. En toen wou ik silver en toen wou ik toernooi silver maar dan had ik er twee nodig. Zodoendequote:
al jouw haters op FUTHEADquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Lekker goaltje van Whittaker
De Guzman kan dit seizoen best wel eens een IF krijgen, speelt erg goed
das ook geen schieten hequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
O'Leary heeft 11 shooting maar hij scoorde deze goal in het echt
h2h?quote:
Ok.. heb je ook een non 5* team waarmee je kunt spelen?quote:
Ga ik wat te drinken halenquote:Op zondag 9 december 2012 00:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok..
ff Fifa opstarten (2x wsl door die online pass bug)
Dat had ik vanmorgen ook, ik wilde een wedstrijd doen en dat kon ineens niet. Toen moest ik hem weer opnieuw opstarten.quote:Op zondag 9 december 2012 00:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok.. heb je ook een non 5* team waarmee je kunt spelen?
ff Fifa opstarten (2x wsl door die online pass bug)
Ik heb het altijd.quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook, ik wilde een wedstrijd doen en dat kon ineens niet. Toen moest ik hem weer opnieuw opstarten.
EA:quote:Op zondag 9 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook, ik wilde een wedstrijd doen en dat kon ineens niet. Toen moest ik hem weer opnieuw opstarten.
oeh waar kan ik mee doen?quote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hele avond singstar de vriendinnen van me vriendin
Ik heb dat ook op mn PS3. Sinds een update laatst staat ie erbij. Kan niet verwijderen en zelfs niet opstarten.quote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
hele avond singstar de vriendinnen van me vriendin
Ik werd ook door me vriendin gebeld dat hij niet goed opstarte .. Maar als je de disc erin doet en dan die update doet start hij gewoon op!quote:Op zondag 9 december 2012 00:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb dat ook op mn PS3. Sinds een update laatst staat ie erbij. Kan niet verwijderen en zelfs niet opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |