Post hier sletjes:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
gewoon, te veel bijnamenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
witte stropdassen zijn wel vet
Truequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Koorts wel. Maar verkouden zijn en alles is 's ochtends vroeg altijd het ergst
16 vrouwelijke, 10 mannelijk FOK!kers. Wat is dezequote:
m.a.w. werkt enkel als je een vrouw bentquote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
ahh zielig, wil je worden getroost?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
Had ik na 10 reeksen eindelijk de lapo en kans om op een eerlijke manier een van mijn briljante TT's de wereld in de helpen, wordt mijn OP gejat door een etenswaar
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
Had ik na 10 reeksen eindelijk de lapo en kans om op een eerlijke manier een van mijn briljante TT's de wereld in de helpen, wordt mijn OP gejat door een etenswaar
haal dan, dan lieve tt voor mij togquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
True
[..]
16 vrouwelijke, 10 mannelijk FOK!kers. Wat is deze?
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haal dan, dan lieve tt voor mij tog
die daarna danquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.
Tevens: lapohunten!
Ik vraag me af wat die mannelijke FOK!kers in mijn contacten lijst moetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
4 mannelijke bij mij
Wel heb ik pas sinds een maandje of 2 weer WA (na een onderbreking van bijna een jaar) maar toooch
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
quote:
knufquote:
quote:
Ik had een briljante tt die de wereld in moest een aantal SC's terug en toen was het een ding geworden, vandaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.
Tevens: lapohunten!
Ik denk hetquote:
Ik ben het niet, wat is deze?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk hetalleen hij is een beetje kortaf..
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
ahh zielig, wil je worden getroost?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GODVERDOMME![]()
![]()
Een knuffel voor jou
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.
quote:
Ik zit de hele avond al te bedenken wat voor paint ik kan maken, maar ik heb geen inspiratiequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Tevens ga ik een paint maken want yolo
quote:
Hoelang praten jullie nu?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk hetalleen hij is een beetje kortaf..
onder anderequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2Happy4U, Heppie, Happy, 2H4U, Hep, PtR, Peter?
Sowieso ook even bedenken wie er in moeten :dquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond al te bedenken wat voor paint ik kan maken, maar ik heb geen inspiratie
Alleen de bazen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso ook even bedenken wie er in moeten :d
Ik ook niet echt zo, maar volgens mij heb ik er meer gehad. Maar sowieso komt Happy het meest voor, en aangezien dat ook een gewoon woord is krijg ik een hoop andere zooi waar ik niets aan hebquote:
rap is sowieso prutquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die zoon van eazy-e is echt prut vergeleken met hem vader
Ik krijg hypotheken en hypoallergene babymelk. Zeur niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet echt zo, maar volgens mij heb ik er meer gehad. Maar sowieso komt Happy het meest voor, en aangezien dat ook een gewoon woord is krijg ik een hoop andere zooi waar ik niets aan heb
Al 10 minutenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoelang praten jullie nu?En misschien is hij wel met iets bezig
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik krijg hypotheken en hypoallergene babymelk. Zeur niet.
enkel Eminemquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vindt je echt geen 1 rap leuk?
there's*quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef AppelCake het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THEIRS A PARTY IN THE USA!
en wat bedoel je dan met kort af?quote:
quote:
Dit neem ik terug.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer een beetje blij mee.
ben blij dat ik jou blij kan makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer een beetje blij mee.
nou, door die kutsneeuw kon ik niet hard fietsen naar mijn werk. ben 2 keer bijna onderuit gegaan......quote:
*kortaf.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en wat bedoel je dan met kort af?
enkel omdat hij blank is hoorquote:
ja nou hou op ik zit een film te kijkenquote:
Uhu. Uhu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja nou hou op ik zit een film te kijken
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nou, door die kutsneeuw kon ik niet hard fietsen naar mijn werk. ben 2 keer bijna onderuit gegaan......
mijn oren zijn er bijna afgevroren, nu kom ik net thuis hebben mijn ouders weer eens niet gekookt (4e keer deze week) moet ik weer pizza vreten. en op het werk was er een of ander papzakkerig klotewijf die misschien 1 jaar ouder was en mij "jongetje" noemde ipv gewoon jongen >_< zie er verdomme niet uit als 5
dat was hem wel
sadistjequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leila's hoofd eraf hakken en in die paint verwerken!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leila's hoofd eraf hakken en in die paint verwerken!
dat ie kort af antwoordt op vragen enzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en wat bedoel je dan met kort af?
ik ken dat ja, als het glas is nog net optijd recht kunnen blijven fietsen en dan echt zo schrik gevoel hebbenquote:
hmm en hij geeft enkel antwoord op vragen of praat hij nog uit zichzelf?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat ie kort af antwoordt op vragen enzo
beetje welquote:
Zo. Ik heb even een paar mensjes geknipt en geplakkerd. ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop dat er genoeg users hier zitten voor mijn idee
Ik heb echt een bazenidee, imo. Maar daar zijn nogal veel UI's voor nodigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo. Ik heb even een paar mensjes geknipt en geplakkerd. ja.
Hij praat uit zichzelf jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hmm en hij geeft enkel antwoord op vragen of praat hij nog uit zichzelf?
dat is sowieso goedquote:
Ik ben bezigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Waar zijn de paintsssssssss
Niemand wil een abo winnen?
Inzendingen in deze reeks posten ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is echt een bazen ideeMoet ik hem hier posten?
jij?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij krijgt drie piemels in je bakkes?
leuk aangezien jij ts bentquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vanavond want dan word ik briljant enzo
Ik ben er mee bezigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Waar zijn de paintsssssssss
Niemand wil een abo winnen?
Eigenlijk maakte ik hem voor die paint dinges...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:09 schreef AppelCake het volgende:
Op zaterdag 8 december 2012 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leuk aangezien jij ts bent
Ik WA je wel evenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Vinniiee doe eens op welke manier dan ook zeggen hoe het was
ik ben niet zo wanhopig dat ik naar de pinkeltjes van een 14 jarige verlangquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar mijn vraag is wil je de mijne
Ben je wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet zo wanhopig dat ik naar de pinkeltjes van een 14 jarige verlang
ik ben stiekem geen 14 maar 24quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet zo wanhopig dat ik naar de pinkeltjes van een 14 jarige verlang
Wat zijn die dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee. Er zijn grenzen
oh ik gooi mn boom wel weer wegquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mja, het moet dus een 'Jong! paint' zijn hè, dat je niet opeens met een paint van een boom aan komt zetten, zo van; nou, dit is een paint.
Dan maak je er toch een Jong!boom van?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik gooi mn boom wel weer weg
maar ik lijk een 14 jarige kneus maar in werkelijkheid ben ik een 24 jarige zakenman met een groot bedrijfquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat heb ik zovaak gezegd, heb je alzheimer ofzo
Zeg dat dan eerder.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Mja, het moet dus een 'Jong! paint' zijn hè, dat je niet opeens met een paint van een boom aan komt zetten, zo van; nou, dit is een paint.
nee. gewoon neequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar ik lijk een 14 jarige kneus maar in werkelijkheid ben ik een 24 jarige zakenman met een groot bedrijf
jouw huis.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel hoor ik ga morgen een klus in jou huis doen betalen mag in natura
haha hoor deze 14 jarige mooiboyquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jawel hoor ik ga morgen een klus in jou huis doen betalen mag in natura
aawh lieve hontquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn hont?
ik ben 24 en heb een eigen bedrijf en heb bill gates in dienst gr grquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
haha hoor deze 14 jarige mooiboy
ik voel hemquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel een beetje nakend, vandaar de foetushouding.
quote:[img]http://i.fokzin[url]http://oi47.tinypic.com/slp4i9.jpg[/url]e.net/p/7s.gif[/img] Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
grappig gedaan wel!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Tevens hier de link: http://oi47.tinypic.com/slp4i9.jpg
Dan kan je ook inzoomen en de tekst lezen
Of gewoon op het plaatje klikken dan kan je het ook lezen. Wel beetje scrollen enzo maar de nummers van volgorde van lezen staan er in ;DD
Mooi he
Tofquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Of gewoon op het plaatje klikken dan kan je het ook lezen. Wel beetje scrollen enzo maar de nummers van volgorde van lezen staan er in ;DD
Mooi he
ik zeg nooit dat mensen blij moeten zijnquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
hahahahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
kut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tof!
Maar Msac. Mijn zin is "Beetje hypocriet dit."
Geweldigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
ja maar jij bent happy en SV is jarig dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zeg nooit dat mensen blij moeten zijn
Oki goed goed.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
kut.
maar alles is wel op usernames gebaseerd allusz
gezellig saampjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig
Maar mag ik ook bij Tax in het hokje?
Als ik een nieuwe maak zal ik er aan denkenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe maak zal ik er aan denken
Ik moet er nog een met leila maken. Nou nu ik toch bezig ben.
Nice !quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
Als het gezellig moet zijn, zit ik liever bij een dame in het hokjequote:
je hebt ze voor het uitkiezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het gezellig moet zijn, zit ik liever bij een dame in het hokje. Ik doelde meer op het baan-gedeelte
Ik ga met Hypo in een hokjequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
WACHT EENS EVEN. WE WORDEN IN HOKJES GESTOPT
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
Helemaal nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt ze voor het uitkiezen
Waar ben ik??quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
Waarvan die van mij nog beter word!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Tof, heb ik dus al twee inzendingen binnen.
Ik heb er al 3 gestuurd!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Tof, heb ik dus al twee inzendingen binnen.
Mijne klopt niet ik hou van mijn baan :p doe het juist met plezier!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!!!!
Mooi he
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarvan die van mij nog beter word!
Oja!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen diedoet van de zijkant
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
heb je die van mij ook gezien
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zal wel verliezen maar geeft nietals ik thuis ben maak ik wel iets beters
ja maar ik zit nu zonder inspiratiequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Top, gewoon blijven insturen, zat tijd nog.
Daarom heb je morgen ook nog de hele dag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik zit nu zonder inspiratie
Dat weet je wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo tellen ze allemaal niet mee?
Nee, lekker uitzieken vanavondquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef Mandéra het volgende:
Enne gaan jullie ook op stap vanavond?
wat moet ik voorstellen? toch geen kont ofzo toch?quote:
Alleen de laatste telt mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo tellen ze allemaal niet mee?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Credits voor het idee naar Hypo
Tevens wederom even klikkeren voor inzoomeren
mobiel kan ik niet klikken dus even quotenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Nee jij zei 'lomp'. Dit is "Dom, LOMP & famous". Slecht, ik weet hetquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat moet ik voorstellen? toch geen kont ofzo toch?
wtfquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die is wel sexy...quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die tweede is niet echt een jong paint hè.
Je bent een heldquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, ondanks ik al sinds vanmorgen 4:45 up and running ben. Afgelopen weken niet geweest dus vanavond toch maar weer eens, morgen lekker slapen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, lekker uitzieken vanavond
Morgen weer werken
Jij?
ja en toen vroeg ik wat ik in je paint moest voorstellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee jij zei 'lomp'. Dit is "Dom, LOMP & famous". Slecht, ik weet het
Ik zei toch, 1 van je paints doet mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar die is wel sexy...
En de laatste dan?
Ik hou van Leila.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Iedereen haat Leila en jij staat er in.
Ahh, nee ik heb wel lekker gestapt afgelopen weekenden en volgende week gaan we weer vrolijk door dus met mij komt het wel goed, een avondje thuis blijven is ook eens lekker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Jup, ondanks ik al sinds vanmorgen 4:45 up and running ben. Afgelopen weken niet geweest dus vanavond toch maar weer eens, morgen lekker slapen.
Beterschap voor jou!![]()
Dat heb ik dat gemist. Maar het is:quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en toen vroeg ik wat ik in je paint moest voorstellen
Ooooh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zei toch, 1 van je paints doet mee.
Thanksquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ahh, nee ik heb wel lekker gestapt afgelopen weekenden en volgende week gaan we weer vrolijk door dus met mij komt het wel goed, een avondje thuis blijven is ook eens lekker.
Dankje, jij veel plezier vanavond!
Ik ben druk bezig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Rock wanneer kunnen we jouw bazenpaint verwachten?
vind het nu al spannendquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig!
Hij is echt ge-wel-dig!
avondwinkel?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, ik wilde naar de supermarkt gaan om drank te kopen. Nu is het daar een beetje laat voor
koop ook voor mijquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, ik wilde naar de supermarkt gaan om drank te kopen. Nu is het daar een beetje laat voor
Avondwinkel vind ik te duurquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
avondwinkel?
Ik nam net een slokje wijn.
M'n keel brandde er uit.
Moet je morgen halen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avondwinkel vind ik te duur.
Hehehe, maar geen whiskey proberen dan.
okee is goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik je zie krijg je een drankje van mij.
Daar heb ik nu niks aanquote:
Gister wou iemand proberen om me een shot goldstrike te laten nemen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avondwinkel vind ik te duur.
Hehehe, maar geen whiskey proberen dan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit echt al de hele tijd kou te kleumen, half uur ofzo.. Kom ik er net achter dat m'n raam nog open staat.
Dealquote:
Lijkt me geen pretje met een verrotte keelquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister wou iemand proberen om me een shot goldstrike te laten nemen.![]()
Dat brandt je keel er normaliter al uit, maar me die keeltyfus die ik nu heb al helemaal
Ik heb nog wel iets van strohrum thuis staan, 80%. Ook goed?
Jij snapt hem broeder, jij snapt hem!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik nu niks aan. Maar wel een idee, anders heb ik morgenavond weer zin en heb ik niks
Hmm.. Opmerkelijk..quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ruik een parfum die niemand ooit op heeft dafuq
Nee hequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb het echt te warm
[..]
Deal.
[..]
Lijkt me geen pretje met een verrotte keelEn goldstrike doe ik niet meer, trauma's ditdat
Ik ben er nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ruik een parfum die niemand ooit op heeft dafuq
Joaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij snapt hem broeder, jij snapt hem!
nee helaas nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er niet
[..]
Joa. Nog 2 glazen en het is op
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel van gedronken. De gebruikelijke fiets (opstap) problemen krijg je danquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee he
Oeh vertel
Nu lekker Hot Coldrex maken, wel fijn voor je keel
Ik heb lekker bier en sinaasappelsap met passie!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er niet
[..]
Joa. Nog 2 glazen en het is op
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel van gedronken. De gebruikelijke fiets (opstap) problemen krijg je dan
Wat is Hot Goldrex?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Goldstrike. Ik geef binnenkort een feestje met 3 vrienden en ik geloof dat eentje er van nu 4 flessen heeft ingeslagen.![]()
Daarom doe ik mijn raam maar niet openquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, daarom had ik m'n raam dus open gedaan toen..
Neequote:
Ook wel lekkerquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb lekker bier en sinaasappelsap met passie!
Dat wordt watquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Goldstrike. Ik geef binnenkort een feestje met 3 vrienden en ik geloof dat eentje er van nu 4 flessen heeft ingeslagen.![]()
Hier.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
Wie zijn eigenlijk de FOK!kers die hier het meeste posten?
Ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
Jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:50 schreef AppelCake het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |