Post hier sletjes:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
gewoon, te veel bijnamenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
witte stropdassen zijn wel vet
Truequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Koorts wel. Maar verkouden zijn en alles is 's ochtends vroeg altijd het ergst
16 vrouwelijke, 10 mannelijk FOK!kers. Wat is dezequote:
m.a.w. werkt enkel als je een vrouw bentquote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
ahh zielig, wil je worden getroost?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
Had ik na 10 reeksen eindelijk de lapo en kans om op een eerlijke manier een van mijn briljante TT's de wereld in de helpen, wordt mijn OP gejat door een etenswaar
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
Had ik na 10 reeksen eindelijk de lapo en kans om op een eerlijke manier een van mijn briljante TT's de wereld in de helpen, wordt mijn OP gejat door een etenswaar
haal dan, dan lieve tt voor mij togquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
True
[..]
16 vrouwelijke, 10 mannelijk FOK!kers. Wat is deze?
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haal dan, dan lieve tt voor mij tog
die daarna danquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.
Tevens: lapohunten!
Ik vraag me af wat die mannelijke FOK!kers in mijn contacten lijst moetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
4 mannelijke bij mij
Wel heb ik pas sinds een maandje of 2 weer WA (na een onderbreking van bijna een jaar) maar toooch
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
quote:
knufquote:
quote:
Ik had een briljante tt die de wereld in moest een aantal SC's terug en toen was het een ding geworden, vandaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.
Tevens: lapohunten!
Ik denk hetquote:
Ik ben het niet, wat is deze?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk hetalleen hij is een beetje kortaf..
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef badschaap het volgende:
[..]
ahh zielig, wil je worden getroost?
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GODVERDOMME![]()
![]()
Een knuffel voor jou
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.
quote:
Ik zit de hele avond al te bedenken wat voor paint ik kan maken, maar ik heb geen inspiratiequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Tevens ga ik een paint maken want yolo
quote:
Hoelang praten jullie nu?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk hetalleen hij is een beetje kortaf..
onder anderequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
2Happy4U, Heppie, Happy, 2H4U, Hep, PtR, Peter?
Sowieso ook even bedenken wie er in moeten :dquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond al te bedenken wat voor paint ik kan maken, maar ik heb geen inspiratie
Alleen de bazen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso ook even bedenken wie er in moeten :d
Ik ook niet echt zo, maar volgens mij heb ik er meer gehad. Maar sowieso komt Happy het meest voor, en aangezien dat ook een gewoon woord is krijg ik een hoop andere zooi waar ik niets aan hebquote:
rap is sowieso prutquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die zoon van eazy-e is echt prut vergeleken met hem vader
Ik krijg hypotheken en hypoallergene babymelk. Zeur niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook niet echt zo, maar volgens mij heb ik er meer gehad. Maar sowieso komt Happy het meest voor, en aangezien dat ook een gewoon woord is krijg ik een hoop andere zooi waar ik niets aan heb
Al 10 minutenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoelang praten jullie nu?En misschien is hij wel met iets bezig
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik krijg hypotheken en hypoallergene babymelk. Zeur niet.
enkel Eminemquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
vindt je echt geen 1 rap leuk?
there's*quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef AppelCake het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA THEIRS A PARTY IN THE USA!
en wat bedoel je dan met kort af?quote:
quote:
Dit neem ik terug.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer een beetje blij mee.
ben blij dat ik jou blij kan makenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel weer een beetje blij mee.
nou, door die kutsneeuw kon ik niet hard fietsen naar mijn werk. ben 2 keer bijna onderuit gegaan......quote:
*kortaf.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en wat bedoel je dan met kort af?
enkel omdat hij blank is hoorquote:
ja nou hou op ik zit een film te kijkenquote:
Uhu. Uhu.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja nou hou op ik zit een film te kijken
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nou, door die kutsneeuw kon ik niet hard fietsen naar mijn werk. ben 2 keer bijna onderuit gegaan......
mijn oren zijn er bijna afgevroren, nu kom ik net thuis hebben mijn ouders weer eens niet gekookt (4e keer deze week) moet ik weer pizza vreten. en op het werk was er een of ander papzakkerig klotewijf die misschien 1 jaar ouder was en mij "jongetje" noemde ipv gewoon jongen >_< zie er verdomme niet uit als 5
dat was hem wel
sadistjequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leila's hoofd eraf hakken en in die paint verwerken!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Leila's hoofd eraf hakken en in die paint verwerken!
dat ie kort af antwoordt op vragen enzoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en wat bedoel je dan met kort af?
ik ken dat ja, als het glas is nog net optijd recht kunnen blijven fietsen en dan echt zo schrik gevoel hebbenquote:
hmm en hij geeft enkel antwoord op vragen of praat hij nog uit zichzelf?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat ie kort af antwoordt op vragen enzo
beetje welquote:
Zo. Ik heb even een paar mensjes geknipt en geplakkerd. ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop dat er genoeg users hier zitten voor mijn idee
Ik heb echt een bazenidee, imo. Maar daar zijn nogal veel UI's voor nodigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo. Ik heb even een paar mensjes geknipt en geplakkerd. ja.
Hij praat uit zichzelf jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hmm en hij geeft enkel antwoord op vragen of praat hij nog uit zichzelf?
dat is sowieso goedquote:
Ik ben bezigquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Waar zijn de paintsssssssss
Niemand wil een abo winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |