Post hier sletjes:quote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
gewoon, te veel bijnamenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
witte stropdassen zijn wel vet
Truequote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Koorts wel. Maar verkouden zijn en alles is 's ochtends vroeg altijd het ergst
16 vrouwelijke, 10 mannelijk FOK!kers. Wat is dezequote:
m.a.w. werkt enkel als je een vrouw bentquote:Onze vriend BBQSausage geeft een 6 maanden FOK! pimp abo weg!
Het enige wat jij moet doen is een Jong! SC paint maken!
De regels:
• Alleen gebruikmaken van Paint
• Deadline: Zondagavond - 0:00
• Insturen: Posten in de Jong! SC reeks
BBQSausage zal daarna de leukste uitkiezen!
ahh zielig, wil je worden getroost?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
Had ik na 10 reeksen eindelijk de lapo en kans om op een eerlijke manier een van mijn briljante TT's de wereld in de helpen, wordt mijn OP gejat door een etenswaar
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
Had ik na 10 reeksen eindelijk de lapo en kans om op een eerlijke manier een van mijn briljante TT's de wereld in de helpen, wordt mijn OP gejat door een etenswaar
haal dan, dan lieve tt voor mij togquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je de mijne mocht stelen, maar toen bedacht ik me dat ik nooit een lapo heb.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef msacras het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
True
[..]
16 vrouwelijke, 10 mannelijk FOK!kers. Wat is deze?
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haal dan, dan lieve tt voor mij tog
die daarna danquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is voor msacras heb ik bij deze beloofd.
Tevens: lapohunten!
Ik vraag me af wat die mannelijke FOK!kers in mijn contacten lijst moetenquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
4 mannelijke bij mij
Wel heb ik pas sinds een maandje of 2 weer WA (na een onderbreking van bijna een jaar) maar toooch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |